Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgArlonHotels ArlonHotel Best Western Arlon

Hotel Best Western Arlon

BelgiëLuxemburgArlon

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Best Western Arlon voor je op een rij gezet:

5MatigScore uit 26 reviews

5MatigScore uit 26 reviews
  • 5Waardering

28 Reviews over Best Western Arlon

• 4Roland Kloetstra30-07-2015

Gebruik alleen in uiterste nood dit hotel!

Misschien voor doorreis oke maar als het buiten warm is dan is dat binnen nog erger! Airco blaast warme lucht en raam open dan slaap je niet van de lawaai. Had voor 2 nachten geboekt en maar 1 verbleven.. Rara

• 9spicky7219-09-2014

ideaal voor de doorreis

heerlijk ontbijt ,ligt pal aan de snelweg! ideaal hotel

• 1erwin29-12-2013

te mijden plaats

twee kamers gereserveerd. het onthaal was lamentabel: tussen de verkoop van zakken chips en nootjes door. 's morgens geen druppel warm water uit de kraan: dus douchen met ijskoud water. ontbijt van héél bescheiden kwaliteit: niets was aangevuld, alles opnieuw te vragen. ramen sluiten niet goed waardoor geluidsoverlast tijdens de nacht. Oude TV met slechte beeldkwaliteit, etc ... Van het slechte teveel: dit hotel verdiend niet meer dan 1 ster.

• 9M.v.d.Meulen23-08-2012

Fijne kamers, goede ligging

De kamer was bijzonder mooi en ruim, fijne badkamer. Het hotel ligt rustig net buiten de stad. Ver weg hoor je wel wat verkeer, maar door dubbele beglazing heb je er geen last van. Wij vonden het geen hotel om vakantie in te houden, maar het is ideaal als je dagtochtjes wilt maken naar Luxemburg, Luxemburg stad (25 km) of de Belgische Ardennen in. In Luxemburg bezine tanken en sigaretten kopen, en je hebt de overnachting ruim terugverdiend!!

• 0jellie en daniel wolff17-11-2011

slaap nog liever onder de brug van parijs

slechtste hotel wat ik ooit ben tegen gekomen en wij slapen toch 2/3 nachten in hotels per week dit was om te huilen

• 4Freddy16-11-2011

Nooit meer

Een we Arlon op 6 November 2011 Bij aankomst aan de receptie zegde men al dat het restaurant en de bar gesloten zijn wegens personeelsgebrek,men kreeg een bon van 10% op het gedeelte rest-routier,bij het nemen van een bad waren nog haren van de vorige bewoner niet verwijderd,en nam dan maar een douche maar de stang was los aan de muur,het tapijt was erg vies aan het bed (kamer405) en de stofwebben slingerden in het rond. Bij het avondeten was alles uitgedroogd en niet warm en aanschuiven aan de kassa maakte dan alles koud,40€ voor een snitsel en een gratin van witlof wat uitgedroogd was. Het ontbijt was een ramp,men moest er aanschuiven met een bordje van 3 boterkoeken die aan de vette kant waren en voorgebakken,men had er niet een ontbijtbuffet en voor een tweede tasje koffie moet men terug aanschuiven aan de kassa. Best western Arlon Neen nooit meer.

• 6ria27-10-2011

Aan drukke autobaan

Als je het treft met een kamer aan de achterkant valt het lawaai wel mee. Wel het raam dicht houden. Voor 1 nacht prima. De bedden zijn prima, de kamers gerenoveerd. Wel vliegen de vlokken stof je om de oren.

• 1Cammans, H03-10-2011

nooit niet meer!

Na 3 kamers bezocht: airco geeft overal lucht maar geen koude(buiten was het 26 gr C 's avonds!) binnen dreef je letterlijk je bed uit. Licht op kamer: alles uit of alles aan, bedlampjes werken niet, aan buro was niet eens een lampje. Verkeerslawaai ondanks gesloten ramen niet uit te houden!! We boekten in om 2100u en vertrokken terug naar Ned. om 2400u. Kamer op zich was goed, maar de rest...... Slechtste ervaring met BW ooit.Ik kan overal slapen, behalve hier.

• 7erik-annemarie05-09-2011

prima voor een nachtje

Komend vanuit Zuid Frankrijk besloten we te overnachten in dit hotel. Gelegen aan de snelweg dus in plaats van schaapjes tel je auto's als je s'nachts niet kunt slapen. Prima gegeten in het AC restaurant alleen moet je niet de pech hebben dat er net een buslading bejaarden voor je in de rij gaat staan. Ontbijt was ook prima. Nette schone kamers, heerlijke bedden, zeker na drie weken kamperen ! Zou er niet meerdere nachten willen slapen maar voor 1 nachtje was het prima. Geen familie kamers dus we sliepen niet bij elkaar.

• 6jansenaz01-07-2011

goed hotel gelegen op een plaats met veel lawaai

hotel ligt pal aan de rijksweg kamer waren zeer netjes en schoon maar heel erg gehorig we moesten slapen met oordoppen in. de bediening in het restaurant was niet zo geweldig en bij gebruik van de 10 procent kortingsbon kwam het erop neer dat we nog meer moesten betalen dan normaal. het restaurant is wel mooi gelegen over de rijksweg. het ontbijt was prima

Hotel Best Western Arlon info

Het complex