Labyrinth

7.8Goed

1.2km van centrum

Op vakantie geweest naar Labyrinth?

• 9johan buffel05-05-2015

ontspanning

leuk voor een namiddag te vullen

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 8diaan71126-08-2014

Gigantisch

Heel groot doolhof. Een ware uitdaging.

• 8Verbeeck Saskia25-07-2014

Leuk

Helaas was het bij ons te warm om de doolhof uit te lopen.

• 7Vandevyvere Guido16-07-2014

Veel variatie

Het blind parcours was hilarisch!

• 8Vanhonacker Catherine23-02-2014

goed gemaakt

Heel leuk om met kinderen te doen.

januari 2014

• 5annemie29-10-2013

Teleurstellend

De smurfenvoorstelling is niet frequent genoeg! Bleek maar 1 maal in de voormiddag. Aangezien deze reeds bezig was bij aankomst , maar 1 tafereel gezien met een echte smurf, tot grote ontgoocheling van mijn kleindochtertje van 4, die de echte aanleidng was om deze activiteit te doen. We deden dus wel een wandeling in het labyrint, maar het leuke verhaal dat er bij hoort kwam niet aan bod. Ook vrij prijzig voor het gebodene, zeker als je met een grote familie bent. Het aangeboden kindertarief is veel te strikt, waardoor onze 7 kinderen allen aan volwassentarief konden binnen gaan.

september 2013

• 8Geneviève De Nollin09-10-2013

doolhof

Ook leuk voor met kleine kinderen, met een toffe smurfenshow!

januari 2013

• 10Gert-Jan23-09-2013

Zeer tof labyrinth met zowel animatie in fr als nl

Tof labyrinth met animatie dat de kleinsten zeker zal bekoren. De animatie is ook in het nederlands wat een pluspunt is. Verder zijn er verscheidene alternatieve labyrinthen o.a. omtrent biodiversiteit, deurtjeslabyrinth. Aanrader!

Gereisd met partner in september 2013

• 9Marianne19-09-2013

aanrader

prachtig labyrinth, leuk puzzeltocht, aanrader voor jonge kids

juli 2013

• 8s.sijs17-09-2013

Gaaf

Dit jaar was het thema smurfen. We moesten op zoek naar een aantal smurfen die ons een aanwijzing gaven. Met de oplossing moesten we opzoek naar Cargamel. Leuke middag gehad.

augustus 2013

10 van de 24 reviews gezien