Camping Outdoor Barvaux

75 reviews over Camping Outdoor Barvaux in het Nederlands

Pipowagen was zeer goed met onze 2 kleinkinden

Krista Depessemier
13-8-2018

vriendelijke bediening aan onthaal,restaurant en bar.Pipowagen zeer goed ingericht met veel ruimte er omheen.Winkels in de buurt!

Hele fijne week

Melanie
5-8-2018

We hebben een hele fijne week gehad op deze camping! Op de bonnefooi naar deze regio gereden en via de receptie een plekje met onze tent kunnen regelen.

De sfeer op de camping is gezellig en er is voldoende bedrijvigheid. We kunnen ons voorstellen dat deze camping geweldig is voor kinderen: aan het water, veel speelruimte en workshops van de kampvuurkok (niet altijd aanwezig).

Bij het café/restaurant kun je gezellig en goed eten of een drankje doen. Er is soms live muziek, maar dit geeft geen overlast omdat de bar ver genoeg van de kampeerplaats lag. Het sanitair was netjes, schoon en rustig (wij maakten gebruik van de voorzieningen rechts op de camping en douchten niet op ‘spitstijden’) De douches waren warm, goed te regelen en er werd geen extra vergoeding gevraagd.

Activiteiten zoals paintball, lasergamen, een pubquiz en boogschieten zijn op de camping te doen. Vanuit de camping kun je een kano of mountainbike huren ....

voor een schappelijke prijs. Zelf hebben we een mountainbiketocht gemaakt en de fietsen waren prima. Het is mogelijk een vuurschaal met hout te huren en een vuurtje te maken bij je kampeerplaats. Bij een receptie zijn wat basisspulletjes (gasflesje, zonnebrand) en speelgoed (pingpong, volleybal) te krijgen en de rest kun je gemakkelijk kopen in de buurt (spar, Aldi, action, Bristol en bouwmarkt liggen binnen 5 minuten rijden)

De medewerkers en eigenaar zijn vriendelijk en behulpzaam. Er wordt meegedacht: er werd een alternatief geboden nu kanoën op de Ourthe (door de lage waterstand) niet toegestaan is. Binnen aanzienbare tijd ben je in dorpjes als Marche, Hotton, Durbuy en La roche. Als je autorijden niet erg vindt, is een tochtje van 40 minuten naar het stuwmeer een aanrader met dit weer.

Kortom: wij hebben het super gehad en waren aangenaam verrast over deze camping!

Gezellige/gemoedelijke sfeer, soms wat luidruchtig. Grote plaatsen. Geschikt voor zowel grotere als kleinere kinderen. Leuk restaurant, betaalbaar. Broodjes de dag ervoor bestellen of gezellig aan het ontbijtbuffet. Geen winkeltje, maar er zijn drie supermarkten in de omgeving die 7 dagen per week open zijn (waar ze trouwens ook elke dag vers brood hebben). Het enige echte verbeterpunt is het sanitair. Er zijn veel te weinig wc's, douches en afwasplaatsen. Douchen is gratis. De temperatuur van de douche en de kracht van de straal zijn niet in te stellen. Wasbakken zijn vaak verstopt en het sanitair is ook niet altijd even fris. Dat laatste ligt natuurlijk vooral aan degenen die er gebruik van maken: ouders vertel uw kinderen dat ze geen wc papier laten slingeren! Er is ook geen trekker in de douche waardoor het al gauw een modderige bende wordt.

Super chille camping

J. Zijlstra
1-8-2018

Super chille camping, toffe leiding. Leuke sfeer, gezellig terras, mooie natuur. Er kan van alles en er hoeft niks. Heerlijke vakantie gehad weer, dit keer in een blokhut. Iets meer vegetarische opties op de kaart van het restaurant zou fijn zijn.

Top!!!

Mees
25-7-2018

Top camping, alleen maar positief !!!

Heerlijk genoten!

Jolien
20-7-2018

Heerlijk genoten van alweer 5 dagen camping, 3de jaar op rij dat we hier ons campeertripje doorbrengen met onze woef. Super vriendelijke mensen, hondvriendelijke camping, top activiteiten, zeer rustig vertoeven naast de Ourthe 🤗👌

Weer voor herhaling vatbaar 👌🙏😁

Ohjah, het appeltaartje met vanille ijs 👌🙏😋😋😋

Buitengewoon prettige camping

Chris Klomp
17-7-2018

Zeer prettige en rustige camping. Mooi gelegen en met buitengewoon vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

super

sterre
14-5-2018

Alles was super alleen mocht er wel een lavabo met proper water in de tent zijn (tent 7 ).

Heel erg leuk. Aanrader!

Eline
13-5-2018

Ontzettend leuke camping! Wij hebben er een heel leuke tijd gehad. Heerlijk ongedwongen sfeer, veel te spelen en te doen. Prachtig aan de Ourthe en dichtbij leuke plaatsjes. Outdooractiviteiten binnen handbereik dus voor ieder wat wils. Leuke mede-kampeerders, leuk spelende kinderen. Goede sfeer.Lekker gegeten bij ondergaande zon terwijl de kids zich top vermaken. Veel biertjes op de tap! heerlijk.Prima kunnen wandelen met de hond uiteraard. Camping en sanitair wat rommelig verouderd maar dat vinden wij niet erg. Je kunt vuurtjes stoken enzo. Het geheel gaf mij een 'Camping Bakkum' gevoel. Er leuk!Heel enthousiast personeel ook.

Ons zien ze er niet meer terug.

LH
12-5-2018

We hebben hier gekampeerd in september 2017. We waren heel veel geld kwijt voor 1 nacht voor 2 personen (bijna 90 euro). We hebben niets extra gedaan buiten een gratis fotozoektocht. Alle andere activiteiten waren terug veel bij betalen.

We wilden er uiteindelijk toch terug naartoe gaan met een grotere groep en hadden dit gereserveerd via de site. Uiteindelijk kregen we te horen dat we niet op voorhand konden reserveren voor 1 nacht met een groep van 5 personen. We moesten de dag zelf maar langskomen om te horen of er plaats was. Dit konden we niet doen want we gingen dag twee van het kamperen kajakken en dit was ook op voorhand te reserveren. We werden afgesnauwd en kregen uiteindelijk niemand meer aan de lijn. We zijn uiteindelijk naar een andere camping geweest. Deze camping heeft ons met open armen ontvangen en we hebben er voor 4 personen, twee tenten en 1 overnachting nog geen 30 euro gekost.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Outdoor Barvaux in Barvaux , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Outdoor Barvaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Outdoor Barvaux scoort een 7.88 uit 10 op basis van 75 reviews.