Camping Maka

• 6.6Eetgelegenheden

Meer camping info

126 reviews over Camping Maka

• 8Olga13-09-2020

Prachtig gelegen met breed uitzicht op de Semois

We hebben enorm genoten, de camping is echt een aanrader. Pluspunten: Rust, je wordt weer èèn met de natuur, echt heerlijk drinkbaar kraanwater echt lekker, stromende rivier, dammetjes bouwen/stenen stapelen, diverse uitgepijlde wandelingen, vuurschalen, geen verlichting op de camping dus zeer veel sterren te zien.

Verder: Neem wel een tekentangetje mee, ook voor honden, op de wandelroutes is het gras en bloemen etc geregeld boven knie/heuphoogte. In de blokhut daalde de temperatuur 's-nachts net als de buiten temperatuur naar 8 grd., neem dus een warme deken/kruik mee. Het kleine verwarmingkje warmt heel langzaam wel het voorste deel vd blokhut op maar de slaapkamer blijft koud.

Feedback voor eigenaar: Uit alle mokken is voorheen koffie gedronken, dit is in de kunstof mokken getrokken waardoor de thee blijft smaken naar koffie. Door in de blokhut enkele kleine bakken te plaatsen word afval scheiden prettiger/gemakkelijker.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 8Marita20-08-2020

Wat een leuke camping

Wat een leuke camping. Onze kids vonden het zalig. Boekje lezen in de hangmat, spelen in het water, op de speeltuin kortom een zalige plaats voor kinderen Alleen jammer dat we heel luidruchtige boven buren hadden die het ook nodig vinden om midden in de nacht hun zeil wat vol regen was ophoog te kloppen. Zeer jammer want al de andere mensen waren zeer rustig. Wij komen zeker terug

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 6Fam. De Vries15-08-2020

Luidruchtige kampeervakantie

Prachtige plekje aan een rivier in de Ardennen! Ontzettend jammer dat we op een bouwterrein zaten.. Veel overlast van klussende vaste staanders, gillende cirkelzaag, boormachines.. Dit was best een flinke domper, aangezien we juist voor de rust kwamen. Regelmatig de camping ontvlucht hierdoor. Resto gesloten ivm de warmte, alleen pizza's te krijgen en helaas geen koud biertje op het terras. Staat van het sanitair was ok, de hygiëne daarentegen beslist niet. Douches vies op elk moment van de dag..

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 7Tom30-07-2020

Mooie plek, weinig klantvriendelijk

Prachtige locatie, de plekken waar de tenten met electriciteit staan zijn wel piepklein en met weinig privacy. De kampvuurplaatsen nabij de tenten zorgen regelmatig voor overlast als je jonge kinderen willen slapen. De camping werd ook propvol gestoken, waardoor het er soms erg druk was (resto, koude douches, avondlawaai)

Sanitair was meestal proper. Ondanks de camping voluit de ecologische kaart trekt, stelt dat toch niet zoveel voor. Ze compenseren onze kilometers via een organisatie die nieuwe bomen plant. Voor ons kwam dat echter op amper 30 cent. Het poetsen van sanitair gebeurt er met niet ecologische producten zoals Ajax en Mr Proper, zo eco zijn ze dus ook weer niet.’’

Tot slot’ geen kleine familiecamping zoals ze claimen, maar wel een erg drukke volgepropte camping Op een klein terrein met erg onvriendelijke eigenaars.’

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Ruud14-07-2020

Prima Camping, Natuur en Rust.

Ik kom al een paar jaar op de Camping Maka en ben daar altijd erg tevreden weggegaan. De leiding is soms eigenzinnig, maar altijd strikt en rechtvaardig. Ik las een aantal reviews. Vele lovend, een aantal minder lovend. Iedereen heeft het recht op zijn mening en mag deze ook uiten. Maar... als je iets niet bevalt, moet de review niet ontaarden in represaille. Om het sanitair, en hygiene resp. een 2 en een 1 te geven is represaille. Mijns inziens is het sanitair en hygiene beter dan menig 2 a 3 sterren hotel. Kortom ik zou me zeker niet schamen als ik de Camping Maka aanraadt aan al mijn vrienden en kennissen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 8Jerry22-04-2020

Prachtige en rustige camping

Prachtig gelegen camping met Nederlandse eigenaren die een zéér streng beleid voeren (geen groepen, geen overlast, niet hard rijden over de camping etc) waardoor het een prachtige en vooral rustige camping is. Ideaal voor de outdoor en natuurliefhebber. De prijs is behoorlijk voor een camping, maar aan de andere kant vond ik de sfeer en de rust het wel waard. Eigenaren zijn gastvrij en je kan er altijd terecht met vragen. Ook is er een winkeltje met de noodzakelijkheden en kun je er een vuurschaal huren.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 9Karolien18-02-2020

Geweldige camping, prachtige ligging

Komen hier al jaren, nog nooit gingen wij terug naar een zelfde camping. Hier al 10x. Vriendelijke eigenaren, die met veel plezier en liefde voor de plek hun camping runnen. Petje af. Ik lees over bomen kap, absoluut onwaar. Enkel sprokkelhout of reeds dode omgevallen bomen mogen gebruikt worden. Ja er hangen rookwolken en het duurt paar dagen voordat uit je haar is, maar kies dan niet voor deze camping als je dat niet kan hebben. Resto en bar sluiten idd op tijd, familie runt dit allemaal zelf. Dus hou je er rekening mee en/of kook je zelf. Nog nooit lauw bier geserveerd gekregen, altijd lekker gegeten. Kortom - je kan hier een geweldige tijd hebben als je lol hebt in basic kamperen (met overigens zeer schoon sanitair - als de mede camping bezoekers beetje meewerken ....), houdt van mooie omgeving en ja, van een gezellig vuurtje stoken 😀

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Frans17-02-2020

Zéér goed meegevallen

Jammer van de negatieve reviews want voor ons is het al meerdere jaren zéér leuk geweest op de camping. Ik ben heel positief over de leefregels en het feit dat ze ook dienen nageleefd te worden. De eigenaars waren zeer vriendelijk. Ook voor onze kinderen en ook onze hond (welopgevoed) was meer dan welkom. Op hoeveel campings kan je nog een houtvuurtje stoken? Op deze wel. Als je wil wandelen hebben de uitbaters zelfs een geocaching tocht uitgezet. Je krijgt zelfs een GPS-toestel mee. Zeker voor herhaling vatbaar!!!! Onze jongens spreken er nog over. Kortom, houd je aan de regels (ze staan op de site) en je bent zeer welkom. Met kinderen, met hond, zonder terreinwagen en met een tent van +4m op +7m.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    8Inge26-08-2019

Zeker wel een aanrader

Zalig stukje in de natuur en top voor de kids. Mooie manier om het milieu te helpen dankzij sorteren en reiniging van water. Ik zou wel aanraden om enkele frigos toe te voegen voor de gasten daar het wel aangenaam is om dingen te kunnen koelen. Nog een tip is om wat koele drankjes te voorzien voor de gasten en om beurt de receptie open te laten.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Marjanne25-08-2019

Geweldig!

We zijn met ons gezin met drie jongens van 8,6 en 3 jaar op camping Mama geweest. Wat hebben we het geweldig gehad! Spelen in de rivier, dammetjes bouwen, bootje varen, op het speelterrein spelen, hot sprokkelen om avonds kampvuur te maken. Er werd veel gespeeld met andere kids, het was erg gezellig! Hier komen we zeker nog een keer! En de eigenaren: hardstikke vriendelijk en meedenkend!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019