Géén boekingskosten

L'Espine

BelgiëLuxemburgAchouffe

We hebben de beste aanbieders voor Hotel L'Espine voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 23 reviews
+48/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 23 reviews
  • 9Waardering

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over L'Espine

• 7Ann16-09-2019

Een plek om tot rust te komen,mooie omgeving

Alleen bij het ontbijt zag ik potjes van Everyday staan ,dat kan echt niet voor een 3sterren hotel Avond eten super lekker.

• 10Degryse17-11-2017

Zalig verblijf in Achouffe !

prachtige ligging, op heuvel aan rand van Achouffe, schitterend panorama - warm, hartelijk onthaal - mooie, ruime, rustige en goed uitgeruste kamers - zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters en medewerkers - heerlijke keuken (genieten !!!) - schitterende prijs/kwaliteitverhouding... Wij (= 2 koppels) kijken steeds reikhalzend uit naar weekendje 'l Espine. (Gebaseerd op inmiddels reeds 7-tal weekend-ervaringen in l'Espine..., cfr ook eerdere beoordeling: steeds weer bevestiging van al het mooie, leuke, aangename dat we in l'Espine mogen meemaken)

• 10yoke baeten30-08-2017

zalig

een zalig en heel rustig hotel, leuk gelegen, net boven achouffe, met een heel mooi panorama. Gastheer en Gastvrouw en kinderen doen er alles aan om het naar je zin te maken, Gastheer is tevens de kok, en ik moet zeggen het is om U tegen te zeggen, grote porties en heerlijk relaxen. Ontbijtbuffet 's morgens waar ook alles aanwezig is. Goed genoten, en heerlijke rust. Uitnodigend om mooie wandelingen te doen, en de weide met paarden en geitjes is een leuke belevenis. Zeker een aanrader. Wij kozen voor het relax week-endje. Mooie heel rustige kamer, het is kleinschalig want er zijn maar 6 kamers ter beschikking, maar dat geeft de rust. Kamer groot en netjes en tip top in orde. Parking ook aan hotel. zeker een aanrader in alle seizoenen, wij gaan zeker terug. bedankt voor het heerlijk week-endje.

• 10Degryse03-01-2017

Top op alle vlak : ligging/onthaal/verblijf/eten

Op basis van 4 weekends/bezoeken in 2016 (januari - mei - augustus en oktober), samen met familie (2 koppels).

Fantastische ligging op top van heuvel net buiten centrum Achouffe: feeëriek: vallée des Fées in werkelijkheid omgezet. Zeer vriendelijk en hulpvaardig onthaal, verzorgde bediening en begeleiding (Anja, Ivo en dochters!) Mooie, ruime en zeer verzorgde kamers, annex badkamer. Culinair: zeer lekker eten ! Heel erg van genoten: kok Ivo slaagt er steeds weer in sublieme gerechten op tafel te toveren (verblijven op basis van half pension). Ieder bezoek is aangenaam weerzien waar wij steeds naar uitkijken. Kortom: zeer goed adres, grote favoriet van onszelf en familie, maar dat mogen we misschien zelfs niet al te wereldkundig maken...

• 8Erik30-01-2016

Midden in de Ardennen gelegen

Eten top, goede prijs kwaliteit verhouding! Vriendelijke uitbaters, prachtige ligging op een berg vlakbij Bastogne, talloze wandelroutes in de buurt, ideaal voor rustzoekers, niet voor families met kinderen. Sommige kamers wat gedateerd.

• 10Pelter17-08-2015

Een aanrader

Mooi uitzicht, super gelegen dus. Heel vriendelijke uitbaters die voor hun gasten door het vuur gaan. Alles zuiver en netjes. Heel heel heel lekker eten. 17 euro voor mosselen van superkwaliteit bijvoorbeeld. De kok maakt werk van elk gerecht en alles is vers. Voor kinderen is er niks van speeltoestellen ofzo en het komt ongemakkelik over als ze buitenspelen. Er komen vooral rustzoekers. Een aanrader want is prijs-kwaliteit echt een topper.

• 9Jurgen Jans09-09-2014

Goed hotel voor overnachting en eten

Goed hotel om te overnachten tijdens wandeling, fietsroute of verblijf in Ardennen. Goed eten, proper, vriendelijk. Hotel wordt gerund door familie. Zeer kort bij brouwerij. Aanrader en goede prijs/kwaliteit

• 9Hermans M21-07-2014

Zalig verblijf

Juist terug van een 3- daags verblijf in hotel L'Espine. Echt om van te genieten. Vriendelijk onthaal en bediening van eigenaars. Lekkere keuken, zowel voor een kleine hap als voor het diner dat we aangeboden kregen. Het hotel is ideaal gelegen, ver van de drukte met een prachtig panorama. Ook hele ruime kamer. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Ruud de Bot06-10-2011

Heerlijk genoten

We hebben met zen 2-en een heerlijk weekend gehad (geholpen door het mooie warme nazomer weer. Het Hotel licht mooi op een heuvel recht aan de wandelroutes. Na het wandelen kan je heerlijk nagenieten op het terras om je daarna op te maken voor het lekkere eten.

• 10Guy en Mieke (en Fredi de hond)15-12-2010

Aanrader!!

Aangename sfeer waar men zich onmiddellijk thuisvoelt, uitmuntende keuken, na alle hotels in regio meermaals bezocht te hebben blijft dit mijn 'numéro uno'! Tot binnenkort Ivo en Anja

Hotel L'Espine info

Het complex