Sorteren

Reviews over Barvaux

fantastisch!

Jacqueline
    22-9-2018

Hele leuke, gezellige camping. Gerund door enthousiaste eigenaren(en hun personeel)

We hadden een stacaravan gehuurd, zeer netjes en goed verzorgd.

Heel prettige camping voor kinderen me fijne sfeer

ad
    1-9-2018

gezellige camping met rustige vriendelijke gasten en personeel. Sommige zaken wat gedateerd ( zoals onze safari tent ) Alles gaat erg gemoedelijk en is eenvoudig te regelen. Vuurtje maken in de avond geen probleem ( werd veel gebruik van gemaakt ). Restaurant is erg simpel en zou heel simpel een kleine upgrade kunnen gebruiken.. Activiteiten worden goed gebeleid . Jammer van de Bergsportdag Als je gewoon mee wilt om te kijken naar je kinderen die allerlei leuke klim en klauter partijen maken ( de dag duurt van 11.00 tot 15.00 uur gemiddeld ) moet je ook betalen voor de dag , en 60 euro is best veel geld )

Genoten!

Tilma
    24-8-2018

Super leuke week gehad, arrangement familievakantie. Uitdagende activiteiten, goed georganiseerd. Enthousiast team.

Verblijf in stacaravan was prima. Exact zoals afgebeeld op de webside.

Prijs / kwaliteit verhouding klopt eveneens.

Camping heeft gemoedelijke en gezellige sfeer.

Jammer dat het water te laag stond ivm droogte, om te kunnen kanoën. Op een waterbedje de rivier af, was leuk alternatief.

Aanrader!

Fijne natuurcamping

Monique
    17-8-2018

Fantastische camping waar wij 2 weken met de hond hebben mogen staan. Alles zeer primitief, maar schoon. Echt een wilde camping.

Je mag zelf een plaats uitzoeken, er is altijd plek. Op de camping zijn weinig faciliteiten, maar het dorpje en de supermarkt is op loopafstand te bereiken.

Alle honden mogen los. Het hondje van de eigenares komt overal gezellig buurten. Normaal gesproken mag er ook kampvuur gemaakt worden, maar vanwege de droogte werd hier streng op gecontroleerd dat dit niet gebeurde. De rivier is heel goed te bereiken op 2 plaatsen op de camping. Zeker onze hond heeft veel gezwommen.

Voor mensen die een camping met veel faciliteiten, netjes bijgehouden, stilte na 11 uur 's avonds en een keurige balie zoeken moeten zeker niet naar deze camping komen! Je krijgt wat je betaald, wij zijn nog nooit zo goedkoop op vakantie geweest. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Pipowagen was zeer goed met onze 2 kleinkinden

Krista Depessemier
    13-8-2018

vriendelijke bediening aan onthaal,restaurant en bar.Pipowagen zeer goed ingericht met veel ruimte er omheen.Winkels in de buurt!

Barvaux scoort een 7,7 uit 10, op basis van 28 reviews