Luik

Reviews over accommodaties in Luik

Prima verblijf!

Peter Coupé,
    22-4-2019

We verbleven een midweek in het melkhuisje met 8 volwassenen (wijzelf, kinderen en schoonkinderen) en 3 kleinkinderen van 4, 3 en 1 jaar tussen 15 en 19 april. Een zalige tijd, ook mede dankzij het voortreffelijke weer. Prima en zeer nette accommodatie! Alle nodige borden, glazen, bestekken, ... voor 24 aanwezig, ruime vaatwas, koelkast, diepvries. Ook slaap- en badkamers hygiënisch en netjes (wel vrij klein om kinderbedje bij te zetten). Mooie speeltuin vlakbij ons melkhuisje, waar de kinderen heel erg van genoten hebben! Ruimte om te tennissen, kubben, voetballen, ... Vriendelijke ontvangst en ondersteuning!

Gereisd met vrienden in april 2019

Fantastisch !!

Familie,
    18-4-2019

Wij verbleven het weekend van 12 april met 6 volwassenen en 4 kindjes in het Melkhuisje 3 + 3A. Mooi gerenoveerd, gezellig, praktisch, alles aanwezig. Speeltuin vlakbij en groot grasveld. Een echte aanrader !! Heel mooie locatie. Zaterdag hadden we pizza besteld (vooraf via de receptie). De ingrediënten werden perfect op het gevraagde tijdstip afgeleverd samen met 2 pizzaovens. Heel leuk (en lekker) om samen met de kinderen en kleinkindjes te doen. Al was het weer niet 'top', we hebben ons toch heel goed geamuseerd. Omgeving is mooi om te wandelen. Het was een TOP weekend.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Een echte aanrader voor grotere groepen.

Families Brusselaers Cools,
    17-4-2019

Wij hebben als eerste groep in het gerenoveerde Molenhuis verbleven. Het huis is met stijl en met oog voor praktische zaken vernieuwd. Ondanks het mindere weer hebben wij een prachtig weekend beleefd.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

pim Stigter,
    3-3-2019

Een heerlijk hotel uit de 18de eeuw . Een beetje scheef maar dat heeft zijn charme. Een prima kamer met schoon beddengoed, schone badkamer en wc. Prima ontbijt. En het diner was heerlijk. We gaan er zeker nog terug!!

Gereisd met partner in maart 2019

We hebben genoten !

Dirk Verheyen,
    16-2-2019

Perfecte locatie voor een groep van volwassenen en kinderen die willen genieten van een relax en actief 'tussenuitje'. De accommodatie is perfect gelegen om een toffe wandeling aan te vatten en biedt mogelijkheden voor diverse (begeleide) activiteiten (o.a. bakken van vlaaien en adventure park).

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
    Team Molen van Medael, eigenaar, 21-2-2019

Beste familie Verheyen, Hartelijk dank voor deze fijne review op uw verblijf. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen op ons domein! Nogmaals dank!