Camping Officiel

243 reviews over Camping Officiel in het Nederlands

Nooit meer

Van Dijk
9-6-2018

Camping is goed ruime plaatsen je kan op verzoek aangekoppeld blijven staan prijstechnisch is deze camping fors gestegen van 17€ acsi naar 21.50€ incl. toeristen en milieu? belasting?

Alleen contante betalingen...?

Vreemde praktijken

Als de prijs nog meer stijgt dan niet meer

Fam Remmerswaal
19-5-2018

Vorig jaar betaalde wij op deze camping 17 euro met acsi kaart. Dit jaar 20,50 een aardige prijsverhoging vonden wij. Ondanks de actie kaart. De reden was vertelde ze, dat er al jaren geen prijsverhoging is geweest en het nu nodig vonden de prijs aan te passen. Verder is het wel een nette camping.

Prima overnachtingscamping

JoopG
29-9-2017

Dichtbij snelweg gelegen. Prima gegeten in restaurant, wel met beperkte kaart. Auto kan aangekoppeld blijven.

Prima doorgangscamping.

Rinus Meijers
27-9-2017

Dit is absoluut een aanrader. Goede camping met goed sanitair, goed restaurant en vriendelijk Nederlands personeel. Niet echt geschikt en gewenst voor langer verblijf dan 1 of 2 dagen. Is dagelijks vrijwel vol van mei tot oktober.

Geweldige doorreiscamping

Ad
        11-9-2017

Camping Officiel is een typische doorreiscamping, in de middag loopt de camping vol, 's morgens weer (vrijwel) leeg.

Vriendelijke mensen op kantoor en restaurant, eten was prima.

Gezellig

Virg
        7-9-2017

Vriendelijk personeel, mooi verzorgde camping en sanitair.

Perfecte plek !

Ron Bakkers
        2-9-2017

De reis naar het zuiden hier starten is prima. Even bellen indien je met een grote camper en trailer komt is wel aan te raden.

Marja ga zo door !

Slechte ontvangst en vele beperkingen!

Franc Tzoumaz
        29-8-2017

Vrijwel lege camping, maar werden geplaceerd vlak achter andere caravan op 2de rij.

Zelf plaatsje kiezen was niet mogelijk.

Verder geen pin-gelegenheid, alleen contant betalen.

Eerst pinnen 2 km verderop.

En als je wil eten, werd meegedeeld, ook contant betalen!

Dit is echt niet meer van deze tijd.

Geen goed begin van onze vakantie. We zijn weggegaan en komen nooit meer terug.

Adieu!

Super doorreiscamping

De M'tjes
        20-8-2017

Hele nette, verzorgde camping. Vlakbij de snelweg. Zwembad is fijn om even op te frissen. Hond is welkom. Prima eten op de camping. Je kunt vroeg vertrekken, er is geen slagboom bij het uitrijden. Al met al een aanrader onderweg naar of vanuit het zuiden. Wel zorgen voor contant geld, pinnen is niet mogelijk.

We hebben hier 1 nachtje overnacht op doortocht naar Zuid-Frankrijk. Al jaren reden we hier voorbij, ondanks de advertentie Beste biefstuk van België.

Dit jaar toch maar eens gestopt. Het ontvangst was erg vriendelijk en de plaatsen keurig onderhouden. Weliswaar een echte overnachtingscamping om door te gaan, maar alles zag er echt keurig uit. 's Avonds natuurlijk de biefstuk gaan proeven. Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs, maar niet beter dan thuis ;-) De salade was helaas uitgedroogd, dus kregen het idee dat de borden al van te voren worden klaar gezet om vooral maar door te kunnen gaan. Hebben gewoon goed gegeten.

Het zwembad was helaas erg koud :-( , maar zag er wel erg uitnodigend uit.

Al met al zou ik hier zeker weer stoppen als het zo uit komt, want het was een positieve ervaring.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Officiel in Arlon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Officiel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Officiel scoort een 7.74 uit 10 op basis van 245 reviews.