Chalet Montana

Chalet
Chalet Montana
9,4

3 reviews over Chalet Montana in het Nederlands

Fantastic stay at this chalet

Arthur,
27-2-2018

Het chalet is ruim uitgerust voor zowel volwassenen als kinderen. Er zijn zelfs 2 Playstations aanwezig voor het nodige vermaak. Speciale aandacht voor de hottub en de sauna. Dit maakt het verblijf extra aangenaam.

Genoeten, alles was aanwezig!

Jan Dowez,
29-1-2017

Hebben een zeer leuk verblijf gehad in de chalet. Voor de kinderen is er voldoende te doen met de play stations, de speeltuin etc... De volwassenen konden ook rustig eten terwijl de kids naar een filmpje keken :) De wellness is een grote troef! De gezinskamers konden wij erg smaken. Heel de chalet is verzorgd en netjes, er was een leuke ontvangst en de uitrusting is super. Wij komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Montana in Barvaux , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Montana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.