Vakantiehuis Le Point de Vue

Laatste review

Fantastisch huis

Ellen,
16-8-2014

Een heerlijk huis gelegen boven Barvaux en aan de golfbaan. Zeer rustig gelegen en volledig ingericht vakantiehuis met sauna, jacuzzi en privétuin.

Ontvangst door zeer vriendelijke eigenaar met fles wijn en tegoedbon voor zijn restaurant in Durbuy. Alles was zeer netjes gepoetst.

1 review over Vakantiehuis Le Point de Vue in het Nederlands

Fantastisch huis

Ellen
16-8-2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Point de Vue in Barvaux , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Point de Vue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.