Géén boekingskosten

Meer camping info

293 Reviews over Officiel

• 8Mieke16-06-2022

Prima adres voor doorreis

Mooi parkachtig terrein, dichtbij autoweg, naast N-weg maar nauwelijks last van. Zeer vriendelijke ontvangst. Vanaf camping wandeling met hond mogelijk langs weiland. Veel kampeerders op doorreis.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9A.v.d.Berg18-05-2022

Top doorreiscamping

Top doorreiscamping, prachtig glooiend grasveld, zeer vriendelijke man bij de receptie, je kon zelf plekje uitzoeken. En dan brengt hij je erheen. Prijs 22.30 in voorseizoen dus helemaal niet duur, gratis douche en wifi.

• 8Staat v/h sanitair
  • 5Dhr HARRY25-09-2021

Aardig maar niet super

Humeurige ontvangst geen coronapas controle geen mondkapjes in toilet gebouw,verder mooie grasmat.sanitair verouderd wel schoon. Beetje vergane glorie aan het worden,jammer maar de leeftijd eist zijn tol daar denk ik.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Van Barneveld22-09-2021

Mooie doorreiscamping

Fijne doorreis camping wat er verrassend mooi uitzag. Dit zou je niet verwachten achter de weg. Beetje krappe doorgang om te nemen met een vaartje, maar was verder prima. Bij aankomst zag het er gezellig uit met bloemetjes bij de receptie. We werden op onze plek begeleid door de eigenaar. Vriendelijke man. Mooi plekje in de zon. De volgende ochtend bij binnenkomst van de doucheruimte moest ik alles eerst even bewonderen. Heerlijk wakker worden met een Frans muziekje, en aankleding van Parijze stijl. Lekker romantisch. Hier was aandacht aan besteed. Dit maak je niet meer mee...Met een glimlach verliet ik het gebouw... Wat ik miste was een lampje boven de spiegels, handig voor lensgebruikers en make-up. Verder is het contant betalen iets wat aangegeven moet worden, dit hadden we niet verwacht en was bijna een probleem geweest. Vers brood halen bij de Total benzinepomp is echt te gevaarlijk...

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Marlies24-08-2021

Redelijk doorreiscamping

Doorreiscamping Mannetjes op scooters brengen je naar je plaats waar je aangekoppeld kan staan met de caravan. Eenvoudig sanitair, wc is goed, gezellig aangekleed met muziek en lege parfumflesjes, douche was koud.Restaurant en zwembad waren ivm Corona gesloten. Geen broodservice dus.Goede aankomst. Vertrek was minder omdat het gras heel lang is en alles bij het opstaan zeiknat is incl je slippers,voeten, schoenen etc. Ligging is top, vlakbij de snelweg.Voor ons niet nog eens, ons huis ligt 400 km verderop maar nu kwam het goed uit.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 4Gonda en Willem10-08-2021

Niet veel positiefs te zeggen!

Er is maar 1 pluspunt en dat is de ligging, die is prima voor doorreizigers.Voor de rest veel minpunten :Véél te duur, € 25 voor een overnachting terwijl het zwembad en restaurant gesloten zijn. Geen broodservice!!! Heel veel verkeerslawaai.Eigenaar en personeel onhebbelijk en humeurig.Nee, voor je plezier moet je hier niet zijn.

• 3Staat v/h sanitair
  • 9Paul en Oda28-07-2021

Prima

Prima camping met uitstekend saninitair en uiterst vriendelijke eigenaren. De toiletten en douches met muziek, schilderijen, standbeelden en feestelijke sfeer zijn uniek. En heel schoon en fris. Ruime plaatsen naar keuze. Water en electra bij de plek. Wij komen vast terug.

• 10Staat v/h sanitair
  • 5M Vandenbroucke24-07-2020

onvoldoende prijs/kwaliteit

Een overnachting camping voor op doorreis. Te duur voor de geboden faciliteiten. Restaurant gesloten zwembad gesloten. Geen broodcervice. Geen winkel. Hellende plaatsen. Aan een zeer drukke baan. Geen aanrader om te blijven. Nochtans werd dezein de acsi camperboek aangeprezen met mooi zwembad. Een teleurstelling.

• 1Eetgelegenheden
  • 7H.Arnoldus28-09-2019

Gewoon goed.

Goede tussen camping en zeer goed gegeten.wat een onzin over taal je weet toch dat je in het buitenland bent.Pas je aan zouden wij zeggen. En als je mensen met respect behandeld krijg je respect.Personeel doet haar best . Voor herhalingen vatbaar en wij waren hier 27 september 2019

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7steen27-09-2019

als voortaan alles in het engels ,einde bezoek

prima camping, keurig sanitair, maar dat je in het restaurant je bestelling alleen maar kwijt kunt in het engels was voor ons een afknapper.

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar