Camping Officiel

256 reviews over Camping Officiel in het Nederlands

Helaas, de laatste keer.

G. Zwart
19-8-2018

Zoals al een aantal jaren, eerste stop hier. Ontvangst en plek prima. Restaurant holt achteruit. Bediening is ronduit slecht, wachttijden (zelfs voor drankjes) superlang. Op heenreis gaven we de "nieuwigheid"van het personeel nog de schuld. Op onze terugreis in de herkansing. Helaas nog veel slechter. Kwart over 7 aan tafel en na veel vragen, zeuren en mopperen uiteindelijk om 10 voor 9 onze biefstuk. Eigenaresse reageert arrogant en geirriteerd op klachten en doet er vooral niets mee. De mensen naast ons aan tafel kregen hun extra patat toen ze aan het toetje zaten. Of het nu kwam omdat er 's avonds zoveel gemopperd werd of dat ook de schoonmaak in de klad zit... doucheruimte was de volgende morgen iig niet opgeruimd en schoongemaakt. Volgend jaar wijken wij zeker uit naar andere camping. Jammer om te zien hoe een leuke overnachtingscamping aan zijn eigen succes ten onder gaat.

Ongastvrij

Henk
11-8-2018

Erg onvriendelijke en gemakzuchtige bejegening. De telefoon wordt niet beantwoord Of zelfs op de haak gegooid.

Bij de receptie is niemand aanwezig. De vaste gasten "Er komt echt niemand hoor" weet het inmiddels. Pinnen is zowel bij receptie als in restaurant niet mogelijk. Het enige dat meer dan up to date is zijn de prijzen; veel te hoog voor het gebodene. Alles is toegelegd opsnel incasseren en dat voel je. 's Ochtends is het rommelige toiletgebouwtje (met vaag New York thema) ronduit vies.

Sinds 10 jaar is er niets gemoderniseerd en lijkt het motto; De gasten komen toch wel!

Iets te geroutineerd maar bovenal voel je je geen moment welkom na een lange autorit. Voor ons in ieder geval de laatste keer!

Note: Alleende Engelstalige vakantiekrachten zijn vriendelijk en klantgericht. Jammer, gemiste kans!

Prima overnachtingscamping

Suzanne
10-8-2018

Hier aangekomen voor de derde keer. Vriendelijk ontvangst, zoals alle keren. ( 3 jaar geleden mocht we na een telefoontje om 23 uur nog aankomen, nadat eerder niet lukte door storm). Plekje wordt inderdaad aangewezen, zoals zo vaak op overnachtingscampings. Blokken liggen klaar om je caravan waterpas te stellen. Als je gereserveerd hebt, heb je over het algemeen iets grotere, vlakkere plek, maar ook bij niet reserveren plaats genoeg.

Toilet en douches zijn schoon, mits medekampeerders er geen bende van maken.

Zwembad leuk, maar doordat het gevuld is met bronwater wel fris.

Pinnen kan helaas niet, dat zou voor ons nog verbeterpunt zijn.

We keren hier zeker weer terug.

Teleurstellend

Lobke
4-8-2018

Overnachtingscamping waar je met caravan aangekoppeld kan blijven staan. Je hebt wel een leveler nodig of blokken om je caravan recht te zetten. Iedereen wordt in rijtjes opgesteld. Klein redelijk schoon toiletgebouw. Onverwarmde zwembadje. Pittig aan de prijs voor een doorreiscamping. Restaurant op de camping met goede biefstuk maar wel duur en met uitgedroogd garnituur. Het restaurant zat niet vol, toch ruim anderhalf uur moeten wachten op eten. Zeer onvriendelijk personeel. Meerdere keren om drankjes moeten vragen. Dame achter de bar zit alleen maar omzet bij te houden. Ons zoontje van 4 vroeg zeer beleefd om een drankje maar werd afgeblaft. Bij vertrek bleek de accu leeg. De eigenaar was niet bereid om te helpen. De camping kan alleen cash betaald worden en in het restaurant ook alleen cash. Niet van deze tijd! Voor ons nooit meer!

Een nette en voor het doel (overnachten) prima camping, echter wat een onsympathiek eigenaar duo. Man kan amper tijd vrij maken om plek te wijzen is aan de wijn luidruchtig in gesprek en maakt hoorbaar platte opmerkingen. Tijdens het eten vragen we om een simpele aanpassing en door de vrouw des huizes wordt tot drie keer aangegeven dat dit eigenlijk niet hoort? Overig personeel wordt afgesnauwd waar gasten bij zijn overigens waren zij juist wel vriendelijk en hulpvaardig. Al op veel campings geweest maar zelden zo NIET welkom gevoeld!

Aan drukke doorgaande weg gelegen, prijs voor één nacht stevig!!

Om 10u aangekomen, werd ik Dior een heer ontvangen die geen reserveringslijst had waardoor hij me een op stenen kleine camperplaats gaf. Ik kreeg geen Info en moest maar na de middag komen afrekenen. Na een stevige wandelingen door de omliggende bossen en een bezoek aan Arlon ging il om 18u naar de receptie. Een dame? Ontving me met de woorden : ha! daar is de Belg! Jij bent hier dus van gisteren! Hoe ik ook op een beleefde manier probeerde uit te leggen dat ik vandaag om 10u aangekomen was en niemand mij op hoogte had gebracht van deze rare situatie! Ik kreeg geen gehoor. Zeer hautain zei ze dat ik 1 overnachting mocht betalen maar dan moest ik onmiddellijk vertrekken. Zeer vermoeid van de lange dag heb ik 2 overnachtingen betaald en ben om 7u ‘s morgens vertrokken om er nooit terug te keren! Gelukkig heb ik op mijn verdere reis alleen maar positieve camping ervaringen en heb vriendelijke en eerlijke Nederlanders ontmoet!

Heerlijke camping

RS
28-7-2018

Prima camping, ziet er netjes en schoon uit. Hele mooi treurwilg in het midden. Nette uitstraling door de vele bloemen. Sanitair heel netjes. Wij vonden de eigenaar niet onvriendelijk. Hadden een prima plaats. Komen zeker nog eens terug en dan langer want de stad Arlon is erg de moeite waard om te bekijken.

Overigens die prijsstijging, de btw is gestegen, dus logisch dat het duurder is geworden.

Goede camping

Marietje 13
26-7-2018

Vriendelijke ontvangst op deze camping. Er zijn veel plekken die schuin aflopen maar daarvoor liggen mooie grote houtblokken om de caravan waterpas te stellen. Veel mensen, net als wij, komen hier voor 1 nacht maar het gebied is mooi en wie weet blijven wij de volgende keer wat langer. Het toiletgebouw is tot in de puntjes verzorgd en toen wij er waren was er bij de dames muziek van Charles Aznavour en bij de heren van Frank Sinatra. Leuk restaurant/terras.

jammer van de bijzondere regels

Kirsten
5-7-2018

Op zich een prima door doortrekcamping waar op een aantal de caravan aan de auto kan blijven. Maar wat niet prima was, wij hadden een Acsi card en toch werd er ipv €17 een bedrag van €21 betalen. Jammer dat mijneer zich niet houdt aan de regels van de Acsi. Dit koste gewoon de goede naam van de camping.

nooit meer

Fred
3-7-2018

Schuin aflopende camping waar je amper je caravan waterpas kunt zetten

Een plaats wordt aangewezen en daar kun je gaan staan of vertrekken

Bij drukte sta je bovenop je buurman

Vreselijk onvriendelijke uitbater die constant op zijn scooter rondrijdt om te kijken of iemand wat fout doet en ze er dan gelijk op een onbeschofte manier op aan spreekt.

Betalen kun je alleen a contant, pinnen etc is niet mogelijk en als je vraagt om een rekening geven ze die niet.

Dit was voor mij de laatste keer op de camping en met de houding van de eigenaar denk ik dat er meer mensen volgend jaar zullen doortrekken naar een andere camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Officiel in Arlon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Officiel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Officiel scoort een 7.5 uit 10 op basis van 256 reviews.