Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

42 Reviews over Villa Sans Soucis

• 1Safia10-08-2021

Onrechtvaardig

We hadden een lang weekend geboekt met heel de familie. Een voorschot betaald van 800 euro. Wegens Covid is het niet kunnen doorgaan. Ze weigeren om het voorschot terug te betalen. Enkele data voorgesteld en als dat niet kon dan spijtig voor ons. Geen keuze gehad om zelf een andere datum voor te stellen. Reageert sinds vorig jaar ook niet meer op mails. Test aankoop ingeschakeld. Geen reactie. Dikke flop

• 1Leen10-08-2021

Schandalig

Heel slecht want zijn zelf niet kunnen gaan door de corona en ons voorschot van 800 euro zijn we kwijt gewoonweg dégoûtant bedankt aan de uitbater om ons zo in de steek te laten 😡😡😡

• 10Jakob Franken13-09-2020

Puur genieten in het idyllische Auby

Met een groep vrienden trok ik naar Auby om er enkele dagen te ontspannen. Het zwembad, de sauna en de bubbelbaden zorgden ervoor dat we even konden ontsnappen aan het drukke dagdagelijkse leven. De grote tuin en nabijgelegen bossen zijn ideaal om even de natuur in te trekken. De grote slaap-en badkamers zijn hygiënisch en voorzien van alle nodige comfort voor een relaxte vakantie. De pooltafel, gezelschapsspelen en kickertafel zijn een leuke meerwaarde. De grote leefruimtes en goed voorziene keuken maken het af. Echt een aanrader!

• 9RegineVH17-12-2019

Opnieuw fijne ervaring!

Na jaren geleden reeds een fijne ervaring gehad te hebben, besloten we nog eens een midweek te boeken. Ondertussen is onze vriendengroep verrijkt met enkele kindjes en ook zij hebben genoten! Alles was weer mooi in orde en proper, veel ontspanningsmogelijkheden binnenshuis, goed contact met de eigenaar... We denken er aan om hier een jaarlijkse traditie van te maken! Bedankt Paul en Mieke!

• 10Fam. David06-10-2019

Heel aangenaam, ruim, en mooi.

Heel aangename en praktische vakantiewoning. Bijzonder veel ruimte binnen en buiten. Goed georganiseerd: we waren met verschillende koppels met kinderen. Voldoende privacy. Prettig zwembad. Heel mooie omgeving. Alles werd uitstekend en snel geregeld via e-mail.

• 9Ideale Vakantiewoning voor Familie27-09-2019

Wij komen terug

Wij huurden deze woning voor verblijf met onze kinderen en kleinkinderen. Het was een enorme meevaller! Voor elk wat wils, mooi lekker verwarmd zwembad, grote tuin, heel veel ruimte, perfect werkende wifi, ... Ideale omgeving voor mooie wandelingen, kajakken, mountainbike voor de schoonzoons. Ook leuk dat we onze hond konden meenemen. Als je houdt van rust en natuur is dit een aanrader!

• 9Eberhard Scholle23-09-2019

Super Leuk Weekend!

De communicatie verliep via email en was helder en informatief. De woning is ruim en gerenoveerd met behoud van authentieke elementen. Mooi groot verwarmd openluchtzwembad, grote tuin.De omgeving is ideaal voor natuurwandelingen en fietstochten. Wij komen terug!

• 10Thierry18-09-2019

Fantastisch !!!

Het Ideale verblijf om je burn-out aan banden te leggen! Uitgeput door onze eindeloze studies besloten mijn vrienden en ik dat we wel wat rust konden gebruiken. Na vele belangenafwegingen hebben we finaal toch besloten voor de gîte 'Villa Sans Soucis'. Zoals altijd na het betalen van een toekomstige vakantiebestemming hoop je dat de foto's representatief zullen zijn voor de uiteindelijke verblijfplaats. We werden dadelijk gerustgesteld toen we eenmaal arriveerden. Niet alleen was de locatie fenomenaal maar kon men ook genieten van de verwachte perfectie. Het wellnessgedeelte (zwembad en de sauna) was praktisch, proper en pront. Niks op aan te merken dus! Bij het zonnen konden we gebruik maken van moderne stoelen of authentieke stoelen. De tuin is zeer groot, onderhouden en rustgevend! De kamers waren zeer ruim en dat droeg bij aan de charme. Bij enkele moeilijkheden was de eigenaar direct bereikbaar! We staan er volgend jaar opnieuw!

• 9Alp K25-10-2018

Topweekend!

Geen nood aan gezepschapspelletjes of andere vormen van entertainment: meer dan genoeg voorzien ter plaatse!

• 9Yassin Eimermacher27-08-2018

Voorherhaalingvatbaar

We zochten samen met vrienden een groot vakantiehuis voor een laatste weekend plezier, alvorens iedereen terug aan het werk moest. Na wat zoeken hebben we gekozen voor Villa Sans Soucis, en het was zijn naam waardig! Groot, voorzien van alle comfort, heel proper, veel mogelijkheden tot ontspanning, groot zwembad, noem maar op. Alles wat je nodig hebt voor een weekend onder vrienden. De huisbaas was steeds te bereiken en het contact was goed. Prijs kwaliteit een echte aanrader!

Vakantiehuis Villa Sans Soucis info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)