Géén boekingskosten

Vakantiepark Les Onays

BelgiëLuxemburgAchouffe

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Les Onays voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 50 reviews

Meer vakantiepark info

50 Reviews over Les Onays

• 10Nathalie04-08-2019

Super park

Een heel rustig park. Gezellige en propere huisjes. Hier kom je tot rust. Het verwarmd zwembad is een groot pluspunt. Een aanrader.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 9hardy01-06-2018

wederom fantastisch verblijf!

wij waren hier vorig jaar reeds geweest en toen zeiden we reeds dat we gingen terugkomen! dit is reeds de 3de maal en we willen gewoon niet meer naar huis! Prachtige omgeving: als je hier niet kan herbronnen, scheelt er iets met je! Enkel zonde dat het zwembad nog niet open was: het was héél warm!! :)

• 10Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 6Stephan Stouthart19-12-2017

Eenvoudige vakantiewoningen in mooie omgeving

Eenvoudig en rustig, kleinschalig bungalowpark. Bezocht in december: zwembad, bar en taverne gesloten. Enkele toeristen en paar huisjes verhuurd aan Poolse arbeiders. Zeer rustig. Huisje karig ingericht, met een houtkachel. Enorme stank in de hal en buiten door verstopt riool. Niet opgelost tijdens week aanwezigheid. Paar eenvoudige speeltoestellen voor de kleinsten. Mooie wandelgebieden en toeristische plaatsen. Bastogne op 16 km, stadje met veel winkeltjes. Eén en Canvas, rest Franstalige zenders, geen Nederlandse. Huisjes zijn geschakeld met eigen terrasje. Ideaal voor fietsers, wandelaars of weekendje rust.

• 5Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 9Hardy01-08-2017

fantastische ervaring!!!

we kwamen toe en werden direct vriendelijk verwelkomt door de verantwoordelijke. Hebben goede uitleg gekregen over wat er allemaal te zien is en het huisje was basic maar goed onderhouden! De kinderen waren niet uit het zwembad weg te slaan, ondanks het matige weer!! Het is een prachtige omgeving en de kinderen kunnen gewoon op straat spelen, geen gevaar want erg ver van de grote weg!!! Hier komen we zeker terug! We hebben trouwens reeds geboekt voor de herfstvakantie!!!

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 5Dulac12-05-2017

Village vacances en décadence

Cadre très agréable et calme absolu malheureusement à l'abandon. 4 ans déjà que nous y allons mais les maisons se dégradent de plus en plus et l'entretien laisse à désirer. De plus pas d'état des lieux en bon et du forme du coup un peu l'impression que ce sont des voleurs. Sur une caution, débit de 115euros pour un robinet cassé au départ. Et une facture d'électricité exubérante pour 4 jours. Très déçu donc ne recommande pas.

• 4Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 8Gertjan Kremers24-10-2016

Prima voor een weekend ardennen.

De nieuwere luxe huisjes zijn blijkbaar van veel betere kwaliteit dan de hieronder genoemde huisjes. Prima onderkomen met een goede completr keuken en badkamer.

Eetgelegenheid/Zwembad/kindvriendelijk kan ik niets van vinden. Restautant en zwembad waren tijdens ons verblijf gesloten.

In de omgeving genoeg te doen. Mtb en wandelroutes, La Chouffe bierbrouwerij, Oorlogsmonumenten en musea rondom Bastogne etc.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 6Jessica16-09-2016

Rustig gelegen

Huisjes zijn veroudert en badkamer deels ondergronds waardoor alles erg vochtig en muf werd. Personeel receptie vriendelijk maar aan de bar stug, erg Frans en niet meedenkend. Mooi gelegen in de bergen, supermarkt op 7 kilometer en weinig mogelijkheden op park. Eenvoudig zwembad dat na 2 dagen steeds groener werd. Heel kleine kaart waardoor je zelf moet koken of met de auto erop uit.

• 6Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 5Sandra06-08-2016

Wat een tegenvaller!

We wisten dat we geen luxe huisje hadden uitgezocht, maar dit hadden we toch niet verwacht: enorm vochtige slaapkamers (onder begane grond) en dus natte matrassen en dekbedden en schimmelvorming op de muren. Alles wat je in die slaapkamers liet staan, was binnen een paar uur klam en muf... Hoewel we 6 persoonshuisje hadden geboekt met z'n 3-en, was er slechts 1 slaapplaats boven: een soort ingebouwde kast zonder deur met een gammel bed, maar zonder enige vorm van frisse lucht. De beloofde slaapbanken (die we in principe niet nodig zouden hebben, maar als 2e keus voor de slaapkamers beneden) hebben we niet gevonden. De TV was prehistorisch en gaf slechts enkele zenders door, van zeer matige kwaliteit. De douchekop kon niet opgehangen worden en er was geen douchegordijn, dus ook douchen leverde een waterballet op, dat zou de vochtigheid in de naastgelegen kamers kunnen verklaren.... Het beloofde tuinmeubilair bleek slechts een picknicktafel te zijn, leuk om te eten maar niet echt geschikt om comfortabel van het zonnetje te genieten. Gelukkig wel een ruime tuin, een verwarmd zwembad (jammer dat je dan weer moet betalen voor een ligstoel of anders op de tegels moet gaan zitten) en een prachtige omgeving! Overigens hebben de medewerkers van het park wel e.e.a. geprobeerd om de situatie te verbeteren, we kregen andere matrassen (die na een dag weer vochtig waren) en er werd een vochtslurper geplaatst (maar die had totaal geen effect) en na veel soebatten konden we na 6 dagen naar een ander huis op het park verhuizen, wat, op de TV na, wat beter en in ieder geval droger was. En bij thuiskomst lag er nog een dikke factuur te wachten, voor water en elektra rekenen ze veel!

• 1Activiteiten
  • 5Anny25-11-2014

Nooit meer!

Toen wij op het vakantiepark Les Onays aankwamen dachten wij op het eerste zicht, mooi huisje maar toen wij de lakens uit de verpakking haalde bleken die gewoon kapot te zijn. Ook de dekens roken verduft, al in maanden niet meer gewassen!!! Wij gingen de kindjes van 4 en 6 jaar in bad steken maar het water was koud. Heb hiervoor gebeld omdat er niemand meer aanwezig was op het park, gingen iemand sturen. Een dag later is er iemand komen kijken maar na 1 bad hadden wij opnieuw koud water. Na 4 dagen zijn wij vertrokken, er werd een korting of tegemoedkoming beloofd maar na aftrek kosten van electriciteit en water (75 euro) werd daar niet meer over gesproken. Heb nogmaals een mail verzonden, maar volgens hen niets aan de hand. Heb 4 dagen lopen niezen door het stof dat er in het huisje hing, was er koud doordat het bijna niet te verwarmen is en daarbij de problemen met het warm water. Voor ons nooit meer!

• 3Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
  • 5Liona25-07-2014

voor ons niet weer

Bij aankomst doet de dame van de receptie haar best je in het Nederlands te helpen, een aangename verrassing. Helaas was dit ook de enige aangename verrassing. De huizen worden villa's genoemd, dit zijn het echter niet, het zijn gewoon ruime bungalows. De slaapkamers zijn ruim, maar donker en vochtig. Douchen zonder douchegordijn waardoor alles nat wordt, en de douche kop kan je niet ophangen. De bekleding van de bank was op diverse plaatsen kapot en net als de rest van het meubilair versleten. Geen tuinmeubilair alleen een vieze picknickbank. Het zwembad is klein, wel iets verwarmd gelukkig, maar een stoel bij het zwembad moet je huren of anders op de tegels liggen met handdoek. Bij thuiskomst kregen we de rekening en het bleek dat we voor een weekje ruim 50 euro aan elektra en water moesten betalen terwijl we de verwarming niet eens hadden gebruikt. De omgeving is prachtig maar niet mooi genoeg om in dit park een prettige vakantie te hebben. Voor ons een dikke min voor dit park!

• 4Activiteiten

Vakantiepark Les Onays info