Weer vandaag1°-3°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie d'Inzepré voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Hostellerie d'Inzepré in het Nederlands

Tof hotel uitgebaat door toffe mensen

Jef Vanhellemont,
25-9-2017

Alles was in orde in dit hotel en het is vooral de dienstbereidheid van zowel de baas en het personeel is de troef van dit hotel

Gereisd met vrienden in september 2017

Super!

L. D.
22-6-2016

Alles is fantastisch ze zijn vriendelijk, het eten is goed, de sfeer is fantastisch en de kamers zijn de max!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Grandioos!

René - OKRA Balen Centrum
15-1-2014

Voor de derde keer komen wij met een groep van dertig op Seniorenmidweek... zegt dat iets? Omgeving en kamers zijn prima, het eten is uitstekend, de organisatie van de uitstappen is zeer goed en de bediening is top... meer moet voor ons niet!

Gereisd met vrienden in juni 2013

Super!

Van Dorselaer
30-7-2011

Mooie ligging, verzorgde kamers, lekker eten, vriendelijke bediening...wat wil een mens nog meer!

Gereisd met partner in juli 2011

Een echte aanrader !!

Van Hinsbergh Rudi- Bousard Viviane
26-4-2011

Wij hebben een ongelooflijk Paasweekend hier gehad, en hebben al terug geboekt voor volgend jaar.Zeer lekker eten, een zeer vlotte bediening en altijd klaar voor een grapje.

Het goede weer hebben we er gratis bijgekregen,en met de andere gasten zeer veel plezier.

Gereisd met vrienden in april 2011

Heel fantastiche plaats

Guy Inge en kinderen
6-11-2010

Een heel leuk weekend ahter de rug. Eten was heel lekker een pluim voor Linda.

De avonden waren heel leuk en gezellig.

Dank aan Rony en Linda voor dit leuke weekend

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Geen aanrader!

Ch. V.
19-10-2010

"Bij ons is de klant nog koning"... laat me niet lachen. Het had beter geweest "bij ons is een antwerpenaar nog koning" en dan eentje die ouder is dan 50 of die al senioor is. Dit hotel is er eentje van vergane glorie. Ze hadden misschien wat beter geïnvesteerd in isolatie. Zowel in de vakantiewoningen als in het hotel hoor je hun muziek tot in de kamer alsof er een DJ tot 3u30 in je kamer staat te draaien. Hun website en foto's zijn misleidend, je zal er geen enkele foto van kamertype B terugvinden. De kamers buiten zijn mooi maar kamer 1 tot en met 7 zouden ze beter afschaffen tenzij je doof bent. Denk zeker niet aan een romantisch ontspannend gastronomisch weekendje weg als je naar daar gaat, eerder aan een feestweekend non-stop.

Ik ben ontgoocheld in Zoover voor hun positieve beoordeling dat ze daar trots op de kast hebben staan. Totaal niet geloofwaardig. Wat wel in orde was, was het eten.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Complet verwend worden

Georges en Rita Maesen
16-9-2010

Zeer persoonlijk onthaal vriendelijke bediening en gewoon super verwend worden dat is wat je overkomt in Inzepre

Gereisd met vrienden in september 2010

Fantastisch hotel

Trees De Geetere
10-8-2010

Wij komen al 30 jaar naar dit hotel, dus dat zegt genoeg!

Zeer mooi gelegen in een prachtig groen kader. Kindvriendelijk, leuke kamers, lekker eten, zeer goede service, veel animatie en vooral : wat een sfeer!

Je bent er één grote familie en vind er vrienden voor het leven.

Voor ons is dit een paradijsje op aarde...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Super hotel

Trees De Geetere
10-8-2010

Wij komen al 30 jaar naar dit hotel, dus dat zegt genoeg!

Je bent er één grote familie en vind er vrienden voor het leven.

Voor ons is dit een paradijsje op aarde...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie d'Inzepré in Barvaux , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie d'Inzepré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.