Ansart

8.3Fantastisch

vakantie Ansart

Reviews over Ansart

• 9Niels en Greet Kruiswijk03-07-2007

Ansart is een kein dorpje in de Gaume een streek in de provincie Luxemburg ,een zeer gemoedelijk dorp met ongeveer100 inwoners maar met een vriendelijke mentaliteit,waar toen ,toen nog is en waar men nog geen stres of gejaagdheid kent. een aanrader voor mensen die nog even terug willen in de tijd met alle moerne voorzieningen. Heerlijk om hier even uit teruste na een druke periode in het snelle leven van nu.

• 10Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in juni 2007

• 9nelly21-10-2006

Wat een lieflijke en mooie omgeving! Een vriendelijk dorp, met mooie gebouwen, prachtige kerkjes in de nabijheid van de camping en als je wat verder wilt rijden, tref je prachtige kastelen etc. De fauna en flora is erg rijk, je struikelt bijna over de wilde zwijnen. Zelden op zo'n mooie plek geweest. Het uitgaansleven is niet erg bijzonder, alhoewel ik moet zeggen dat wij ons bij de horeca van Chateau Nu keer op keer weer prima vermaakt hebben. Vooral de gesprekken met zo'n echte franssprekende belg waren heel erg bijzonder.

• 9Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd in oktober 2006

• 7Nathalie Röder29-03-2006

Ansart is een klein (boeren)dorp zoals je die kent van vroeger. De omgeving is prachtig met veel wilde bloemen in allerlei kleuren. Er is veel te doen maar je moet er wel op uit. Dit gaat perfect met de fiets maar ook wandelend kun je heerlijk genieten van de schoonheid van het landschap. 's morgens vroeg heb je kans, als je goed kijkt, dat je wilde dieren ziet (wij hebben ze gezien). Er zijn veel gebouwen (kastelen en kerken) van historische waarde in de directe omgeving.

• 9Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn