Camping Outdoor Barvaux

67 reviews over Camping Outdoor Barvaux in het Nederlands

super

sterre
14-5-2018

Alles was super alleen mocht er wel een lavabo met proper water in de tent zijn (tent 7 ).

Heel erg leuk. Aanrader!

Eline
13-5-2018

Ontzettend leuke camping! Wij hebben er een heel leuke tijd gehad. Heerlijk ongedwongen sfeer, veel te spelen en te doen. Prachtig aan de Ourthe en dichtbij leuke plaatsjes. Outdooractiviteiten binnen handbereik dus voor ieder wat wils. Leuke mede-kampeerders, leuk spelende kinderen. Goede sfeer.Lekker gegeten bij ondergaande zon terwijl de kids zich top vermaken. Veel biertjes op de tap! heerlijk.Prima kunnen wandelen met de hond uiteraard. Camping en sanitair wat rommelig verouderd maar dat vinden wij niet erg. Je kunt vuurtjes stoken enzo. Het geheel gaf mij een 'Camping Bakkum' gevoel. Er leuk!Heel enthousiast personeel ook.

Ons zien ze er niet meer terug.

LH
12-5-2018

We hebben hier gekampeerd in september 2017. We waren heel veel geld kwijt voor 1 nacht voor 2 personen (bijna 90 euro). We hebben niets extra gedaan buiten een gratis fotozoektocht. Alle andere activiteiten waren terug veel bij betalen.

We wilden er uiteindelijk toch terug naartoe gaan met een grotere groep en hadden dit gereserveerd via de site. Uiteindelijk kregen we te horen dat we niet op voorhand konden reserveren voor 1 nacht met een groep van 5 personen. We moesten de dag zelf maar langskomen om te horen of er plaats was. Dit konden we niet doen want we gingen dag twee van het kamperen kajakken en dit was ook op voorhand te reserveren. We werden afgesnauwd en kregen uiteindelijk niemand meer aan de lijn. We zijn uiteindelijk naar een andere camping geweest. Deze camping heeft ons met open armen ontvangen en we hebben er voor 4 personen, twee tenten en 1 overnachting nog geen 30 euro gekost.

Sublieme camping

Fam. Adema
      10-5-2018

Prachtige locatie aan de Ourthe. Alles klopt op deze camping. Voorzieningen zijn super (ok, je moet wat tolerant zijn wat betreft watervoorziening op zo'n plek, maar dat is een goede eye opener, dat het niet altijd vanzelfsprekend is dat er water uit de kraan stroomt) Sfeer is ongedwongen, het team zeer behulpzaam. Het terras en restaurant gezellig, lekkere muziek. Echt ontspannen dus, met leuke low profile activiteiten, zoals een avondspel voor de kinderen, dat spontaan lijkt te ontstaan. Het enige nadeel dat ik kan bedenken dat andere campings zo tegenvallen nadat je in Barvaux bent geweest.

Herhaling vatbaar

Dennis
      6-5-2018

Ons eerste x kamperen, hartstikke leuk gehad, mtb gehuurd en gekanoned, minpunt was het pisstraaltje van het douche XD, verder tiptop in orde, aardige mensen die daar werken

Mooi gelegen, rustige camping aan de Ourthe. Je hoort hier geen verkeer, soms en trein en koeien. Genoeg te doen vanuit de camping en in de omgeving. Leuke activiteiten en begeleiders. Vriendelijk personeel. De eigenaren helpen je vaak zelf bij de balie. Simpel maar schoon sanitair. Ik kom hier al en aantal jaren en vooral in de zomer zijn ook de donderdagavonden erg gezellig met bbq (met vlees van de goede slager) en (vaak live) muziek. Gelukkig geen karaoke. Hey is echt een familie camping. In rustige vakanties, mei en herfst, super leuk om te lasergamen over een groot deel van de camping. Dat kan alleen als er niet teveel tenten staan natuurlijk. Voor de kids is er nu ook een leuk touw en klimparcours op de camping gemaakt. Het eten is simpel maar oké. Prima simpel ontbijtje bij de familie vakanties met broodjes, beleg, fruitje en bakkie koffie. Ik kom er graag.

super vakantie gehad, camping ligt in prachtige omgeving tussen de bergen, voor de kids die zichzelf amuseren genoeg te doen.

verwacht je geen animatieteam, glijbanen en luxe dan zit je hier goed

prachtige natuur en mensen zijn erg behulpzaam

vooral de gezelligheid op de camping zowel bezoekers als personeel is erg fijn

in de omgeving genoeg te doen en het eten op camping is erg lekker en zeker niet duur

tevens verschillende lekkere speciaalbieren te nuttigen op het terras

camping is 5 min rijden, ook verschillende keren per week is hier een leuke rommelmarkt

wij komen in de toekomst zeker terug!

In de meivakantie hebben wij een familievakantie gedaan en verbleven in een stacaravan. De stacaravan was nog verrassend netjes met prima warme douche en sanitair. Ik vind de camping eigenaren bevlogen actievelingen, goed bekend met outdoor activiteiten en ik vond ze lekker no nonsens en zeker niet arrogant. De week moest nog starten maar iedereen was al samen bezig met activiteiten. De kinderen vonden elkaar al snel en hebben een topweek gehad en de ouders ook, die het allemaal eens rustig samen van afstand bekeken onder het genot van een drankje. Je hoeft nergens over na te denken omdat het eten steeds voor je klaar staat, enige zorg is om op tijd te zijn voor activiteiten of het eten. De activiteiten zijn goed verzorgd, goede materialen en wij hadden een leuke groepsleider (bedankt Emiel!) In de avonden zaten de ouders binnen bij de open haard, de oudere kids op de bank buiten (wifi) en de rest renden samen over de camping. Wij overwegen om volgend jaar weer terug te komen maar zijn bang dat het deze vakantie niet kan evenaren.

Kamperen in de sfeer van een strandtent!

Marcoline
      19-8-2017

Outdoor Camping Barvaux was voor ons in alle opzichten een positieve verrassing. We hebben niets gemist. Mooie plekken, enthousiaste ontvangst en een bijzonder ontspannen sfeer tussen medewerkers en gasten, die zich laat vergelijken met een de uitstraling van een strandtent.

In de brasserie van de camping serveert men van een kleine kaart heerlijke gerechten.

Ook wanneer je niet meedoet aan alle spannende outdoor-activiteiten die de camping organiseert, kun je je hier prima vermaken. De natuur is prachtig en de omgeving nodigt uit tot lange wandel- en fietstochten.

Barvaux is een charmant stadje dat wandelend over een vrijliggend fietspad (hond los) in een klein half uur bereikt wordt. Er is een ruime keuze uit supermarkten en detaillisten en de bewoners zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Wij komen zeker nog eens terug!

Rustige camping, maar veel te doen

Leuke gezinsvakantie
      16-8-2017

Het activiteitenprogramma op deze camping is echt erg uitgebreid. Wij hadden een pakket met verblijf en activiteiten (vijf dagen) met nog twee extra dagen eraan geplakt. Camping is mooi gelegen, heeft een fijne layout, prima sanitair en een kantine met verrassend betaalbaar assortiment. Twee kleine minpuntjes: geen fruit bij het ontbijt en de ochtend was wel strak gepland: ontbijt om 9:00, eerste activiteit om 10:00

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Outdoor Barvaux in Barvaux , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Outdoor Barvaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Outdoor Barvaux scoort een 7.72 uit 10 op basis van 68 reviews.