Hotel Dolesca Park Resortstersterster

7.1Goed

België, Luxemburg, Baraque Fraiture (Vielsalm)

7.1Goed

• Sauna
Tonen op kaart

50 reviews over Hotel Dolesca Park Resort

• 4Laurens18-05-2014

Triest hotel...

Hotel ligt nogal uit het centrum, het ontbijt was goed, daarmee alles gezegd. De kamer... Tja, ik denk dat het hotel over 2 gebouwen beschikt, het rechtse zal in orde zijn. Maar het linkse waar wij (jong koppel) zaten was echt stinkend oud. Het bed was minimum 100 jaar oud en alsook de matras. Het bed piepte dat het geen naam had en als je 's avonds in het stokoude bad ging liggen, was de hele vloer in de kamer nat. Gelukkig hier maar 2 nachten moeten slapen. Enige dat super werkte was de verwarming die dan weer wel midden van de nacht rare geluiden kan beginnen maken. Ik zou het hotel echt niet aanraden, het personeel en eigenaar zijn vriendelijke mensen maar het hotel is klaar voor de sloop. Jammer!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Ans13-08-2013

Hotel Dolesca Park Resort is een geweldig hotel. Omgeving is fantastisch, vooral erg rustig. Lekker voor lange ongestoorde wandelingen. De mensen van het hotel zijn vriendelijk gastvrij en erg lief. Het restaurant is prima en het eten geweldig. Ontbijtbuffet ook helemaal goed voor elkaar, iedere ochtend warm brood. Echt geweldig. Het hotel is met openbaar vervoer goed te bereiken.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9die ene! wesley.12-08-2013

ergen leuke aardige mensen. top hotel!

ik heb me in het weekend dat ik daar was erg vermaakt! goede ontbijt vriendelijke service. echt een aanrader om heen te gaan!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 4Petra29-07-2013

prijs kwaliteit niet in verhouding

Ligt aan een drukke weg. Terras direct naast de weg (zonkant). 's avonds in gebruik als racebaan Uitzicht vanuit restaurant wel mooi op tuin Kamers gedateerd. Schimmel, spinnenweb Restaurant en ontvangst deel wel netjes Kamers zijn klein. Kan net om het bed heen lopen. Bed erg kort Tussenschoonmaak is handdoekset voor de deur op de gang Hotel is gehorig. Toilet doorspoelen op een andere kamer is einde nachtrust. 's nachts raam open geen optie vanwege weg ernaast. Internet op de kamer € 4,- per 15 minuten Ontbijt buffet wordt niet aangevuld. Als je laat bent moet je het doen met wat er nog is.Assortiment wel netjes indien het aangevuld zou zijn Eten op terras is lang wachten. Personeel komt niet vragen of ze kunnen helpen Eten zelf is wel erg goed! Eigenaar laat naar onze mening iets te veel doorschemeren dat nadruk ligt op geld verdienen. In de horeca verwacht je dat service het doel is

Gereisd met partner in juli 2013

• 8 Hans22-07-2013

Een fantastich hotel

Een heel goed en fijn hotel met veel mogelijkheden in de nabij omgeving De kok (eigenaar) en personeel zijn voortreffelijk en het eten is formidabel een kok die zijn klanten nog erg waardeert

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Ans Stolp17-08-2012

Fantastische plek

Dit hotel ligt op een prachtige plek in de Ardennen, het uitzicht is vanuit beide eetzalen prachtig. De eigenaar en zijn mensen zijn prettig in de omgang en service gericht. Het is echt heel fijn om in dit hotel te verblijven. Vanuit het hotel zijn vele wandelingen uitgezet die je een prachtige indruk geven van de omgeving. Ik ben er vijf dagen geweest, en het was echt genieten van de natuur, en het eten was werkelijk geweldig.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 1Mary groen13-05-2012

Nooit meer

Zeer slechte service Hotelier die je belachelijk maakt als je vegetariër bent Armoedige kamers Schimmel in de badkamer Prijs/kwaliteit is hier helemaal zoek

Gereisd met partner in januari 2012

• 0lizzy13-02-2012

gedateerd

Kwamen hier vrijdags aan, de kamer was niet warm te krijgen, ook in het restaurant was het erg koud. Schijnbaar hebben ze de temperatuurinstelling veranderd want zaterdags was dit opgelost. De kamer die wij hadden had een smal tweepersoons krakend bedje, een badkamer met een lekkend toilet die door bleef lopen en vieze (schimmel)voegen tussen de tegels bij het bad. De kamer en badkamer waren wel schoon maar heel erg gedateerd. Het hotel is ook erg gehorig. Het 3-gangen diner was goed en het ontbijtbuffet is ok. Vanuit het hotel zijn mooie wandelingen te maken. Ik zou dit hotel alleen niet meer boeken.

Gereisd met partner in februari 2012

• 7Kathleen17-11-2011

Ideaal voor skiërs

De uitbaters zijn heel hartelijk en helpen waar het kan. Het ontbijt is eenvoudig. Er is een restaurant aan het hotel. We hebben er 2 keer heel lekker gegeten. De kamer was groot en eenvoudig, geen 2persoonsbed, maar werd wel schoon gemaakt na de eerste nacht. Het lijkt me een ideaal hotel om te boeken bij een skivakantie, de skipiste is dichtbij. Verder kan je leuke uitstapjes maken. Er zijn wandelkaartjes beschikbaar. Het uitstapje bij de chocolatier viel een beetje tegen.

Gereisd met partner in november 2011

• 8hw groenevelt02-11-2011

Leuke plek voor korte vakantie

Nazomer Midweek Arrangement heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Het diner was elke avond een verrassing. Een heerlijk 3 gangendiner in een sfeervolle eetzaal. De bediening door Etienne was vriendelijk en hij stond open voor opties. Het ontbijt in de serre was goed en er werd voldoende bijgevuld. De kamer (226) was groot schoon en de bedden waren goed. Grote badkamer met bad en een aparte douchecabine.

Gereisd met partner in oktober 2011

3 tips over Hotel Dolesca Park Resort

• Ans Stolp, 17-08-2012

Als je rust en wil en wandelen dan is dit een goeie plek. Wil je meer dan zou het handig zijn als je een auto bij de hand heb. Met openbaar vervoer is het echt handig om het van te voren goed te plannen, omdat het openbaar vervoer nogal ingewikkelde dienstroosters heeft. Wij zijn er heel goed met openbaar vervoer gekomen, dus het is te doen. Zowel de heen- als de terugreis.

• Kathleen, 17-11-2011

De beverwandeling van 9 km bij Chouffe. Een hele mooie wandeling, maar bij het gedeelte naast het water zijn goede wandelschoenen vereist, daar je een heel eind over boomwortels wandelt.

• hw groenevelt, 02-11-2011

Goede omgeving om te wandelen, ook vanuit het hotel.

1 vraag over Hotel Dolesca Park Resort

• hans bronsdijk, 11-04-2016

prijzen

goedenavond, ik zou graag info willen over het dolesca parkhotel in vielsalm Ik kan er geen pijzen van vinden.

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)