Camping Officiel

258 reviews over Camping Officiel in het Nederlands

Prima plek

Martin Venix
8-10-2018

Prima locatie op doorreis en een goed restaurant met redelijke prijzen en vriendelijke bediening

Misschien wel de laatste keer

Summer
24-9-2018

Wij komen al jaren op deze camping, zowel op de heen als op de terugreis in juni en vaak ook in september. Ik verheug me er altijd weer op: het lekkere eten en het aangename/gezellige/verzorgde sanitair met goede douches en een normale wc mét bril en wc-papier. Dat je niet met pin kunt betalen is niet handig, op de vraag of dat niet anders geregeld kan worden - je kunt het zelfs aan je mobiele telefoon koppelen - zegt eigenaar Marja dat het met de belasting te maken heeft (...) Ons laatste bezoek in juni hebben we anders ervaren dan voorheen. Op de heenreis vertelde eigenaar Marja dat ze in november dicht gaan, ze zijn dan niet meer het gehele jaar geopend, ‘ik stop er mee, ik doe het niet meer’, ok. Op de terugreis werd ons bij aankomst omstandig te verstaan gegeven dat de hond aan de lijn moet (was aangelijnd), ‘wij zien alles, worden heel boos, er lopen meer honden los dan mensen (?). Huh. Relax! Misschien helpt de winterstop 😉

Zonde van wat er over blijft

Rob
22-9-2018

Komen al jaren op deze camping op doorreis naar het zuiden. Na jaren van goede ontvangst en redelijke prijs holt de camping achteruit. Half 8 aangeschoven in het overvolle restaurant. Om half 9 nog geen bestelling opgenomen , laat staan een drankje gehad.

Hollanders in vakantie stemming maken er nog iets van , maar dit kan echt niet meer.

Camping straalt uit om snel te cashen. Prijzen gaan omhoog. Personeel elk jaar nieuw en onervaren. Kunnen er niets aan doen maar worden niet gestuurd. Kassa is belangrijk.

Jaren een trouwe gast geweest en zelfs om gereden. Ga nu verder kijken.

We weten het niet meer...teleurgesteld

Eddy en Jos
23-8-2018

We komen hier al een aantal jaren, één keer per jaar. In het begin was ik in mijn review zeer zeer positief. Maar zo gaandeweg de jaren rijden we steeds wat minder enthousiast de camping af. Het ontvangst was al ronduit ongastvrij. Over het feit dat we niet gereserveerd hadden (dat hoefde eerder nooit...) en chagrijnig naar onze plek gedirigeerd. De camping was niet eens helemaal vol, dus waar die man over mopperde: Géén idee! De plekken als vanouds superscheef maar de houten keggen die overal staan kwamen goed van pas. Restaurant ook weer goed, lekkere biefstuk of zalm. Géén mogelijkheid om met pin te betalen (nog steeds niet..) 's Avonds kom ik de eigenaresse tegen in het toiletgebouw. Mopperde over de troep die op de vloer lag. Maar ja: Als er maar één prullenbakje is in het hele toiletgebouw.. We zijn gedesillusioneerd weer vertrokken de volgende dag en twijfelen of die nog wel een leuke afsluiting is van de vakantie..

Helaas, de laatste keer.

G. Zwart
19-8-2018

Zoals al een aantal jaren, eerste stop hier. Ontvangst en plek prima. Restaurant holt achteruit. Bediening is ronduit slecht, wachttijden (zelfs voor drankjes) superlang. Op heenreis gaven we de "nieuwigheid"van het personeel nog de schuld. Op onze terugreis in de herkansing. Helaas nog veel slechter. Kwart over 7 aan tafel en na veel vragen, zeuren en mopperen uiteindelijk om 10 voor 9 onze biefstuk. Eigenaresse reageert arrogant en geirriteerd op klachten en doet er vooral niets mee. De mensen naast ons aan tafel kregen hun extra patat toen ze aan het toetje zaten. Of het nu kwam omdat er 's avonds zoveel gemopperd werd of dat ook de schoonmaak in de klad zit... doucheruimte was de volgende morgen iig niet opgeruimd en schoongemaakt. Volgend jaar wijken wij zeker uit naar andere camping. Jammer om te zien hoe een leuke overnachtingscamping aan zijn eigen succes ten onder gaat.

Ongastvrij

Henk
11-8-2018

Erg onvriendelijke en gemakzuchtige bejegening. De telefoon wordt niet beantwoord Of zelfs op de haak gegooid.

Bij de receptie is niemand aanwezig. De vaste gasten "Er komt echt niemand hoor" weet het inmiddels. Pinnen is zowel bij receptie als in restaurant niet mogelijk. Het enige dat meer dan up to date is zijn de prijzen; veel te hoog voor het gebodene. Alles is toegelegd opsnel incasseren en dat voel je. 's Ochtends is het rommelige toiletgebouwtje (met vaag New York thema) ronduit vies.

Sinds 10 jaar is er niets gemoderniseerd en lijkt het motto; De gasten komen toch wel!

Iets te geroutineerd maar bovenal voel je je geen moment welkom na een lange autorit. Voor ons in ieder geval de laatste keer!

Note: Alleende Engelstalige vakantiekrachten zijn vriendelijk en klantgericht. Jammer, gemiste kans!

Prima overnachtingscamping

Suzanne
10-8-2018

Hier aangekomen voor de derde keer. Vriendelijk ontvangst, zoals alle keren. ( 3 jaar geleden mocht we na een telefoontje om 23 uur nog aankomen, nadat eerder niet lukte door storm). Plekje wordt inderdaad aangewezen, zoals zo vaak op overnachtingscampings. Blokken liggen klaar om je caravan waterpas te stellen. Als je gereserveerd hebt, heb je over het algemeen iets grotere, vlakkere plek, maar ook bij niet reserveren plaats genoeg.

Toilet en douches zijn schoon, mits medekampeerders er geen bende van maken.

Zwembad leuk, maar doordat het gevuld is met bronwater wel fris.

Pinnen kan helaas niet, dat zou voor ons nog verbeterpunt zijn.

We keren hier zeker weer terug.

Teleurstellend

Lobke
4-8-2018

Overnachtingscamping waar je met caravan aangekoppeld kan blijven staan. Je hebt wel een leveler nodig of blokken om je caravan recht te zetten. Iedereen wordt in rijtjes opgesteld. Klein redelijk schoon toiletgebouw. Onverwarmde zwembadje. Pittig aan de prijs voor een doorreiscamping. Restaurant op de camping met goede biefstuk maar wel duur en met uitgedroogd garnituur. Het restaurant zat niet vol, toch ruim anderhalf uur moeten wachten op eten. Zeer onvriendelijk personeel. Meerdere keren om drankjes moeten vragen. Dame achter de bar zit alleen maar omzet bij te houden. Ons zoontje van 4 vroeg zeer beleefd om een drankje maar werd afgeblaft. Bij vertrek bleek de accu leeg. De eigenaar was niet bereid om te helpen. De camping kan alleen cash betaald worden en in het restaurant ook alleen cash. Niet van deze tijd! Voor ons nooit meer!

Een nette en voor het doel (overnachten) prima camping, echter wat een onsympathiek eigenaar duo. Man kan amper tijd vrij maken om plek te wijzen is aan de wijn luidruchtig in gesprek en maakt hoorbaar platte opmerkingen. Tijdens het eten vragen we om een simpele aanpassing en door de vrouw des huizes wordt tot drie keer aangegeven dat dit eigenlijk niet hoort? Overig personeel wordt afgesnauwd waar gasten bij zijn overigens waren zij juist wel vriendelijk en hulpvaardig. Al op veel campings geweest maar zelden zo NIET welkom gevoeld!

Aan drukke doorgaande weg gelegen, prijs voor één nacht stevig!!

Om 10u aangekomen, werd ik Dior een heer ontvangen die geen reserveringslijst had waardoor hij me een op stenen kleine camperplaats gaf. Ik kreeg geen Info en moest maar na de middag komen afrekenen. Na een stevige wandelingen door de omliggende bossen en een bezoek aan Arlon ging il om 18u naar de receptie. Een dame? Ontving me met de woorden : ha! daar is de Belg! Jij bent hier dus van gisteren! Hoe ik ook op een beleefde manier probeerde uit te leggen dat ik vandaag om 10u aangekomen was en niemand mij op hoogte had gebracht van deze rare situatie! Ik kreeg geen gehoor. Zeer hautain zei ze dat ik 1 overnachting mocht betalen maar dan moest ik onmiddellijk vertrekken. Zeer vermoeid van de lange dag heb ik 2 overnachtingen betaald en ben om 7u ‘s morgens vertrokken om er nooit terug te keren! Gelukkig heb ik op mijn verdere reis alleen maar positieve camping ervaringen en heb vriendelijke en eerlijke Nederlanders ontmoet!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Officiel in Arlon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Officiel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.