Géén boekingskosten

Collin

BelgiëLuxemburgBastogne

8FantastischScore uit 4 reviews
  • 8Waardering

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Collin

• 7geja06-10-2010

Leuk hotel

Hier 1 nacht verbleven, in eerste instantie kregen we een zeer donkere kamer, met "uitzicht" op een soort binnenterras, afgesloten en heel klein. Daardoor vrijwel geen daglicht op de kamer en het was er bloedheet. Om andere kamer gevraagd en deze, na een zucht, gekregen. Prima koele kamer met licht. Mooie schone badkamer. Goede bedden. Uitstekend ontbijt. Personeel verder ook vriendelijk en behulpzaam. In bijhorend restaurant heerlijk gegeten. Hotel ligt aan centrale plein met veel horeca.

• 9Theo & Winni26-09-2010

Een hele fijne vriendelijke schone hotel.

We zijn er 1 nacht geweest, zijn heel vriendelijk en de kamer was heel schoon. Ook de badkamer picobello. De ligging in centrum op groot plein. Ontbijt was super met vers gebakken broodjes. De hotel ziet er heel netjes en verzorgd uit tegen een goede prijs.

• 8Carmen16-08-2010

prima hotel in een leuke plaats!

Na vele pogingen om een overnachtingshotel te vinden zijn we bij hotel Collin terrecht gekomen. Prima hotel waar niets op aan te merken is. Prima bedden, schone kamers en grote ruime badkamers. Kwamen met twee jonge kinderen en krijgen twee hotelkamers die als één afgesloten kon worden. Voor ons dus perfect! Veel restaurantjes in de buurt, dus keuze genoeg om ook elders te eten. ontbijtbuffet was ruim voldoende!! Kortom ... wij komen zeker nog eens terug!

• 8Christel27-05-2009

Aangenaam hotel met leuke ligging

Mooi verzorgd hotel, gelegen aan een plein. Ruime moderne kamer met minibar en heel grote badkamer.
    Uitgebreid ontbijt.

Hotel Collin info