Vakantiehuis Albatros

Vakantiehuis
Vakantiehuis Albatros
9,3

11 reviews over Vakantiehuis Albatros in het Nederlands

Jammer van die kleine dingen!

Wendy Verstegen, 24-6-2012

Toen we hier aankwamen waren we teleurgesteld in het feit dat er geen trampoline was (daarvoor hadden we voor deze woning gekozen). We waren niet op de hoogte gebracht (was weggewaaid).Verder was de woning niet echt schoon! Qua ligging en tuin met de jacuzzi was het prima. Het is echt luxe villa in een mooie omgeving, maar voor ons was het jammer dat die kleine dingen niet aangepakt waren (schoonmaak, onderhoud en trampoline). We hebben de verhiuurder onze klachten verteld en hij heeft er daadwerkelijk iets mee gedaan (lees het bericht van de mensen na ons).

Prachtige locatie, perfecte vakantie villa.

Twan de Groot, 19-6-2012

Prachtige locatie, prima slaapkamers en alle wenselijke voorzieningen. Er is een trampoline en een jeu de boule baan. De ligging is perfect: mooi hoog gelegen met een prachtig uitzicht. En lekker rustig gelegen.

De villa heeft veel plaats en alle comfort, modern en gezellig ingericht.

Heel goede uitvalbasis naar allerlei bezienswaardigheden, vlakbij Durbuy.

Ook de opmerkingen gelezen van de vorige huurders: het huis was bij ons uitermate schoon en keurig afgewerkt. We konden daar niets op aanmerken.

Kortom, een aanrader voor een heerlijk weekendje! We hebben genoten. Om zeker terug te gaan.

Mooie en ruime woning, slordige tuin

Liesbet, 4-6-2012

Wij verbleven met 4 volwassenen, 2 tieners en 3 kinderen (1,5j - 5j) in dit huis. Het huis is zeer ruim en mooi onderhouden. Ruime slaapkamers met goede bedden. Alles was ook schoon. Vaatwas werkt niet altijd naar behoren en dan moet je wel soms wat met de hand afwassen.

De tuin is echter een ramp. Er is kunstgras in plaats van echt gras en waar er geen kunstgras is staat het vol onkruid. Wij huurden het huis omwille van de trampoline maar die was stuk. Niemand had echter de moeite genomen om dit ons op voorhand even te melden. De teleurstelling bij de kinderen was dan ook erg groot. Bovendien had ook niemand de moeite genomen om de palen die her en der rond de trampoline lagen op te ruimen.

Leuk, maar niet schoon

Jo, 26-4-2012

Het huis ziet er leuk uit, op een goede locatie. Het is alleen jammer dat je 70 euro schoonmaakkosten betaald, terwijl je zelf als eerste het bestek en borden staat af te wassen omdat de spagetti saus onder de borden zat.

Er hangen lampen boven de eettafel, die je niet per ongeluk moet aanstoten, omdat je dan eten met stofjes hebt.

De vele stofwebben aan het plafond noemen we verder maar niet.

Daarnaast erg kindonvriendelijk. Stopcontacten die uit de muur hangen en die je bij gebruik in de handen hebt.

Er was wel een vriendelijke buurman die ons opving en opweg hielp.

Hoogste score

R. Gielis, 18-11-2010

Hier een week in November geweest. Dit huis verdient de hoogste score mogelijk. Alles op en top aanwezig. De oudere kinderen op internet, de jongere op de trampoline. Heerlijk verbleven in de grote jacuzzi onder de sterrenhemel. Alles super. De beheerder is ook zeer behulpzaam. We gaan hier zeker terug komen.

Fijne herfstvakantie in alle luxe

René op het Hoog, 19-10-2010

Wat een fijn huis! De kinderen op internet, wij in de jacuzzi. Lekker lui borrelen op het grote terras. Mooie ligging en Barvaux is een hele leuke plaats op loopafstand er is daar veel te doen. Ook diverse restaurants, waarvan zelfs één met een ster. Waterig herfstzonnetje maar in dit huis geen probleem. Groetjes, René.

Mooi luxe vakantiehuis

Arienne Brugmans, 7-8-2010

Wij verbleven hier met 6 volwassenen en 2 kinderen, er is voldoende ruimte, ruime slaapkamers met redelijk goede bedden, er is een stapelbed en kinderbedje beschikbaar. De lounge ruimte met sauna ziet er prachtig uit en beschikt over een dubbele douce, beneden is ook nog een 2 pers slaapkamer met badkamer en bad, ruime opzet ook in het leef gedeelte. Jaccuzi is heerlijk, vooral 's avonds met de verlichting aan. Mooie slingerweg naar het huisje toe en een prachtig uitzicht. Door het bos naar Barvaux lopen is erg gezellig maar omhoog valt toch wel tegen.Even verderop in Durbuy veel gezellige terrasjes en eettentjes. We hebben hier een hele leuke vakantie gehad voor jong en oud. Let wel goed op dat je het afval goed scheidt anders kun je bij vertrek alles omgooien en opnieuw sorteren. Het huisje was prachtig alleen niet zo goed schoongemaakt toen we arriveerden. Verder is er een wasmachine en wasrek aanwezig dit is wel ontzettend makkelijk, vooral met kinderen. Al met al een mooie locatie

-, 22-4-2010

Meiden weekend!

Super huisje, ruime kamers. Alles aanwezig. Van bordspellen, dvd speler, trampoline, sauna, bestek compleet, degelijke goede bedden.

Mooi tuinset. Hele middag de zon in de tuin. Heerlijk!

Jacuzzi was net 1 dag geplaatst. Wat een geluk.

Veel leuke activiteiten in de buurt. Chocolaterie, Raften en een bijzonder bezoek aan het kasteel van Hare Krishna.

Aanrader voor gezinnen of een vriendenweekend.

Zeer luxe, uitzonderlijk in de Ardennen

katalijne bekker, 28-2-2010

Deze kwaliteit tref je niet vaak in de Ardennen aan. Alles erop en eraan. Degelijke goede bedden, keuken, alle voorzieningen eigenlijk. Hier een heerlijk weekje verbleven. Ook veel te doen in de omgeving. Ligt aan een leuk dorpje. Wellicht wat minder geschikt voor hele jonge kinderen. Onze oudere kinderen hebben zich prima vermaakt met de trampoline en internet.

Super comfortable villa

Jos Oostelbos, 3-2-2010

We hebben afgelopen weekend hier de trouwdag van onze ouders gevierd. Een superweekend! Fijn huis met alles erop en eraan. Te voet door het bos, vers brood halen bij de bakker in het dorp. Fijne keuken met volledige uitrusting. De slaapkamers zijn ruim met echt goede bedden. Eigenlijk helemaal niets op aan te merken. We komen hier zeker nog eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Albatros voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Albatros in Barvaux , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Albatros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Albatros scoort een 9.27 uit 10 op basis van 11 reviews.