Hotel Hostellerie d'Inzepré

Hotel Hostellerie d'Inzeprésterster

9.3Fenomenaal

België, Luxemburg, Barvaux

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie d'Inzepré voor je op een rij gezet:

• Animatie
Tonen op kaart

26 reviews over Hotel Hostellerie d'Inzepré

• 2017
    9Jef Vanhellemont25-09-2017

Tof hotel uitgebaat door toffe mensen

Alles was in orde in dit hotel en het is vooral de dienstbereidheid van zowel de baas en het personeel is de troef van dit hotel

Gereisd met vrienden in september 2017

• Oude reviews

10L. D.22-06-2016

Super!

Alles is fantastisch ze zijn vriendelijk, het eten is goed, de sfeer is fantastisch en de kamers zijn de max!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10René - OKRA Balen Centrum15-01-2014

Grandioos!

Voor de derde keer komen wij met een groep van dertig op Seniorenmidweek... zegt dat iets? Omgeving en kamers zijn prima, het eten is uitstekend, de organisatie van de uitstappen is zeer goed en de bediening is top... meer moet voor ons niet!

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 10Van Dorselaer30-07-2011

Super!

Mooie ligging, verzorgde kamers, lekker eten, vriendelijke bediening...wat wil een mens nog meer!

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Van Hinsbergh Rudi- Bousard Viviane26-04-2011

Een echte aanrader !!

Wij hebben een ongelooflijk Paasweekend hier gehad, en hebben al terug geboekt voor volgend jaar.Zeer lekker eten, een zeer vlotte bediening en altijd klaar voor een grapje. Het goede weer hebben we er gratis bijgekregen,en met de andere gasten zeer veel plezier.

Gereisd met vrienden in april 2011

• 9Guy Inge en kinderen06-11-2010

Heel fantastiche plaats

Een heel leuk weekend ahter de rug. Eten was heel lekker een pluim voor Linda. De avonden waren heel leuk en gezellig. Dank aan Rony en Linda voor dit leuke weekend

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 3Ch. V.19-10-2010

Geen aanrader!

"Bij ons is de klant nog koning"... laat me niet lachen. Het had beter geweest "bij ons is een antwerpenaar nog koning" en dan eentje die ouder is dan 50 of die al senioor is. Dit hotel is er eentje van vergane glorie. Ze hadden misschien wat beter geïnvesteerd in isolatie. Zowel in de vakantiewoningen als in het hotel hoor je hun muziek tot in de kamer alsof er een DJ tot 3u30 in je kamer staat te draaien. Hun website en foto's zijn misleidend, je zal er geen enkele foto van kamertype B terugvinden. De kamers buiten zijn mooi maar kamer 1 tot en met 7 zouden ze beter afschaffen tenzij je doof bent. Denk zeker niet aan een romantisch ontspannend gastronomisch weekendje weg als je naar daar gaat, eerder aan een feestweekend non-stop. Ik ben ontgoocheld in Zoover voor hun positieve beoordeling dat ze daar trots op de kast hebben staan. Totaal niet geloofwaardig. Wat wel in orde was, was het eten.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 10Georges en Rita Maesen16-09-2010

Complet verwend worden

Zeer persoonlijk onthaal vriendelijke bediening en gewoon super verwend worden dat is wat je overkomt in Inzepre

Gereisd met vrienden in september 2010

• 10Trees De Geetere10-08-2010

Fantastisch hotel

Wij komen al 30 jaar naar dit hotel, dus dat zegt genoeg! Zeer mooi gelegen in een prachtig groen kader. Kindvriendelijk, leuke kamers, lekker eten, zeer goede service, veel animatie en vooral : wat een sfeer! Je bent er één grote familie en vind er vrienden voor het leven. Voor ons is dit een paradijsje op aarde...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 10Trees De Geetere10-08-2010