Luik

1.061

vakantie Luik

We hebben een aantal aanbieders voor Luik voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Luik

Prachtig ambiance en hartverwarmende patron

Pieter Nanne Groot,
    1-1-2019

Bijzonder, verrassend, eerlijk en echt

Gereisd met partner in december 2018

Magisch plekje met allerlei mogelijkheden!

Moniek Lol,
    16-11-2018

Je moet echt weten dat je langer wilt blijven dan gepland is. Is van alle gemakken voorzien! Ben je met een tent? no worries! er is een droogruimte voor je kleding en een fijne gezellige gemeenschappelijke ruimte. En... super hygiënisch sanitair! Koffie en thee aanwezig! De omgeving is aanbenenemend. Er is een klein winkeltje aanwezig met betaalbare producten. Vlakbij Robertville en longfaye en aan de voet van de hoge vennen! Beekje loopt door de camping heen. Vriendelijk personeel wat je nooit teleur zal stellen. En de hond krijgt ook een welkomspakketje! ;-)

Gereisd met vrienden in juli 2018
    Camping Anderegg, eigenaar, 16-1-2019

Bedankt voor uw zeer leuke en goede review, heel fijn om te horen dat u genoten heeft van uw vakantie! We hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

We komen terug

Campanula,
    9-10-2018

Mooie camping, wij hadden prachtig uitzicht en een mooie plaats.Sanitair is superschoon. We hebben met veel plezier 5 1/2 week op deze camping gestaan. Vriendelijke behulpzame eigenaren en ouders. Leuk wandelen vanaf de camping. Mooie omgeving. De Vennbahn (fietspad op oude spoorbaan)komt door Weismes, prachtig fietspad. Fietsendrager meenemen en steeds een stuk verder starten. Wij deden boodschappen in Malmedy, mooie route er naartoe. Minpuntje? Dat zou dan de weg langs de camping zijn en alleen als de wind vanaf die kant komt.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Camping Anderegg, eigenaar, 12-10-2018

Heel fijnom te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Bedankt voor de mooie review en tot de volgende keer! Groetjes Lesley en Peter

10++ GEWELDIG

Fam. Hersbach.,
    15-9-2018

Alles was goed. Goed onderhouden. Sanitair prima. Met gesloten ruimtes en verwarmd. Je bent dus echt even privé!!! Sauna en heel veel rust en vooral schone lucht. Geen industrie in de buurt. Kortom een echte aanrader. Ga er absoluut nog een keer naar toe.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een Camping om weer terug te komen

Ina en Theo,
    6-9-2018

Een prachtige mini camping. Ruime plekken, ruime douche's, en goede toiletverzieningen. Alles was super schoon.

Gereisd met partner in augustus 2018