Reviews over Achouffe

Mooi om te wandelen.

Karel en Lydia, 3-10-2017
    Eigenlijk is er in het stadje niets meer te zien dan een brouwerij maar je kan er uren en uren wandelen en het blijft mooi. Je moet wel van de rust houden.

krijgen er nooit genoeg van

yoke baeten, 5-9-2017

komen er al jaren, piepklein. De brouwerij zag er nog heel anders uit en Achouffe ook.Klein en gezellig. We hebben er onze vaste adresjes ondertussen want we gaan wel enkele malen per jaar daarnaartoe. La Grange is mooi gelegen, kan je met kindjes of kleinkindjes vissen op forel, leuk, gezellig, maar bij mooi weer wel op tijd zijn want het is er steeds druk, zoals met alle zaken daar. Is goed gekend bij Nederlanders al, je kan er terecht voor lunch, snack, of etentje (wel reserveren) en is leuk met slecht en goed weer.

Devolgende is La Petite Fontaine, heel mooie zaak, en recht over brouwerij gelegen. Veel plaats, binnen en buiten. Je kan er ook terecht, voor lunch, snack en etentje, met een groep. Prijzen zijn normaal, en je krijgt ook waar voor je geld. Hier kan je wel frietjes krijgen (voor de liefhebbers)

De kleinste zaak is die van de brouwerij zelf, op het hoekje gelegen met shop, en daaraan verbonden de bierproeverij. Kan er ook terecht voor snack, lunch en eten, is wel klein in verhouding en voor kindjes iets dichter bij de baan die redelijk druk is. Parking is er rechtover zowel voor La Grange als de Brasserie. La Petite Fontaine heeft eigen parking.

Tot slot zijn we gaan overnachten in l'Espine, iets hoger gelegen, mooi uitzicht, en rustig. Je bent er welkom voor snach en drankje tijdens dag en avond. Wij hebben er een fantastisch week-endje beleeft, en het eten is zeker niet te versmaden. Kleinschalig hotelletje (6 kamers) maar heel rustig en puur genieten.

prachtige omgeving - Ardennen

Jurgen Jans, 9-9-2014
    Mooie wandelroutes en fietsroutes of bezoek brouwerij. Geen uitgaansleven. Vele kleine dorpjes om te bezoeken met fiets of te voet. Wel wegenplannen en/of GPS meenemen

Leuk dorpje

Liona, 25-7-2014
    Leuk dorpje , hoofdzakelijk gericht op bezoekers van de brouwerij

Gezellig dorpje aan de Ourthe

Hermans M, 21-7-2014
    Ideaal om van de natuur te genieten in de Ardennen
Achouffe scoort een 7,8 uit 10, op basis van 16 reviews