Auby-sur-Semois

Reviews over Auby-sur-Semois

Topweekend!

Alp K,
    25-10-2018

Geen nood aan gezepschapspelletjes of andere vormen van entertainment: meer dan genoeg voorzien ter plaatse!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Voorherhaalingvatbaar

Yassin Eimermacher,
    27-8-2018

We zochten samen met vrienden een groot vakantiehuis voor een laatste weekend plezier, alvorens iedereen terug aan het werk moest. Na wat zoeken hebben we gekozen voor Villa Sans Soucis, en het was zijn naam waardig! Groot, voorzien van alle comfort, heel proper, veel mogelijkheden tot ontspanning, groot zwembad, noem maar op. Alles wat je nodig hebt voor een weekend onder vrienden. De huisbaas was steeds te bereiken en het contact was goed. Prijs kwaliteit een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Zalig familieweekend

Amy,
    27-8-2018

Zalig weekend met de ganse familie!

We hebben dit vakantiehuisje, of zeg maar vakantiehuis, gekozen eerst en vooral voor het grote zwembad: wanneer je met een groep met 8 jonge kinderen op vakantie gaat is dit wel van belang. En het heeft uren spelplezier verzekerd! Ook voor de volwassenen wat wils: prachtige bossen en de rivier de Semois vlakbij waar je heerlijke wandelingen kan maken... Het contact op voorhand en tijdens ons verblijf met de huisbaas verliep heel goed en correct, wat wel een opluchting is als je ergens nieuw heen gaat! ook binnen is er meer dan genoeg ruimte voor iedereen, alle comfort die je nodig hebt. Wij gaan volgend jaar zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ideaal verblijf voor teambuilding!

Frédéric,
    27-8-2018

We hebben Villa Sans Soucis gekozen als verblijf voor ons jaarlijks teambuildingsweekend. Wat voor ons dan belangrijk is, is dat we er de nodige ruimte en comfort hebben, en mogelijkheden tot ontspanning. Dat hebben we hier allemaal gevonden, ruimte en kamers genoeg, heel grote tuin, prachtiger omgeving om te ontdekken, mogelijkheden tot watersport in de regio, groot zwembad in het huis zelf... Alles was proper toen we aankwamen en het contact met de huisbaas verliep goed. We kunnen dit aanraden aan andere kleine bedrijven voor teambuildingsweekends.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

zeker niet klantvriendelijk....

Conny,
    5-8-2018

'n stop gedaan bij deze camping om 'n inlichting te vragen en eventueel iets te drinken en gebruik te maken (mits betaling) van 't sanitair. Kregen 't deksel op de neus van deze eigenaar. "enkel voor campinggasten" was z'n antwoord....en dat bij temperaturen van rond 30 graden....jammer, u ziet ons niet meer terug!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Auby-sur-Semois scoort een 7,8 uit 10, op basis van 18 reviews