Géén boekingskosten

5.5VoldoendeScore uit 2 reviews

2 Reviews over Auberge du Val d'Attert

• 9A & B03-10-2015

Plezierige ervaring

Op doorreis naar Frankrijk verbleven wij 1 nacht in dit hotel-restaurant. Wij hadden een ruime kamer met eigen badkamer aan de voorzijde waardoor wel wat verkeerslawaai vanwege de ligging aan de N4 net boven Arlon. De ontvangst door de Franstalige maar goed Engels sprekende eigenaar was vriendelijk en behulpzaam. De kamer was misschien wat gedateerd (het pand staat te koop) maar erg schoon en fris met prima bedden. We hebben uitstekend gegeten in het restaurant en ook het ontbijt de volgende ochtend was royaal met meer dan voldoende warme croissants en broodjes. Wij wilden graag vroeg ontbijten i.v.m. doorreis en werden zelfs op de kamer gebeld dat het ontbijt voor ons klaarstond. Wij zouden een volgende keer hier zeker weer willen overnachten. De ligging t.o.v. de E25 naar Luxemburg (oprit/afslag 31) is ook prima. De andere beoordeling doet dit hotel naar onze mening dan ook zeker geen recht.

• 2Henk20-05-2008

Op motorvakantie hier een nacht geweest om 23.00 uur gaat het personeel weg derhalve de bar dicht. Ontbijt bestaat uit een paar bolletjes en alleen kersen jam. Algehele indruk zeer slecht en zeker geen aanrader.

Hotel Auberge du Val d'Attert info

Soort hotel