Chalet Alppimaja

1 review over Chalet Alppimaja in het Nederlands

Super

Fam.Augustus
14-7-2013

Chalet gezellig ingericht,alles is aanwezig.je zit midden in de bossen en toch ligt het langs een doorgaande weg,waar relatief weinig verkeer rijdt.

leuke mountainbike routes en bij terug komst kun je de fietsen schoonmaken bij de garage alwaar een tuinslang hangt.s'avonds lekker de haard aangemaakt,gezelschaps spellen zijn er ook.op het grote terras s'ochtends in het zonnetje ontbijten,heerlijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Alppimaja in Barvaux , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Alppimaja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.