Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgArlonAppartementen ArlonAppartement Appart'City Arlon

Appartement Appart'City Arlon

BelgiëLuxemburgArlon

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Appart'City Arlon voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 4 reviews

Appartement info

Meer appartement info

4 Reviews over Appart'City Arlon

• 7Thijs10-08-2015

Prima overnachting op doorreis van/naar Frankrijk

Prima kamer met een eigen keukentje, koelkast, magnetron. Wij waren er met ons zoontje van 1, dus op de kamer prima voorzieningen om zijn flesje en hapje te maken. De kamer zelf is basic maar keurig, badkamer met ruime douche. Een vriendelijke bedrijfsleidster die Nederlands spreekt. Ontbijt is basic maar ok en voor 9 euro een faire prijs. Het is 5 minuten lopen voor je in het centrum van Aarlen bent. Voldoende leuke restaurantjes, Aarlen is een leuk stadje met mooie gebouwen en kerken. Prima om een avondje rond te lopen.

Aandachtspunt vooraf voor ouders met kleine kinderen: wij hadden pas rond 17 uur geboekt, daardoor was er (als ik het goed begrepen/onthouden heb) geen kinderbedje meer beschikbaar. Dat was voor ons geen probleem, want we hadden het zelf bij ons. Maar heb je het wel nodig, vraag dan even vooraf.

Conclusie: een betaalbaar en prettig hotel.

• 7Erwin12-09-2014

Prima uitvalsbasis

Op doorreis naar Frankrijk hier 1 nacht geslapen. Ruime kamer met keukentje, echter gelegen op de begane grond (dwz onder straatniveau) waardoor de kamer erg donker was en je door het raam tegen de benen van voorbijgangers keek. Pluspunten: loopafstand van centrum, ruime parkeergelegenheid, naast supermarkt Minpunt: ontbijt niet inbegrepen in kamerprijs en duur, sfeerloze ontbijtzaal

• 4Demey Els22-07-2014

niet voor herhaling vatbaar

Bij het binnenkomen in het hotel,voel je je al bevangen.De kamer is op het eerste zicht opgeruimd,maar dat is ook alles.Het ruikt er naar sigaretten van mensen die door hun raam hangen te roken.Bij het betreden van de badkamer zag ik meteen nog vele haartjes op de grond liggen. De kamer zag er netjes uit,dus we dachten,slapen en weg.Maar van slapen is niet veel in huis gekomen.Een piepend zetelbed.Van armoede hebben we die toegeklapt en onze matras op de grond gelegd.Gelukkig wel een goede douche.Geen zin meer in ontbijt,douchen en weg.

• 8wijnand18-05-2010

Nieuw hotel maar wel met een slaapbank

Het Hotel is vrij nieuw en groot en daarmee is alles schoon en fris. Eigen keukentje is erg handig en de ligging is ook naast het centrum. Bed is alleen keihard en als je de bank uitklapt is er weinig ruimte meer over in de kamer.

Appartement Appart'City Arlon info

• CafeNiet beschikbaar