Appartement Coté Golf II

Appartement Coté Golf II

Appartement
8,5

2 reviews over Appartement Coté Golf II in het Nederlands

Mooie woning, aan de rand van bos en golfbaan

Fam van der Zwaan
22-12-2015

De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam en spreekt Nederlands

Gereisd Met partner in augustus 2015

Prima en rustig appartement

jokesoolsma
8-9-2015

Schoon, netjes, rustig, zeer vriendelijke ontvangst. Behulpzame eigenaren. De bedden waren opgemaakt, meer dan voldoende handdoeken etc. Jammer dat er geen oven is (wel magnetron).

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Coté Golf II

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Coté Golf II in Barvaux , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Coté Golf II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.