Camping Pré des Moutons

Camping Info

Meer campinginfo

58 reviews over Camping Pré des Moutons

• 7morren ivo01-10-2013

Slecht onderhouden camping ,lawaaierig in het hoogseizoen. Als men gaat iets vragen aan de receptie draaien ze altijd rond de pot. Voor de rest gaat het nogal.

• 5Eetgelegenheden

• 10Milouhuisman09-08-2013

Geweldige camping

Camping pre des moutons oftewel outdoor camping Ardennen. Super camping, zeer mooie ligging aan de rivier de ourte. Vanaf de camping kan je de rivier in om te kanoën, vissen, zwemmen. Wat je wil. Wordt ontzettend veel georganiseerd op outdoor gebeuren, kanoën, boogschieten, paintbal, gps tochten, dropping, enz. Camping eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Receptie is tot laat op de avond te betreden. Er is een restaurant aanwezig waar je lekker kunt eten tegen betaalbare prijzen. Ook daarna blijft het nog even gezellig, maar niet vervelend. Er is geen lawaai overlast. Voor de kinderen is er een leuke speeltuin aanwezig, grenzend aan het restaurant, ideaal voor de ouders.

• 7Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8Winny03-08-2013

Erg leuke vakantie gehad

De nieuwe beheerders zijn erg klantvriendelijk, aardig en heel behulpzaam. Er worden veel activiteiten georganiseerd: GPS wandeling, kanotochten, boogschieten etc. Het sanitair was schoon en netjes. We hadden een plaats vlak bij de rivier die langs de camping loopt. Je kan aan de ene kant erin stappen en dan met je luchtbed of opblaasband (die je ook kan huren op de camping) de rivier afzakken. En je kan leuke wandelingen in de omgeving maken.We hebben een erg leuke week gehad!

Met oudere kinderen

• 7Sofie Cooman18-08-2012

Heerlijk voor honden

Een geweldige ligging.. wij hadden geluk met het weer.. bij regenweer zou ik niet weten wat je er kan doen.. weinig activiteiten, animatie. Vriendelijke uitbaters!!! Hygiene in de stacaravan beneden alle peil, dan moet je hem nog zelf poetsen bij vertrek ook !?! Iets wat je niet netjes aantreft ga je niet poetsen.. Viscieuze cirkel !!! Ons bed lag bijv vol lange zwarte haren.. niet aangenaam !!!!

• 5Staat v/h sanitair

• 5Indra Saelens09-07-2012

Kan tippen aan een festivalcamping

Wij boekten een blokhut op deze camping om een weekendje te genieten van de rust en de natuur. Wij hebben een zoon van 5 en het feit dat het om 22u stil moet zijn op de camping deed ons voor deze camping kiezen. Wel, we hebben geen oog dichtgedaan... De blokhut was ongelooflijk vuil. Er was een volledige zak chips uitgegoten over één van de matrassen en de vloer. Er lagen nog papiertjes, zand, aarde en zelfs een stuk van een zaklamp. Toen we aankwamen zagen we al dat er een hele groep jongeren vlak voor de blokhut kampeerde mét tap-en muziekinstallatie. Dat voorspelde al niet veel goeds, maar we hadden vertrouwen in de uitbaters en het reglement. Niet dus...om 20u ging de luide muziek aan, om 22u werd hij nog luider, om 24u werd er gezongen, om 01u liepen de jongeren rondjes rond onze blokhut terwijl ze liedjes zongen. Zo ging dat dus de hele nacht door! Geen oog dichtgedaan en de hele volgende dag met een moe en lastig kind op pad. Dankuwel Pré des Moutons!

• 7Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 7Eight05-07-2012

Sanitair proper en alles aanwezig. Zeer lawaaierig 's nachts, niet naartoe gaan voor de rust! Halfuur stappen van Barvaux en supermarkten. Tenten staan vlak naast een druk wandel/fietspad langs de Ourthe en er is geen draad of andere soort afspanning voorzien waardoor iedereen zomaar op de camping kan wandelen.. veiligheid voor diefstal e.d.?

• 9dieter_welker26-06-2012

Subliem !!

zeer nette camping met zéér vriendelijke uitbaters die altijd voor je klaarstaan.prachtige omgeving om te wandelen en te genieten van de rust.Proper sanitair(altijd wc papier aanwezig en dagelijks gekuist) kortom , wij gaan ZEKER terug naar deze prachtmensen en prachtcamping . Veel Dank voor de mooie dagen en doe vooral zo verder. zéér bewonderenswaardig wat jullie verwezelijkt hebben. Dikke chapeau en tot gauw . Dieter,Tessa,Stefan,Judith & Jean

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 9topper26-06-2012

subliem

26-6-2012 mooie rustige camping uitgebaat door 2 zeer bewonderenswaardige mensen word uitgebaat . Van aankomst tot vertrek steeds tot ons dienst met de glimlach. vriendelijke mensen,ruime keuze aan eten en drank. Voor ons is dit een dikke aanrader :-) Dikke pluim en doe vooral zo verder ! :-) Tessa,Dieter,Judith,Stefan & Jean

• 8Eetgelegenheden

• 9Dieter Welker26-06-2012

Subliem !!

mooie rustige camping uitgebaat door 2 zeer bewonderenswaardige mensen word uitgebaat . Van aankomst tot vertrek steeds tot ons dienst met de glimlach. vriendelijke mensen,ruime keuze aan eten en drank. Wij denken dan ook collectief dat de mensen die hier een negatieve quotering hebben nagelaten, hier misschien niet verbleven maar op een andere camping . Voor ons is dit een dikke AANRADER :-) Dikke pluim en doe vooral zo verder ! :-) Tessa,Dieter,Judith,Stefan & Jean

• 8Eetgelegenheden

• 0Carla de Groot02-05-2012

leuke camping op mooie plek met de pasen

de camping ligt echt op een hele mooie plek, waarvandaan je allerlei activiteiten kan ondernemen. Ik vond het sanitair prima zeker het stenen gebouw word goed schoongehouden. er staan wel wat stacaravan, maar dat is tegenwoordig op veel campings. deze zien er wel goed onderhouden uit en als je achterop de camping komt merk je daar niet veel van. In de avond mag je nog wel op bepaalde plekken een kampvuur maken. wij hebben ons prima vermaakt!

Met oudere kinderen

1 tip over Camping Pré des Moutons

• dieter_welker, 26-06-2012

Durbuy ligt vlakbij dus zeker een beozekje waard..

1 vraag over Camping Pré des Moutons

• A. Rotteveel, 06-07-2010

Stroom

Is er voor de campingplaatsen stroom aanwezig voor een koelbox?

supper, 26-06-2012

is stroom aanwezig