Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgAwenneHotels AwenneHotel Auberge Du Sabotier

Auberge Du Sabotier

BelgiëLuxemburgAwenne

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Auberge Du Sabotier voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 20 reviews
+38/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 20 reviews

20 Reviews over Auberge Du Sabotier

• 8Bert van Holland04-10-2020

Erg verwend

Super verwend, heerlijk gegeten. Erg vriendelijke mensen. Kamer te krap voor een lang verblijf, maar voor onze 3 nachten voldoende.

• 10Stan19-04-2020

Fantastisch Auberge !!

Gezellige Hotel te Saint-Hubert. Wij hebben daar geboekt na aanraden van onze vrienden die al een goede ervaring hebben gehad. Hierbij kan ik bevestigen dat wij zeker terugkomen. Wij zijn goed in de watten gelegd door het vriendelijk personeel ! Wij hebben lekker gegeten en rustig geslapen. Het ontbijt van TOP 10 op 10 met lekker brood en veel fruit. Wij hebben eveneens een rond leiding gehad in de wijn kelder door de sommelier. Deze heeft ons alles uitgelegd en zelf op onze vragen geantwoord. Deze is gepassioneerd. De keuken kan je van buiten uit bewonderen! Echt een toppertje! Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Freddy14-04-2020

Super beleving Top restaurant

Wij zijn een weekend gaan ontspannen in de Ardennen met de familie. Super ontvangst van de medewerkers, wij hebben eveneens van de grote tuin kunnen genieten. De kamer was top, deze hadden wij rechtstreeks gereserveerd (met eenvoudige reservatie via eigen website van het hotel). Voor het ontbijt zijn wij verast met de lokale producten en veel variatie van fruit. Wij hebben eveneens in het restaurant 2 verschillende menus (2 avonden) gegeten zoals voorzien in onze formule. Het restaurant is echt 3 sterren waard, zowel het eten als de bediening waren TOP! Wij hebben ook de aangepaste wijn genomen, de sommelier heeft dit echt goed gedaan. 👍 Zeker voor herhaling vatbaar. Wij hebben al geboekt met vrienden voor het jaar 2020. Tot snel !

• 2Brigitte Dewilde- De Plancke12-01-2020

Schandalig: 'nooit meer'

Een zeer teleurstellende ervaring: Daar komen wij nooit meer terug Wij hadden een kamer geboekt met ontbijt voor één nacht, voor 2 volwassenen en één kind van 11 jaar. De prijs was 186 euro. Wij hadden gespecificeerd dat we een tweepersoonsbed wensten en een apart bed voor ons kind. Bij aankomst verklaarde de zoon van de eigenaar dat er geen kamer beschikbaar was, conform onze reservering, en dat hij een alternatieve kamer ter beschikking stelde met drie enkele bedden. Wij weigerden gezien het feit dat we dit uitdrukkelijk hadden gespecificeerd en vooruitbetaald. De zoon van de eigenaar verklaarde dat onze opgave “enkel onze voorkeur” is, maar dat het hotel daar niet aan gebonden is….. , en verklaarde verder “dat het hotel geen verplichtingen heeft. Wij aanvaardden dit niet en finaal werd ‘toch’ een kamer klaar gemaakt met een tweepersoonsbed en een apart bed. Dit was evenwel een zeer kleine kamer onder een schuin dak met schimmel aan d

• 5svoit21-01-2019

Arnaque au chèque cadeau

Pas de souci au niveau qualité de services ! Evitez toutefois d'y séjourner avec un chèque cadeau (bongo, vivabox....) car la direction n'est pas ouverte à la discussion quand vous contestez une facture ...... Nous disposions d'un chèque cadeau pour 2 nuits en chambre de charme + petit déjeuner présentant une valeur de 232 € selon le tarif en vigueur. Comme nous avions réservé au moment des fêtes, nous avons dû opter pour l'arrangement de fin d'année (520 € ) et ils nous avaient informé que notre bon serait bien déduit de la facture. Au moment de payer la note, notre bon n'avait plus qu'une valeur de 159,90 €..... Les patrons sont avides de partenariats tels que groupon, bongo, vivabox mais on comprend pourquoi, ils vous incitent à consommer plus que le service offert par le bon cadeau et ensuite ils le déduisent à une valeur bien inférieure ! Merci les pigeons !!

• 9patrick en katja01-05-2018

echt een aanrader

mooie kamer, lekker eten én drinken, zeer gastvrij en ze spreken er Nederlands!! Onze hond was meer dan welkom, mooie plek ook om te starten met een wandeling.

• 3Vinola02-05-2017

Nooit meer

De buitenkant van het hotel de douche was oke Het eten was niet onze smaak.overroepen! Kamer veel te klein

• 8ronny23-06-2016

Zeer tevreden !

Typische sfeer voor de Ardennen, prachtig gerenoveerd hotel, vriendelijke bediening, ruime parking, kamer proper en vooral lekker eten !

• 6Mevr Verstaen07-04-2016

Leuk hotel, lekker eten maar heel dure drank

We hebben via bon geboekt, we waren tevreden van het hotel zelf, de kamers waren heel proper. De badkamer was idd wat aan de kleine kant maar heel proper. We hebben een gastronomisch weekend geboekt. Het eten is er heel lekker. Het ontbijt de eerste ochtend was wat aan de flauwe kant, zelf hard gebakken broodjes, koude eitjes. De 2de ochtend was er vers brood wat we enorm konden appreciëren. Het drinken in het hotel is enorm duur de prijs is x6 a x8 dit vind ik enorm! Zeker als je met een groepje er bent en 's avonds wat wil genieten. Er is namelijk niet snel iets in de buurt. Er is ook weinig parking voorzien van het hotel zelf wat ik zelf ook een minpuntje vind. We gaan dit hotel zeker niet meer boeken. Met bon is dan wel goedkoper maar ze winnen het dubbel en dik terug met de drank.

• 4Jevake22-07-2015

Niet voor herhaling vatbaar...!

Kleine kamer, de badkamer kon je amper in of uit... zo klein was deze! En zoals eerder gezegd door andere drank vèèl te duur!!

Hotel Auberge Du Sabotier info

Het complex