Camping Maka

105 reviews over Camping Maka in het Nederlands

zeker niet klantvriendelijk....

Conny,
5-8-2018

'n stop gedaan bij deze camping om 'n inlichting te vragen en eventueel iets te drinken en gebruik te maken (mits betaling) van 't sanitair. Kregen 't deksel op de neus van deze eigenaar. "enkel voor campinggasten" was z'n antwoord....en dat bij temperaturen van rond 30 graden....jammer, u ziet ons niet meer terug!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Heerlijk ontspannen.

Miller,
6-7-2018

Een heerlijke plek om bij te komen.en er is genoeg te doen . Top!

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig

Erik de Kruijff,
10-5-2018

Heerlijke rustige camping aan het 'snel' stromende riviertje de Semois. Eén van de fijnste plekken in Europa om te kamperen. Geen afgemeten plekken (op de kampeerweide) en mogelijk tot een kampvuurtje bij de tent. In een zeer bosrijke omgeving met de mogelijkheid tot kanoën, mountainbiken, wandelen of zoals ik meestal doe.... helemaal niets...

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Prachtige natuurcamping

Gijs,
4-3-2018

We zijn drie zomers achter elkaar op Maka geweest met onze kinderen en we hebben het er geweldig gehad. Prachtige locatie, twee keer op het “trekkersveldje” met de voeten aan de Semois gekampeerd, met een vuurtje bij de tent. Dagelijks wel wat leuks te doen voor de kinderen, van klein en eenvoudig tot een hele dagtocht. De eigenaren zijn heel vriendelijk, als je eenmaal wat leert kennen. Ze hebben heel eigen ideeën over hun camping, wat hem juis zo bijzonder maakt: het is “vol” als het te druk dreigt te worden, passanten kunnen niet bestellen op het terras, maar voor de campinggasten is er daardoor altijd plaats (afgezien van de pauzes dan). Het is prachtige natuurcamping, waar je vanaf je tent een bever voorbij kunt zien zwemmen, geen autolawaai, avonden aan je eigen of gedeelde kampvuur, stille nachten, mooie wandelingen, lekker spelen in het water of kanoën. Kom er zeer graag nog eens terug, een van mijn favoriete plekken in België.

Prachtig!

anoniem,
11-9-2017

Zoals ieder jaar komen we eind september een paar dagen naar Maka. Helaas kon dat dit jaar niet doorgaan en dus hebben we gekozen voor een lang weekend in mei. Andere tijd van het jaar. Bomen nog groen en geen herfstkleuren.

Maar de camping lag er weer prachtig bij, het water in de rivier stond wat te laag voor een kanotocht maar dankzij de goede zorgen van Prosper en Juliette hebben we ons weer prima vermaakt.

Gereisd met partner in mei 2017

Topper!

Polfliet - Declercq,
27-4-2017

Hou je van de natuur, rust, proper sanitair, lekker eten, vriendelijke mensen, kampvuren, buiten genieten, wandelen, mooie grote plaatsen. Kortom alles wat een mens nodig heeft om te genieten, zoek dan niet verder. Dit is het!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

de omgeving is prachtig, het beheer is ongastvrij

Guy Timmermans,
23-4-2017

Weet dat als je naar deze camping gaat je een hoge tolerantiegrens moet hebben t.a.v. het gedrag van de beheerders. Ongastvrij op het vervelende af. Jammer bij zo'n mooie camping hoort ook vakantiegevoel. wij hebben dit niet zo ervaren.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Camping Maka is erg mooi gelegen, maar de eigenaars zijn vol van zichzelf en alles behalve klantvriendelijk. Echt een nederlandse vrekkerige mentaliteit , niet de gastvriendelijke Waalse mentaliteit die je zou verwachten in deze streek. Een dikke schande, en de camping is niet toegangelijk of openbaar voor iedereen. Het bordje 'complet, hing er terwijl er nog heel veel plaatsen vrij waren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijk, we komen zeker terug!

Hans van Medenbach
19-9-2016

Gaaf om met onze tentjes te kamperen aan de oever van rivier de Semois; nog mooier om daar je vuurtje te kunnen stoken in zo'n mooie omgeving; lekker om te douchen in het prima sanitair-gebouw; uitstekend brood van lokale Boulanger; lekkere pizza's pasta's e.d. in het eenvoudige, maar gezellige restaurantje. En dat de eigenaren enthousiast zijn voor het merk Land Rover maakt het nog mooier.

Wij komen zeker terug, camping Maka is uniek: volop natuur en veel milieubewustzijn, maar zonder geitenwollensokken-gedoe!

Gereisd met vrienden in september 2016

genieten

corina
18-9-2016

super genoten van een fijne vakantie. Lekker relaxt, de kinderen vermaken zich prima met praktisch niets. Eerst hout sprokkelen en daarna kampvuur maken. Kinderen kunnen zich heerlijk vermaken in de natuur.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maka in Auby-sur-Semois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.