Achouffe

Reviews over Achouffe

• 7Karel en Lydia03-10-2017

Mooi om te wandelen.

Eigenlijk is er in het stadje niets meer te zien dan een brouwerij maar je kan er uren en uren wandelen en het blijft mooi. Je moet wel van de rust houden.

• 10Zorg voor natuur
    • 5Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur

Gereisd met partner in november 2016

• 9yoke baeten05-09-2017

krijgen er nooit genoeg van

komen er al jaren, piepklein. De brouwerij zag er nog heel anders uit en Achouffe ook.Klein en gezellig. We hebben er onze vaste adresjes ondertussen want we gaan wel enkele malen per jaar daarnaartoe. La Grange is mooi gelegen, kan je met kindjes of kleinkindjes vissen op forel, leuk, gezellig, maar bij mooi weer wel op tijd zijn want het is er steeds druk, zoals met alle zaken daar. Is goed gekend bij Nederlanders al, je kan er terecht voor lunch, snack, of etentje (wel reserveren) en is leuk met slecht en goed weer. Devolgende is La Petite Fontaine, heel mooie zaak, en recht over brouwerij gelegen. Veel plaats, binnen en buiten. Je kan er ook terecht, voor lunch, snack en etentje, met een groep. Prijzen zijn normaal, en je krijgt ook waar voor je geld. Hier kan je wel frietjes krijgen (voor de liefhebbers) De kleinste zaak is die van de brouwerij zelf, op het hoekje gelegen met shop, en daaraan verbonden de bierproeverij. Kan er ook terecht voor snack, lunch en eten, is wel klein in verhouding en voor kindjes iets dichter bij de baan die redelijk druk is. Parking is er rechtover zowel voor La Grange als de Brasserie. La Petite Fontaine heeft eigen parking. Tot slot zijn we gaan overnachten in l'Espine, iets hoger gelegen, mooi uitzicht, en rustig. Je bent er welkom voor snach en drankje tijdens dag en avond. Wij hebben er een fantastisch week-endje beleeft, en het eten is zeker niet te versmaden. Kleinschalig hotelletje (6 kamers) maar heel rustig en puur genieten.

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 5Anny25-11-2014

Niet meer voor ons

Fijn voor mensen die van de rust houden, voor ons was er weinig te beleven

• 6Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 3Uitgaanslevenn

Gereisd met jonge kinderen in november 2014

• 8Jurgen Jans09-09-2014

prachtige omgeving - Ardennen

Mooie wandelroutes en fietsroutes of bezoek brouwerij. Geen uitgaansleven. Vele kleine dorpjes om te bezoeken met fiets of te voet. Wel wegenplannen en/of GPS meenemen

• 7Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met vrienden in september 2014

• 7Liona25-07-2014

Leuk dorpje

Leuk dorpje , hoofdzakelijk gericht op bezoekers van de brouwerij

• 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Hermans M21-07-2014

Gezellig dorpje aan de Ourthe

Ideaal om van de natuur te genieten in de Ardennen

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 7Martine20-06-2013

mooie omgeving

Jammer dat zelfs de makkelijke wandelpaden met buggy's niet toegankelijk zijn. Voor ons was het weinig wandelen in de natuur.

• 7Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 10Jakke08-05-2013

Mooi

Als je de brouwerij wil bezoeken moet je dit zeker tijdig aanvragen.En het bier is lekker.

• 10Sfeer in stad
    • 1Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in april 2013

• 9silia_cuijpers23-08-2012

Leuk dorp, prachtig gelegen.

Gezellig, leuke brasserie. Prachtige omgeving om te wandelen enz.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2012

• 4edwin van alfen12-07-2012

Doodse boel

Prima om te wandelen fietsen, juni niks te doen

• 2Sfeer in stad
    • 7Omgeving