Bastogne War Museum

3.9Onvoldoende

1.4km van centrum

• 3Mirel13-09-2020

Slechte service

Op zich mooi museum maar zoon en ik hadden geen bereik tijdens de derde film omdat we verplicht in de cafezaal zeg maar moesten staan. Er was namelijk geen plek meer om te zitten.Hierdoorhadden we geen bereik met de geluidskastjes deze bleven knipperen. En zo mistten we dus de laaste film qua geluid en was alle lol ervan af. Dit netjes gemeld maar interesseerde ze niet. Weggegooid geld dus en een hele nare smaak eraan overgehoiden. Geen service.8

september 2020

• 6ac01-07-2017

erg steriel museum

leuk opgezet maar erg steriel museum weinig voertuigen en wat er staat extreem netjes gerestoreerd mooier als dat ze nieuw waren (was natuurlijk wel oorlogsproductie) het andere museum in de omgeving (Bastogne baraks) is beter in overeenstemming met de werklijkhijd veel voertuigen geheel/niet of gedeeltelijk gerestoreerd met leuke bijna persoonlijke rondleiding

juni 2017

• 9ben15-09-2016

Mooi educatief museum

Je krijgt een kastje om en hoef verder niets te doen.Je bent er ruim 2 uur zoet en het ie zeer leerzaam en mooi opgezet

Gereisd met partner in september 2016

• 10Will04-08-2016

Knap gedaan

Een heel bijzonder museum! Door de verhalen van 4 personen beleef je de strijd die in de Ardennen gevoerd is. Ik vond het echt heel erg indrukwekkend!

juli 2016

• 10Sacha Van Den Akker02-08-2016

Zeer indrukwekkend

Door de verhalen van 4 verschillende personen beleef je het verhaal helemaal. Zeker met de "voorstellingen ". Een hele mooie collectie, een bezoek meer dan waard.

juli 2016

• 10Jo26-10-2015

Prachtig

Eerlijk gezegd had ik van tevoren weinig zin om te gaan. Maar met 2 zonen en manlief verloor ik de strijd shoppen of oorlogsmuseum. Maar wat was ik blij verrast ... Eenmaal binnen word je het verhaal binnengetrokken. Het verhaal komt echt binnen. Mooie setting en opzet. 10+ waard!!! Echt fantastisch!!!

oktober 2015

• 9John Braad21-09-2015

Erg mooi na de verbouwing

Prachtig museum geworden na de verbouwing. Interactief en het sleept je mee met prachtige vertelling en je wordt verrast door de decors.

Gereisd met partner in september 2015

• 8christian06-09-2015

Beau musée sur la bat des ardennes

Musée raconte l'histoire de la 2 è guerre et surtout de la bataille des Ardennes et ce à travers de 4 personnages : un américain, un allemand, un enfant belge et une enseignante belge.

Tout est bien. Seul B Mol, les audiophones. C'est une vraie catastrophes. Le musée doit absolument remédier à ses problèmes.

augustus 2015

• 9Jan08-08-2015

Heel indrukwekkend

Mooi opgezet, goed onderhouden en erg handig geluidssysteem. Door middel van verhalen van mensen word je door het museum geleid.

juli 2015

• 10Wouter20-01-2015

Top

Onlangs helemaal vernieuwd. Knap gedaan.

januari 2015

10 van de 13 reviews gezien