6,9

31 reviews over Hotel RelaxHoris in het Nederlands

heerlijk genieten

johny blokken
21-1-2016

prijs kwaliteit is prima indien je voor de prijs hetzelfde verwacht als in een viersterren hotel dan ben je aan het verkeerde adres het zwembad is piekfijn in orde animatie is goed het eten wisselt wel eens( het is soms simpel) alhoewel de kwaliteit in orde is

Gereisd Met partner in oktober 2015

Voor herhaling vatbaar

Nicole
4-11-2015

Vriendelijk personeel, eenvoudige maar propere kamers, lekker eten, mooie omgeving om te wandelen of onthaasten. Onze groep was zeer tevreden. Wij komen terug.

Gereisd Met vrienden in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke ervaring

Kathleen
5-10-2015

We waren al eerder naar deze plaats gekomen, maar dit jaar is er duidelijk moeite gedaan om het complex te opwaarderen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Toffe locatie voor een groepsweekend!

Erik Verhoeven
4-5-2015

We hebben genoten van een verlengd weekend! Mooie buurt om te wandelen, volpension was een meevaller (lekker en voldoende eten), zwembad is leuk voor de kinderen. Kortom: een aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Vergane glorie

wouter
12-9-2014

Met ons gezin midweek relaxhoris. 1 grote teleurstelling. Niets voor kleine kinderen meer. Geen speeltuin, kinderzwembad. Eten dat duidelijk uit pakjes kwam. Niet lekker. Behalve enkelingen zeer slechte bediening. Hier zien ze ons niet meer terug. Absoluut geen aanrader voor gezinnen met peuters. Prijs kwaliteit een flop!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2014

Fijne Kerst gehad!

Linda Laporte
6-1-2014

Dit was voor ons de eerste maal dat we boekten voor Kerstmis. Behalve de storm buiten, viel alles goed mee!

Vooral de brunch op 25 december was heerlijk en overdadig! Alle personeel (zowel aan de receptie, de obers als de koks) was ontzettend vriendelijk. De kamer was lekker warm, proper en het nodige comfort.

Het enige minpunt tijdens het kerstdiner was de drankvoorziening. Als je geen wijn dronk, kreeg je amper iets te drinken... of na drie kwartier herhaaldelijk vragen...

Gereisd Met partner in Tue Dec 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prijs kwaliteit prima

Catharina Caeyers
5-12-2013

Lekker eten en vriendelijk personeel. De kamers zijn misschien wat verouderd maar wel proper. Het zwembad is in orde. Spijtig dat de muziek in de bar 's avonds wat luid stond om gezellig te praten. Mooie rustige omgeving.

Gereisd Met partner in november 2013

Nooit meer

wendieke
26-11-2013

Wij zijn gedurende meerdere jaren naar dit vakantiecentrum geweest. We hadden de afgelopen twee jaar al gemerkt dat het erop achteruit ging (vooral de maaltijden en het onderhoud van de kamers en het vakantiecentrum), maar onze laatste ervaring heeft ervoor gezorgd dat we nu resoluut voor een andere bestemming kiezen om de kerstperiode door te brengen

Gereisd Met vrienden in december 2012

Prijs/ kwaliteit zeker in vehouding.

Kwb Klein Vorst
30-6-2013

Ik denk dat Donald wat meer centjes moet spenderen aan zijn vakantie.Wij waren met 7 mensen daar om te fietsen en alle 7 overtuigd van de service en de prijs die we daarvoor betaalden. Wil je meer wel betaal dan wat meer. Bedankt aan het personeel voor de persoonlijke en vriendelijke ontvangst en het lekkere eten.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dit nooit meer

carine loyen
18-5-2013

de kamers sterk verouderd bed veel te hard zeteltjes op het appartement oncomfortabel hadden volpension: eten kwam uit blik. personeel was wel heel vriendelijk en de ligging was zeer mooi. zwembad was ok ,kamers waren wel proper.

Gereisd Met partner in mei 2013

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RelaxHoris in Xhoris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RelaxHoris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.