Géén boekingskosten

Meer camping info

143 Reviews over Maka

• 9Familie Callewaert12-07-2022

Genieten aan de Semois!

Heerlijke ontdekking! Prachtig gelegen camping aan de oever van de Semois. Leuke shop, gezellig terrasje, speelplein, zandbak, kampvuurtjes, leuke plekken, heerlijke banken voor een La Chouffe van ‘t vat met zicht op niets anders dan natuur, enz. enz. Leuk dat er geen drukte heerst van animatie of zwembad ed. Zwemmen (of pootje baden in midden zomer) kan in de rivier en kinderen kunnen naar hartelust spelen. Aanrader voor iedereen die van rust en natuur houdt! Nancy en Guido zijn super vriendelijk en behulpzaam! Wij gaan zeker terug!

• 10Harry29-05-2022

Slecht cijfer zou in nadeel nieuwe eigenaar zijn

Ben hier in 07/2020 geweest nog nooit van mijn leven zulke onbeschofte eigenaar geweten als die eigenaar ouder was geweest was ik zeker dat hij in WO II een kampbewaker was in een concentratiekamp niet dus want hij was rond de 55 ,Ik zou hier niet meer naar toe gaan maar nu zijn er andere eigenaars en lees enkel maar goede reacties dus dit jaar terug . Oja de vorige eigenaar heeft terug een zaak in Nederland zoek het maar op zodat je niet de fout maakt om daar terecht te komen.

• 10Eetgelegenheden
  • 6Karin30-04-2022

Fantastische plek maar ongezonde lucht

De ligging is prachtig, middenin de natuur. Helaas wordt de ervaring verpest door ongezonde lucht door de vele kampvuurtjes die de hele dag blijven branden en waarop vaak vochtig hout uit het bos gestookt wordt. Op dagen met weinig wind staat de hele camping in de rook. Met prikkende ogen tot gevolg. Zonde als je op zo'n mooie plek staat, en helemaal niet milieubewust. De eigenaren zijn vriendelijk maar wel jammer dat de camping vol hangt met allemaal waarschuwingen wat er niet mag, en er wordt zelfs gedreigd met een boete als je je afval niet goed scheidt. Daardoor minder relaxed gevoel. Vanwege de rook zoeken we na 15 jaar eens verder naar een camping waar de lucht wel schoon is.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Elize25-10-2021

Prachtige natuur plek

Prachtige sprookjesachtige natuurplek, aan een rivier. De herfst op z'n best gezien. Heerlijke rust, concertje van vogels en een bever gezien die langs kwam zwemmen. Uitstekende gastheer en gastvrouw die er al het mogelijke voor doen om het je naar de zin te maken. Tevens zorgen ze ervoor dat deze plek bijzonder blijft. Dank je en wat mij betreft tot de volgende keer.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Stan en Silvy26-09-2021

Heerlijk relaxen in een mooie omgeving.

Vriendelijk en hartverwarmend ontvangst! Een en al rust midden in de natuur. Heerlijk gewandeld! De hond lekker laten zwemmen. Veel ruimte in en om onze blokhut. Schoon sanitair. Goed onderhouden campingterrein. Lekkere wijnen en heerlijke biertjes op t terras. Wasbeer gespot, ijsvogeltje zien jagen in de Semois.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Heidi en Filip26-09-2021

Fantastisch!

Aanrader !!! Onzettend vriendelijke nieuwe eigenaars ! Kleinschalige, zeer rustige camping aan de rivier . Vanop onze campeerplek hadden we een fantastisch uitzicht op het water . Alles wordt in het werk gesteld om rust en stilte te bewaren ! Het La Trap bier van de tap smaakt bijzonder lekker !

• 9Fam. Reijnders14-09-2021

Zeker aan te bevelen!!!

Wat een vriendelijk en hartverwarmend ontvangst! Het verblijf was top(we hadden super weer!) het was naseisoen, dus weinig kinderen en een en al rust en natuur. Heerlijk gewandeld! De hond lekker laten zwemmen. Veel ruimte op en om onze campeerplek. Lekkere capucino’s en heerlijke biertjes op t terras. Bezoek gehad van een wasbeer! Helaas de bever niet mogen spotten.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Har&Mar02-09-2021

Geweldige, gastvrije camping midden in de natuur

De camping ligt op een prachtige plek, meteen aan de oever van de rivier de Semois. De ruime campingplaatsen hebben bijna allemaal uitzicht op de rivier, waar bevers zwemmen en ijsvogels overvliegen. We hebben elke avond een vuurtje gestookt. Je kan daarvoor een vuurschaal huren en haardhout kopen in de campingwinkel op de camping. We hebben een heerlijke pizza, gegeten op het terras. En bijna dagelijks een heerlijke koffie of frisje met bitterballen genuttigd in de heerlijke luie, houten stoelen direct aan de oever van de Semois. De nieuwe eigenaren zijn super vriendelijk en gastvrij en doen alles wat in hun vermogen ligt om er een geweldige vakantie van te maken. De prijs vonden we aan de hoge kant, maar het is het dubbel en dwars waard. We bezochten de mooie plaats Bouillion, maakten heerlijke wandelingen vanaf de camping (tips en beschrijvingen gekregen van de eigenaars) en kanoden over de Semois. Kortom, we hebben genoten!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Tessa28-08-2021

Heerlijk tot rust komen

Heerlijke plek om echt te relaxen en te onthaasten. Natuur, rust, prachtig uitzicht... Zoontje heeft zich prima vermaakt in de Bell tent. Ook met steentjes gooien in de rivier en met een visnetje proberen iets te vangen. Het vuurtje in de avond maakte alles compleet. Eigenaren vriendelijk en behulpzaam. Ondanks het ietwat natte zomerweer, toch een fijne tijd gehad!

• 8liesbeth24-08-2021

Zalig genieten in de natuur

Heel erg fijne ervaring bij camping Maka. Prachtig gelegen in de natuur. Heel fijne uitbaters. We hebben er echt van genoten. De eigenaars doen erg hun best om de caming en sanitair proper te houden. Door de vele regen de afgelopen zomer en de kleigrond, was er wel wat modder, maar daar kunnen ze niet aan doen. Wij komen zeker nog terug!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair