Vakantiehuis Romantic Dream

9Fenomenaal

Score uit 1 review

België, Luxemburg, Awenne

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Romantic Dream?

9Fenomenaal

Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis Romantic Dream

• 2017
    9Paula20-10-2017

Mooi, romantisch huisje in een rustig dorpje in de Ardennen. Het huisje is van alle gemakken voorzien; jacuzzi, heerlijk bed,complete keuken met alles wat er bij hoort. Kruiden vergeten? Geen probleem, er is een voorraad kruiden maar ook vaatwastabletten, thee en Senseo koffie. Wat een luxe hebben wij hier ervaren. Zelfs kaarsjes, netflix maar ook voldoende toiletpapier en zelfs oorwatjes in de badkamer. Nog nooit zo'n compleet huisje gehad. Schoon, luxe en romantisch. Voor uitstapjes kan je naar Bouillon, Roche en Ardennen en Durbuy gaan. Han Sur Lesse, Rochefort en Sint Hubert allemaal in de buurt en leuk om even doorheen te rijden. Minpuntje? Het huisje staat tegenover een kerk. Ik vond het sprookjesachtig en geweldig maar je wordt wel gewekt door de kerkklokken vanaf 8.00 en daarna elk half en heel uur. Het maakte voor ons de beleving af. Wij gaan zeker terug. Het was een heerlijke vakantie.

Gereisd met partner in oktober 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Romantic Dream voor je op een rij gezet: