Géén boekingskosten

• 5.9Staat v/h sanitair
  • 8.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

106 Reviews over Outdoor Barvaux

• 9Carolien07-09-2022

Gezellige overzichtelijke camping met jonge kids

Wat een fijne camping is dit! Het is een basic camping, waar niet alles perfect afgewerkt is. Maar juist dat maakt het zo ontspannen en gemoedelijk. In het midden van de camping vind je het terras, restaurant, receptie, sanitair en een leuke speeltuin. Onze kinderen van 4 en 6 vonden daar op elk moment van de dag leeftijdsgenootjes om te spelen. Wij hadden laag water in augustus, waardoor uitgebreid zwemmen lastig was. Onze kids hebben zich ondanks dat goed vermaakt met dammen bouwen en stenen verplaatsen. Wij konden vanuit onze safaritent makkelijk even heen en weer lopen. Het personeel is heel vriendelijk. Geld wordt zomaar even voorgeschoten in het vertrouwen dat je het wel terugbrengt. Bij kou kregen we kosteloos dekens mee. Servies dat stuk was gegaan hoefden we niet te bekostigen. Het was heerlijk ontspannen!

• 8Sander14-08-2022

Heerlijke twee weken gehad!

Leuke en gezellige camping, enthousiast en leuk personeel. Restaurant prima, de ardenner ham is aanrader! Leuke bierkaart en zichtbare eigenaren op de camping, eigenaar maakt meerdere keren per dag een ronde! Sanitair behoeft wel wat aandacht, is wat weinig in hoogseizoen en is regelmatig smerig en ook wat oud, maar voldoet wel! De campinggasten maken er natuurlijk vooral zelf een zooitje van... Afstand naar sanitair, ook voor afwas, was pittig, maar ze zijn dan ook een sportieve camping ;-) De kinderen konden leuk in de ourthe spelen, helaas geen kano, stand was te laag. Andere activiteiten waren erg leuk, zoals lasergamen en mountainbiken. Verder diverse uitgezette wandelingen mogelijk. Wij gaan eigenlijk nooit terug naar een camping, maar we zouden geen reden hebben om niet terug te keren. Misschien een keer in mei of voor een (lang) weekend. Ook leuk om met vrienden heen te gaan, wel handig om dan een fiets te hebben.

• 6Staat v/h sanitair
  • 6Peet04-08-2022

Zesje

Laissez faire camping zonder gevoel voor luxe. Prijzen voor ijsjes en eten redelijk, eten goed. Leuk voor kinderen, heerlijk aan het water. Sanitair slecht, veel te weinig, slecht verdeeld, slecht onderhouden, hoop kapot / goedkoop hersteld / gammel, spinnenwebben van voor overstroming nog gewoon aanwezig.

• 2Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Bart Heutz10-05-2022

Fijne plek!

Samen met een motorvriend en 2 kinderen tijdens de Meivakantie 2 nachten op de camping verbleven. Plek voor 2 tentjes meer dan ruim genoeg. Rustige omgeving, fijn cafétje. Plek direct aan de Ourthe, kinderen konden er lekker in vissen en bij rondhangen.

Minpunten zijn de aankomst en het sanitair. De aankomst oogt erg rommelig, wat vervallen en niet echt opgeruimd. Het sanitair achteraan de camping is erg klein en slecht onderhouden. Het sanitair in het midden wellicht te klein voor het hoogseizoen wanneer de camping volgeboekt is.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Henk Meyer06-02-2022

Een heerlijke en gezellige kampeer ervaring

Een heerlijke camping met spontane en vriendelijke eigenaren en hun medewerkers. We hebben er al 4 maal mogen kamperen in steeds een andere vorm. 2 x tent, safaritent en in de stacaravan. Allemaal top . De horeca is heerlijk relaxed en het menu uitstekend. De omgeving leent zich uiteraard goed voor sportieve activiteiten , maar op de camping is ook genoeg vermaak . Maar ook heerlijk laag drempelig en gezellig. Dit jaar komen we terug met onze eigen caravan en verheugen ons er nu alweer op.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Jan-hein Gerritsen11-09-2021

Gastvrijheid

Een heel warm en gastvrij welkom! Een mooie plaats aan het water. Echt een aanrader als je van een rustig en gezellig verblijf houd. Ons is het zeer goed bevallen en komen zeker terug! Erg gezellig ook om in de avond met eigenrenen personeel te buurten, de sfeer die er is is heel gemoedelijk

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Hoek24-08-2021

Degelijke camping, geschikt voor sportief bezoek.

Een camping die uitermate geschikt is voor mensen die van een actieve en sportieve vakantie houden. Indien een zwembad en een grote speeltuin voor jouw kinderen een 'must' is, dan kan je beter ergens anders heen gaan. Een hele gezellige, kleinschalige camping met een leuke bar en prima activiteiten. Het personeel is zeer vriendelijk en enthousiast. Supermarkt zit vlak bij de camping. Voornamelijk Nederlanders en Belgen op de camping gezien. Enig minpuntje vond ik het sanitair. Er zijn wat te weinig toiletten bij de heren waardoor het soms even billenknijpen was :) Een aantal personen gesproken die hier al vaker heeft gestaan, dus dat zegt ook wel iets over deze camping. Al met al prima camping!

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Familie Willems24-08-2021

Top verblijf! Aanrader

Heel fijn verblijf gehad. We hadden meegedaan aan de verzorgde actieve familievakantie. Alles was goed geregeld en verzorgd. Activiteiten waren leuk en op niveau. Ook met onze dochters die coeliakie hebben, werd goed rekening gehouden. Er werd apart brood ingekocht en elke maaltijd werd van tevoren nog even doorgesproken. Hierdoor voelden we ons op ons gemak en kon er met een gerust hart meegegeten worden.

• 8Cindy Debackere10-04-2021

Voor herhaling vatbaar

Vriendelijke ontvangst, ruime kampeerplaats aan het water , wie houdt van wandelen of fietsen zal deze camping appreciëren. Bakker en Delhaize op loopafstand. Take away op de camping is aangenaam tijdens corona periode. Enig minpuntje : Sanitair is wat verouderd. Wij keren zeker nog eens terug.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Marlies van Overveen25-09-2020

Heerlijke plek om te fietsen

Heerlijke camping! Lekker rustig en we hebben lekker kunnen fietsen. Het weer zat natuurlijk ook mee, maar de omgeving is echt heel mooi om te fietsen. Bij de receptie hebben ze allemaal wandel, fiets en hardloop routes hangen. Wij hebben zelf de routes naar de mur van huy gedaan en naar de stockeu! Wij komen hier zeker terug!

• 8Eetgelegenheden

Camping Outdoor Barvaux info