Camping Outdoor Barvaux

• 6.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

95 reviews over Camping Outdoor Barvaux

• 8Wendy Ris01-08-2020

Fijne camping op mooi plekje

Dit jaar voor het eerst “dichtbij” huis gebleven, maar we hebnben het prima naar ons zin gehad op deze gezellige kleine camping! De sfeer is top, het camping terras ondanks de maatregelen ivm Corona top en we hadden een zeer ruime plek! We hebben heerlijk in de rivier gepoedeld toen het erg warm was, en je kunt in deze omgeving heel goed wandelen en mountainbiken! Boodschappen doe je in Barvaux maar je kunt wel broodjes bestellen op de camping..als ik een minpuntje moet noemen , is het het sanitair, dat is wel echt aan een update toe, wij zijn echte kampeerders maar zo armoedig heb ik het nog niet meegemaakt maar dit is absoluut geen reden om de camping niet meer te bezoeken hoor, we hebben het hier ontzettend fijn gehad en zijn zeker van plan vaker naar de Ardennen af te reizen!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Wielerfanaat21-07-2020

Fantastische omgeving voor je racefiets!

Super mooie fietsomgeving; heerlijk pittige ritjes vanuit de camping te fietsen met racefiets en vriendin. Eigenaren zijn zelf ook heel sportief en helpen je graag op pad om o.a. te racefiets, wandelen, mountainbiken en trailrunnen. Mooie beklimmingen gedaan, zoals de La Redoute, Col de Haussire, Mur van Huy, Cote de Stockeu en de Roche-a-Frene. Na afloop kun je genieten van een heerlijke Kwaremont of Koerspret biertje en een lekkere pannenkoek of outdoorburger met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Je hoeft niet met een rol onder de arm naar het toilet te lopen en douches zijn gratis. Al met al wij komen hier zeker terug voor een sportief verblijf.

• 8Staat v/h sanitair

Martijn Veldheer, Outdoor Camping Barvaux, eigenaar, 22-07-2020

Bedankt voor uw leuke review, Wij zijn ook bij uitstek een camping voor de sportieve gezinnen en fietsers,

• 9anita21-07-2020

Super locatie voor een sportieve 3-daags uitje

Heel leuke accommodatie aan de ourthe, supermooie locatie. Bij aankomst ontvangen door de eigenaren, zeer behulpzaam als je in de omgeving wil fietsen/mountanbiken of te voet op pad wilt. Voor de 3 dagen dat wij er waren was er voldoende te beleven. Het outdoorcafe/restaurant is netjes en heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding. Goed eten, lekkere verkwikkende douches. Sportiviteit staat hoog aangeschreven, vanalles te doen. De eigenaren helpen je graag op pad, je kan gerust alles vragen. Super geslaagde daagjes erop uit gehad.

• 9Anita en Berto21-07-2020

Heerlijke actieve 3-dagen weg

paar dagen op deze camping verbleven aan de ourthe, mooie omgeving, vriendelijke ontvangst door de eigenaren. Erg behulpzaam als je in de omgeving wil fietsen of tevoet verkennen. Genoeg te doen in de omgeving voor onze 3 daagjes weg. Klein maar fijn outdoorcafe/restaurant, prima prijs-kwaliteit verhouding. Was erg gezellig, gingen moe maar voldaan terug naar huis. Een aanrader!

• 9Karen29-06-2020

Sportief 🚴‍♀️Weekend

Relaxte sfeer - goede ontvangst - leuke café / restaurant met heerlijke pannenkoeken - en een fantastische fietsomgeving. Pipo wagen is top

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 2019
    9Ingrid24-08-2019

Geweldig!

Met kleuter en peuter 10 dagen in een safari tent doorgebracht. Bijna alle dagen gespeeld en gezwommen op de camping. Er is genoeg te doen in de omgeving, maar was voor ons overbodig. Super eigenaren en personeel, behulpzaam en erg vriendelijk. Eten is lekker en feestjes gezellig. Voor mij en de hummels een droomvakantie! Het sanitair is inderdaad wat weinig, maar nooit in de rij gestaan. Verouderd, maar wordt goed schoon gehouden en ruime douches waar ik met de kinderen tegelijk kon douchen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Anita vd Berg15-08-2019

Fijne camping, gezellig en vriendelijk personeel

Met ons gezin met 3 zoons (15-15-17 jaar) 2 weken gekampeerd op deze camping. We hadden een ruime kampeerplek waar we gemakkelijk onze caravan met voortent en twee bijzettenten voor de jongens kwijt konden. In de avond mag je bij je eigen caravan een kampvuur maken in een vuurschaal, wat wij, als scouting- en dus vuur-liefhebbers, heel fijn vonden!! Gelegen aan de Ourthe waarin je mocht zwemmen, het water stond erg laag maar dat mocht de pret niet drukken. Camping ligt centraal en dicht bij een aantal supermarkten. Over de activiteiten kan ik niets vertellen omdat we daar niet aan meegedaan hebben. Wifi zou iets beter mogen zijn, zeker als het wat minder goed weer is, en met drie pubers... Al bij al zeker een camping waar we nog eens terug gaan komen!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Harry05-08-2019

Relaxte outdoor camping

Vier nachten op deze camping gestaan. Mooie ligging langs Ourthe en fietspad langs Ourthe. Echt een camping voor ouders met tieners (8+). Er is een uitgebreid outdoorprogramma o.a. lasergame, mountainbike etc. Je kan verder leuk dammetjes bouwen en spelen in de Ourthe. Fietsen over fietspad langs riviertje naar Durbey of ff boodschappen doen in Barvaux. Outdoor Valley in Durbey is een echte aanrader. Verder maken veel mensen 's avonds een kampvuurtje (spullen te huur) en ligt er een maisdoolhof op 100 m van de camping. Veel mountainbikers op de camping. Enige aandachtspunt is sanitair. Dit is niet erg schoon, wat verouderd en het ontbreekt soms aan warm water. Voor sommige plekken ook ver lopen vanwege de langgerekte ligging van de camping.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Silvia04-08-2019

Heerlijke actieve vakantie aan de Ourthe.

Kleine gemoedelijke camping. De plaatsen zijn niet zo heel groot dus je staat redelijk dicht bij je buren maar dit was voor ons geen probleem. Veel leuke activiteiten door de camping: bergsportdag, mountain biken, laser gamen, boogschieten enz. En natuurlijk lekker in de Ourthe dobberen (het water stond te laat om te kanoën). Erg aardige, leuke, vriendelijke en voor al bekwame eigenaren en activiteiten begeleiders! In de avond fijn een vuurtje maken voor de tent. De kinderen (tieners) vermaakten zich ook in de avond prima met elkaar op het voetbal/volleybal/tafeltennis veldje. Wij zijn twee weken gebleven maar ook voor een weekend een erg leuke camping. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8blh01-08-2019

relaxte camping

Wat een relaxte camping! kinderen van 9,11,12 hebben zich uitstekend vermaakt met de andere kinderen. Niet zo'n 5 sterren camping waar de ene safaritent of caravan nog mooier moet zijn dan de ander. Deze zie je hier dus ook niet veel. Je krijgt wat je nodig hebt, maar niet te uitgebreid. Dikke prima. Fijn personeel, kleine kaart met lekker eten voor goede prijs, kinderen konden heerlijk spelen in de Ourthe en hebben uiteraard met allerlei outdooractiviteiten meegedaan, net als wij. Sanitaire ruimte mag iets netter, hoeft niet 5 sterren, maar mag wel iets aandacht krijgen (kitnaadje is zo vervangen en geeft voor oog veel schoner en netter beeld). Ondanks dit kleine minpuntje zouden wij zo nog een keer gaan.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019