Hotel Aux Massotais

7.9Goed

België, Luxemburg, Baraque Fraiture (Vielsalm)

7.9Goed

• Sauna
Tonen op kaart

25 reviews over Hotel Aux Massotais

• 2018
    8Henri08-08-2018

Midden in de Ardennen

Midden in de natuur, weliswaar aan de snelweg, maar daar hebben we weinig last van gehad. Het is wat gedateerd en daarom soms wat minder fraai, maar alles wordt wel netjes bijgehouden. Belangrijker vinden wij de goede sfeer die er hangt. We hebben daar voor 4 maanden gestaan: in de vrije weekenden lekker gegeten in het goede restaurant en genoten van de omgeving. Het enige nadeel is dat we ver van de bewoonde wereld zaten. Wij lopen graag 's avonds een dorpje in. Verder was dit een prima camping!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Ed26-05-2017

Goede service en eten

Hele mooie omgeving met een uitstekende service en eten.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

• 7Hans12-10-2016

Goede plek voor onderweg

Wij kenden Aux Massotais tot voor kort uitsluitend van het voorbij rijden over de E25. In september kampeerden er twee nachten. Het is er dan stil, een enkele bewoner van een sta-caravan is er nog wel. In het restaurant is het 's-avonds druk met vrachtwagenchauffeurs. Als je er gegeten hebt weet je waarom: prima eten voor een schappelijke prijs. Met het geluid van de E25 is voor korte tijd te leven. Achter deze hoogstgelegen camping in de Ardennen zijn wandelingen door oneindige bossen mogelijk. De sanitaire voorzieningen zijn eenvoudig maar goed onderhouden en schoon. Jammer dat een douche twee euro kost al begrijpen we wel dat de vele passanten die hier alleen komen douchen dit nodig maken. De elektrische aansluitingen op de camping zien er vervallen uit maar functioneren. Het terrein is goed onderhouden, de wegen en paden zijn doeltreffend verhard. Voor herhaling vatbaar als we een overnachting met een goed en betaalbaar maal willen combineren.

Gereisd met partner in september 2016

• 6Marc27-10-2011

camping+hotel heet bij ons mini camping+pension

Als uitvalsbasis voor bezoek bij vakantie vierende familie in een huisje in de buurt, voldeed dit hotelletje best. Maar alles was wat gedateerd, gebruikt (om niet te zeggen "op") vervuild, en versleten. toch doet het geheel huiselijk gezellig aan. Het gehele gebied is gewoon schitterend, maar dit hotel/deze camping ligt pal aan de rijksweg, met meteen daarnaast de autosnelweg. Niet bezwaarlijk, maar wel aanwezig. Het oogt betaalbaar, maar voor de kwaliteit is het te duur, zeker als je apart voor het ontbijt bij moet betalen. De kamers worden afgesloten met sloten die wij alleen nog gebruiken voor hekjes en schuurtjes. Personeel / beheerders zijn bescheiden maar vriendelijk EN nederlands (sprekend) in een volledig frans georienteerd gebied. De camping oogt verder gezellig, en wordt vooral gebruikt als doortrekkamping(lijkt me). D'r is best een aardig zwembadje bij, maar voor ons was het verblijf te kort en het weer te koud om te proberen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Hanna Davids11-10-2011

Super plek

Mooiste plek in de Ardenne, super restaurant. Fijne plek om thuis te komen en met bekende n onbekende een goed glas te heffen. In alle 4 de jaar getijden een fijne pek om van de natuur te genieten. Leuke gezellige kamers, netjes, schoon. Leuk voor kl kinderen om met dieren te leren omgaan. Super met sneeuw en......

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Paul05-10-2010

Prima doorgangs camping

Direct na een kilometer na de afslag op de A26 Luik/Luxemburg. Je hoort de snelweg wel de hele dag/nacht. Zeer vriendelijk ontvangst en je kan aangekoppeld blijven staan naast het restaurant op een soort parkeerplaats met grasveldjes naast de caravans. Dit ligt feitelijk buiten de gewone camping die in het bos ligt. Zeer goed en zeer betaalbaar restaurant gerund door de eigenaar van de camping. Sanitair achter het restaurant speciaal voor doorgangers, klein maar schoon en toereikend. Aanrader als je in de loop van de middag al vast een stuk naar het zuiden wilt rijden.

Gereisd met partner in mei 2004

• 9Desiree de Koeijer18-09-2010

Gezellige goed verzorgde camping

Met een vriendin om bij te tanken een aantal dagen verbleven in eigen caravan,goed verlichte camping,vriendelijke eigenaars,die goed hun best doen het iedereen naar hun zin te maken,schoon sanitair(als het net is schoon gemaakt en er komen viezeriken,die na het gebruik de wc niet schoon maken!!! daar kunnen de eigenaars niets aan doen!!!)Mooie omgeving en zeer goed voor een leuke prijs,ook het eten is heel goed!!en 's morgens heerlijke verse pistoles.We komen zeker nog een keer terug,bedankt voor de leuke dagen,Desiree en Rianne

Gereisd met vrienden in september 2010

• 7a_varga07-08-2010

passanten camping

Deze hotel-camping als doorgaanscamping gebruikt op de terugweg. Prima staanplaats voor een nachtje. De camping is verouderd en heeft achterstallig onderhoud. Sanitair goed. Restaurant prima! Personeel (eigenaar) erg vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 4A21-02-2010

Dit was eens maar nooit weer.

Een beetje een late reactie, maar volgens de foto's op de site is er weinig veranderd. Wij waren hier in 2001 en hadden stacaravan gehuurd via een touroperator in nederland. Wij hadden voor 2 weken gehuurd maar zijn na ruim een week weer vertrokken. Volgens de foto's is er nog weinig veranderd op deze camping (zelfde caravans), de site van de touroperator is in de tekst wel enigzins aangepast. Caravan was erg gedateerd en hoognodig aan vervanging of een flinke opknapbeurt toe. Er werd ook niet waar gemaakt wat op de site werd beloofd, klagen bij de verhuurder (touroperator) liep op niets uit.
    De camping ligt dicht aan een snelweg naar het zuiden en deze camping werd in periode dat wij er waren veelvuldig gebruikt als doortrekkerscamping. Het sanitair is volgens de foto's ook nog steeds het zelfde, erg gedateerd. Voor de kinderen was er niets te doen wij moesten er dus elke dag op uit op er toch nog iets van te maken.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2001

• 8Fam.Martens-van den Engel20-02-2010

Voor herhaling vatbaar

Wij hebben een geweldig weekend gehad, gelukkig lag er veel sneeuw. Zodat we lekker konden langlaufen in de Baraque de Fraiture. Dit ligt hier op een zeer korte afstand, dus ideaal.

Gereisd met vrienden in februari 2010

0 tips over Hotel Aux Massotais