Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer chalet info

2 Reviews over Joran

• 9munckhof2818-05-2016

Heel fijn en compleet chalet met alle ruimte !

Heerlijk veel ruimte om met volwassen kinderen die de deur al uit zijn op vakantie te gaan. Twee badkamers en heel ruime slaapkamers, zelfs een derde toilet. Sauna aanwezig, hebben we niet gebruikt omdat we mooi weer hadden. Wasmachine en droger aanwezig. Heel grote tuin waar honden kunnen spelen naar hartenlust. Gezellig ingericht chalet. Keukenbenodigdheden ruim aanwezig evenals stoelen voor buiten, ligstoelen, BBQ. Op de 1e verdieping extra TV hoek. Spellen en video's aanwezig. Ligging is een eindje buiten het dorp Barvaux. Je kunt er in een half uur naar toe lopen . Als je een houten chalet boekt dan weet je dat het ietwat gehorig kan zijn, stel je daarop in. Streng in afval scheiden maar dat doe je thuis toch ook? Aldi in het dorp en enkele andere supermarkten.

• 4Fam. Blom04-01-2016

Heerlijk weekend met domper na afloop

Het chalet was ruim van opzet, maar erg gehorig en de keukenapparatuur was ronduit smerig. Potten en pannen hebben we eerst moeten afboenen voordat deze enigszins te gebruiken waren. Pluspunt is de mooie omgeving, dus we hebben veel gewandeld. De honden mogen niet op de slaapkamers komen en niet op de stoelen en banken. Heel begrijpelijk en daar hebben we dan ook gehoor aan gegeven. Echter na afloop een vreselijke email van de eigenaresse gekregen met allerlei beschuldigingen en verwijten over haren in de bedden. Hiervoor rekende ze extra schoonmaakkosten, terwijl wij ons aan alle regels gehouden hebben en de honden dus niet in de slaapkamers zijn geweest. Ondanks ons verweer heeft ze toch extra gerekend en bleef ze op zeer hautaine toon mailen. Echt een domper en een makkelijke manier om aan extra inkomsten te komen. We gaan hier nooit meer heen!

Chalet Joran info

• CafeNiet beschikbaar