Reviews over Achouffe

wederom fantastisch verblijf!

hardy,
    1-6-2018

wij waren hier vorig jaar reeds geweest en toen zeiden we reeds dat we gingen terugkomen! dit is reeds de 3de maal en we willen gewoon niet meer naar huis! Prachtige omgeving: als je hier niet kan herbronnen, scheelt er iets met je! Enkel zonde dat het zwembad nog niet open was: het was héél warm!! :)

Zalig verblijf in Achouffe !

Degryse,
    17-11-2017

prachtige ligging, op heuvel aan rand van Achouffe, schitterend panorama - warm, hartelijk onthaal - mooie, ruime, rustige en goed uitgeruste kamers - zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters en medewerkers - heerlijke keuken (genieten !!!) - schitterende prijs/kwaliteitverhouding...

Wij (= 2 koppels) kijken steeds reikhalzend uit naar weekendje 'l Espine. (Gebaseerd op inmiddels reeds 7-tal weekend-ervaringen in l'Espine..., cfr ook eerdere beoordeling: steeds weer bevestiging van al het mooie, leuke, aangename dat we in l'Espine mogen meemaken)

zalig

yoke baeten,
    30-8-2017

een zalig en heel rustig hotel, leuk gelegen, net boven achouffe, met een heel mooi panorama. Gastheer en Gastvrouw en kinderen doen er alles aan om het naar je zin te maken, Gastheer is tevens de kok, en ik moet zeggen het is om U tegen te zeggen, grote porties en heerlijk relaxen. Ontbijtbuffet 's morgens waar ook alles aanwezig is. Goed genoten, en heerlijke rust. Uitnodigend om mooie wandelingen te doen, en de weide met paarden en geitjes is een leuke belevenis. Zeker een aanrader. Wij kozen voor het relax week-endje. Mooie heel rustige kamer, het is kleinschalig want er zijn maar 6 kamers ter beschikking, maar dat geeft de rust. Kamer groot en netjes en tip top in orde. Parking ook aan hotel.

zeker een aanrader in alle seizoenen, wij gaan zeker terug. bedankt voor het heerlijk week-endje.

fantastische ervaring!!!

Hardy,
    1-8-2017

we kwamen toe en werden direct vriendelijk verwelkomt door de verantwoordelijke. Hebben goede uitleg gekregen over wat er allemaal te zien is en het huisje was basic maar goed onderhouden! De kinderen waren niet uit het zwembad weg te slaan, ondanks het matige weer!! Het is een prachtige omgeving en de kinderen kunnen gewoon op straat spelen, geen gevaar want erg ver van de grote weg!!! Hier komen we zeker terug! We hebben trouwens reeds geboekt voor de herfstvakantie!!!

Top op alle vlak : ligging/onthaal/verblijf/eten

Degryse,
    3-1-2017

Op basis van 4 weekends/bezoeken in 2016 (januari - mei - augustus en oktober), samen met familie (2 koppels).

Fantastische ligging op top van heuvel net buiten centrum Achouffe: feeëriek: vallée des Fées in werkelijkheid omgezet.

Zeer vriendelijk en hulpvaardig onthaal, verzorgde bediening en begeleiding (Anja, Ivo en dochters!)

Mooie, ruime en zeer verzorgde kamers, annex badkamer.

Culinair: zeer lekker eten ! Heel erg van genoten: kok Ivo slaagt er steeds weer in sublieme gerechten op tafel te toveren (verblijven op basis van half pension).

Ieder bezoek is aangenaam weerzien waar wij steeds naar uitkijken.

Kortom: zeer goed adres, grote favoriet van onszelf en familie, maar dat mogen we misschien zelfs niet al te wereldkundig maken...

Achouffe scoort een 8,7 uit 10, op basis van 16 reviews