Camping Les Rives De L'Ourthe

• 6.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

22 reviews over Camping Les Rives De L'Ourthe

• 6kathy08-07-2020

even er tussenuit om te gaan wandelen

toffe plek voor basic kamperen, met een proper toilet en douche (een extra legger of kapstokje zou een pluspunt zijn) . Verder wel een onverzorgde camping zoals een vuile afvalhoek, rommel rond receptiegebouw, geen mogelijkheid om vaat te doen, verouderde electriciteitspalen, loslopende hond die overal zijn behoefte doet ,en vooral het lange onkruid (vooral brandnetels) die het zicht op de ourthe wegneemt en aldus het idyllische idee van "les rives de l'ourthe "ontkracht .

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 2019
      3nalita07-08-2019

nooit meer

onvriendelijke uitbaters , gevaarlijke hond op het terrein , weinig confort , douches verstopt en gordijnen weg , geen eten verkrijgbaar in de cafetaria , ect...

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Lindsay03-06-2019

Heerlijk campinggevoel!

Verlengd weekend waar je ontvangen wordt met een lach en dit tot het einde van je verblijf, op wandelafstand van Barvaux maar toch voel je je in het hartje van de natuur naast de ourthe. Sanitair heel proper, ookal was er veel volk aanwezig. Een waar campinggevoel met een losse sfeer zonder strenge regeltjes. Gewoon genieten samen met onze hond! volgens de drukke bezetting zat je hier niet te dicht op elkaar en er worden geen plaatjes aangeven, je kiest lekker zelf. Een aanrader voor wie van simpelweg genieten houd! Ze is volop aan het opknappen,maar ze heeft al mooie dingen gerealiseerd.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Vera Van Rooij01-05-2019

Een heerlijke plek waar je jezelf kan zijn

Super fijne kleine camping op loopafstand van het gezellige dorpje direct aan de Ourthe. We zijn hier een paar dagen geweest met ons zoontje en onze hond. Er waren weinig faciliteiten voor de kinderen, maar des te leuker. Ons zoontje ging een hut bouwen bij de bomen. Hij is ook heerlijk verwend door de campingeigenaars!! Onze hond mocht los, dus ook hij had de tijd van zijn leven. We hebben genoten van de rust en ruimte ❤

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
      8Monique17-08-2018

Fijne natuurcamping

Fantastische camping waar wij 2 weken met de hond hebben mogen staan. Alles zeer primitief, maar schoon. Echt een wilde camping.

Je mag zelf een plaats uitzoeken, er is altijd plek. Op de camping zijn weinig faciliteiten, maar het dorpje en de supermarkt is op loopafstand te bereiken.

Alle honden mogen los. Het hondje van de eigenares komt overal gezellig buurten. Normaal gesproken mag er ook kampvuur gemaakt worden, maar vanwege de droogte werd hier streng op gecontroleerd dat dit niet gebeurde. De rivier is heel goed te bereiken op 2 plaatsen op de camping. Zeker onze hond heeft veel gezwommen.

Voor mensen die een camping met veel faciliteiten, netjes bijgehouden, stilte na 11 uur 's avonds en een keurige balie zoeken moeten zeker niet naar deze camping komen! Je krijgt wat je betaald, wij zijn nog nooit zo goedkoop op vakantie geweest. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Shawn17-07-2018

Heel mooie plek!!!

Heel mooie plek met veel natuur. Melissa (de camping bazin) is heel vriendelijk en helpt je altijd wanneer nodig. Er word nog altijd veel gewerkt en bijna alles is vernieuwd. Kom zeker eens een weekendje en je bent direct verliefd op deze plek

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Celine11-07-2018

Prachtig😍😍

Ik wil er altijd blijven gaan zo zalige plaats om te onspannen en heel vriendelijk onthaal, de bazin is er toppie en heeeeeeeel vriendelijk Meer kan ik niet zeggen dan tegen iedereen kom er eens een kijkje nemen en je bent verkocht 😍😍

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• 10Tania Lagrou11-07-2018

Fantantische plek

Ik heb het leren kennen verleden jaar en ik vind het een hele toffe aangename camping met familie gevoel , heel rustig voor mij en ideaal voor de kinderen !!! De ontvangst is er fantastisch en heel vriendelijk , zodanig dat ik er blijf naar toegaan en verlangen om keer op keer te blijven gaan , de douches en sanitair gewoonweg prachtig en heel verzorgt en vooral eerlijke mensen Bij deze wil ik toch zeggen bedankt dat jullie op mijn pad gekomen zijn 💋💋💋

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Joyce10-07-2018

Fantastische plek

Zalige camping,voor wie houdt van vrijheid en gezelligheid... Familiaal gevoel al bij het binnenkomen... Hier kun je echt jezelf zijn... Kampvuur,kinderen,dieren,alles is mogelijk hier... Echte een aanrader voor oprecht gezellige gezinnen,vriendengroepen,jong of oud...die houden van het terug naar de natuur gevoel...

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• 2Wilssens09-07-2018

Zeer slechte plek

Slechte onderhoud van de camping,het gras wordt amper afgemaaid,eigenaar van de camping onvriendelijk ,geen receptie en als je wilt vertrekken s’middags moet ze iemand haar gaan wakker maken om te kunnen betalen,ook een heel hypocriet iemand (constant over een ander bezig) sorry maar deze is geen manier van doen enz en zo verder niets goed te zeggen over die camping voor mij nooit meer ,spijtig dat ik hier geen foto’s kan plaatsen anders zouden jullie het meteen verstaan😳

• 4Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in januari 2018