Camping Outdoor Barvaux

CampingWeer vandaag27°12°
Camping Outdoor Barvaux
7,7

61 reviews over Camping Outdoor Barvaux in het Nederlands

super vakantie gehad, camping ligt in prachtige omgeving tussen de bergen, voor de kids die zichzelf amuseren genoeg te doen.

verwacht je geen animatieteam, glijbanen en luxe dan zit je hier goed

prachtige natuur en mensen zijn erg behulpzaam

vooral de gezelligheid op de camping zowel bezoekers als personeel is erg fijn

in de omgeving genoeg te doen en het eten op camping is erg lekker en zeker niet duur

tevens verschillende lekkere speciaalbieren te nuttigen op het terras

camping is 5 min rijden, ook verschillende keren per week is hier een leuke rommelmarkt

wij komen in de toekomst zeker terug!

In de meivakantie hebben wij een familievakantie gedaan en verbleven in een stacaravan. De stacaravan was nog verrassend netjes met prima warme douche en sanitair. Ik vind de camping eigenaren bevlogen actievelingen, goed bekend met outdoor activiteiten en ik vond ze lekker no nonsens en zeker niet arrogant. De week moest nog starten maar iedereen was al samen bezig met activiteiten. De kinderen vonden elkaar al snel en hebben een topweek gehad en de ouders ook, die het allemaal eens rustig samen van afstand bekeken onder het genot van een drankje. Je hoeft nergens over na te denken omdat het eten steeds voor je klaar staat, enige zorg is om op tijd te zijn voor activiteiten of het eten. De activiteiten zijn goed verzorgd, goede materialen en wij hadden een leuke groepsleider (bedankt Emiel!) In de avonden zaten de ouders binnen bij de open haard, de oudere kids op de bank buiten (wifi) en de rest renden samen over de camping. Wij overwegen om volgend jaar weer terug te komen maar zijn bang dat het deze vakantie niet kan evenaren.

Kamperen in de sfeer van een strandtent!

Marcoline, 19-8-2017

Outdoor Camping Barvaux was voor ons in alle opzichten een positieve verrassing. We hebben niets gemist. Mooie plekken, enthousiaste ontvangst en een bijzonder ontspannen sfeer tussen medewerkers en gasten, die zich laat vergelijken met een de uitstraling van een strandtent.

In de brasserie van de camping serveert men van een kleine kaart heerlijke gerechten.

Ook wanneer je niet meedoet aan alle spannende outdoor-activiteiten die de camping organiseert, kun je je hier prima vermaken. De natuur is prachtig en de omgeving nodigt uit tot lange wandel- en fietstochten.

Barvaux is een charmant stadje dat wandelend over een vrijliggend fietspad (hond los) in een klein half uur bereikt wordt. Er is een ruime keuze uit supermarkten en detaillisten en de bewoners zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Wij komen zeker nog eens terug!

Rustige camping, maar veel te doen

Leuke gezinsvakantie, 16-8-2017

Het activiteitenprogramma op deze camping is echt erg uitgebreid. Wij hadden een pakket met verblijf en activiteiten (vijf dagen) met nog twee extra dagen eraan geplakt. Camping is mooi gelegen, heeft een fijne layout, prima sanitair en een kantine met verrassend betaalbaar assortiment. Twee kleine minpuntjes: geen fruit bij het ontbijt en de ochtend was wel strak gepland: ontbijt om 9:00, eerste activiteit om 10:00

Leuk

Bram Janssen, 13-8-2017

Leuk om effe een weekje door te brengen. Mooie ligging maar sanitairgebouwtje ver beneden de maat. Slechts 3 toiletten en 3 douches. Allemaal in 1 ruimte, dus tanden poetsen als 3 mensen een grote boodschap op het toilet doen was walgelijk. Douches waren nauwelijks warm, 1 dag zelfs koud en hadden een miezerig straaltje.

Leuke hondvriendelijke camping

Samantha, 10-8-2017

Wij zijn net terug van een week kamperen erg naar ons zin gehad enige minpuntjes de douche kan beter (erg krap om om te kleden , aan de andere kant moest je steeds op het knopje drukken elke minuut)

Eten is goed te doen grootste minpunt voor ons aangezien we met 3 honden waren en dus bij de tent willen eten is er erg weinig keus om mee te nemen .de broodjes zijn erg goed te doen alleen geen beleg om.mee te nemen naar de tent . Helaas geen campingwinkel aanwezig ( wel supermarkten in de buurt) fietspad is wel uitkijken daar word op hard op gereden ( misschien borden neerzetten of zo ) verder geweldig leuke camping en voor herhaling vatbaar

Echt kamperen

Louise van der Weerd, 5-8-2017

Hele leuke camping gericht op actieve vakantiegangers. De camping ligt mooi aan de Ourthe, met verschillende velden. Het voelt dus kleinschalig aan. Er waren veel oudere kinderen en tieners, en toen wij er waren heerste er een gemoedelijke sfeer, waarbij er volop samen gevoetbald en gespeeld werd. Regelmatig worden er vanuit de camping gezamenlijke activiteiten zoals levend stratego geregeld. De rivier is geweldig om in te spelen, bij slecht weer is er een gezellig restaurantje waar je echt welkom bent voor een spelletje of een boek.

De echte attractie van deze camping is het grote aanbod aan outdoor activiteiten. Deze waren stuk voor stuk goed georganiseerd. Zelf kun je uitgebreid fietsen of wandelen in de omgeving. 's avonds een kampvuurtje bij je tent.

Als je zoekt naar een camping met een zwembad, uitgebreide animatie en muziek bij je tent, dan is dit niet de juiste camping. Voor lekker buiten zijn met simpele maar schone faciliteiten is het perfect.

heerlijke camping!

Annelies van Groningen, 1-8-2017

Gezellige sfeer, elke dag activiteiten en animatie, en wij hadden mooie plek aan de rivier. Onze puber zonen hebben zich ook prima vermaakt. echt een aanrader voor deze leeftijd. Jammer alleen dat de waterstand laag was waardoor we niet konden varen.

super leuk ook dat er een kampvuur kok was!

nooit meer

fam. van t Riet, 24-7-2017

Stacaravan had een aantal gebreken en tekortkomingen zoals geen warme douche, vieze magnetron,kapotte lattenbodem,opstapje voor het huisje waar je zowat doorheen zakte, geen wifi in het huisje want wordt afgeraden om te kopen ivm slechte ervaringen, geen tv maar wel tv steun aan de muur. Ze probeerden de gebreken wel meteen op te lossen maar dat horen ze te doen voordat mensen komen,Niet fijn als je een lange reis hebt gemaakt. Verder ziet de camping er vervallen uit en met slecht weer weinig te bieden. De begeleiders van de activiteiten zijn erg vriendelijk. Zou hier een week blijven maar hielden het voor gezien op de 2e dag. Een echte domper want mn vakantie is verpest.
Martijn Veldheer, eigenaar, 25-7-2017

Bedankt voor uw review jammer dat u dit zo ervaren heeft. helaas heeft onze schoonmaaksters deze gebreken over het hooft gezien, anders hadden ze opgelost geweest voor uw komt. Maar zo als u zelf al aangeeft hebben we deze meteen opgelost en werkte alles daarna weer naar behoren.

er staat bij ons nergens vermeld dat er TV bij in zit. Internet is Gratis bij ons op het terras en in de bar en er is 4G op de gehele camping. Dus raden wij andere duurdere oplossingen af.

tegelijk met u review kwam deze review binnen op een andere site.

Uitstekend (10/10)

25-07-2017

Een leuke en gezellige camping.

Voor jong en oud.

Er worden veel activiteiten georganiseerd wat vooral voor de wat oudere kinderen en volwassenen is. Maar ook de kleintjes worden zeker niet vergeten! Elke ochtend is er een kids club speciaal voor de kleintjes.

Al met al een geweldige camping waar wij voor het 2e jaar met veel plezier komen.

Sterke punten

- De hoeveelheid activiteiten voor jong en oud.

- honden zijn toegestaan

- leuk personeel en stagiaires ( geweldig met kinderen )

- stacaravan verhuur ( zien er altijd netjes en schoon uit)

Verbeterpunten of tips

- waterdruk van de douches kan beter. (In de stacaravans )

- warm water is vrij snel op.

Inspanning en ontspanning; heerlijk!

Daan Janssen, 13-7-2017

Ruime keuze aan activiteiten. We hebben fietsen gehuurd, blijkbaar professionele fietsen want zelfs de beginnelingen konden er fantastisch meer racen! Het abseilen was iets minder mijn ding (hoogtevrees) maar hier werd door de instructeurs professioneel me omgegaan. Ik heb mij niet onveilig gevoeld.

Vanaf 23:00 moet het stil zijn op de camping. Voor ons wel te doen, al worden we na een paar borrels wel wat luidruchtiger. De camping zou ik niet (in het hoogseizoen) aanbevelen voor vrijgezellenfeesten of luidruchtige vriendengroepen. De camping is vooral geschikt voor actieve gezinsvakanties (dicht bij huis)

Het sanitair is prima. Geen camping is zo schoon als thuis, maar het was schoon genoeg. Ook het restaurant is prima. Simpel, maar goed.

Kortom; Voor een actieve vakantie met overdag inspanning en 's avonds ontspanning (met kampvuur) is dit absoluut een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Outdoor Barvaux in Barvaux , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Outdoor Barvaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Outdoor Barvaux scoort een 7.73 uit 10 op basis van 62 reviews.