Chalet Zélande

Chalet Zélandesterstersterster

8Fantastisch

België, Luxemburg, Barvaux

Op vakantie geweest naar Zélande?

8Fantastisch

Chalet info

Meer chalet info
    Tonen op kaart

1 review over Chalet Zélande

• 8Leny16-03-2006

In oktober 2005 hebben wij in het chalet Zélande een weekend doorgebracht met de hele familie. Het regende (gelukkig) alleen 's avonds en overdag was het goed weer. Vooral op het grote balkon/terras was het goed toeven in de zon. De omgeving is werkelijk schitterend en we hebben met de hond fijne wandelingen gemaakt. Genieten!

Gereisd met familie in oktober 2005

0 tips over Chalet Zélande