Appartement Jardins du Golf

Appartement Jardins du Golf

Appartement
Weer vandaag17°

We hebben een aantal aanbieders voor Jardins du Golf voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Jardins du Golf in het Nederlands

2008

Zeer mooi en luxueus, met prachtig uitzicht

Anne
24-2-2008

Zeer mooi en luxueus, met prachtig uitzicht. Hadden appartement voor 6 personen en dat is op de bovenste verdieping waar een heerlijk, ruim zonneterras is en een supergrote glaspartij zodat je een veranda-effect creeert. Geweldig als de zon schijnt! Minpunt is wel dat het toch 5km van barvaux is en de weg is niet zo gezellig. Superrustig is het wel maar missch dat het voor niet-golfers als ons wel gaat vervelen na een week...maar voor een weekend is het een echte TOPPER !!

Gereisd Familie in februari 2008
2006

zeer mooie appartementen

David Van Der Smissen
14-10-2006

zeer mooie appartementen....mooi zwembad met zicht op het golfterrein...uitzicht is magnifiek....de chalets zijn mooi en ruim...vaatwasser, stereo en grote badkamer met bad....groot terras, zeker een aanrader voor een verblijf in luxe met alles erop en eraan...spijtig dat het nog video is in plaats van DVD...maar dat zal ook niet lang meer duren...zeker doen

Gereisd Familie in juni 2004

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Jardins du Golf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jardins du Golf in Barvaux , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jardins du Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.