Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

31 Reviews over RelaxHoris

• 9johny blokken21-01-2016

heerlijk genieten

prijs kwaliteit is prima indien je voor de prijs hetzelfde verwacht als in een viersterren hotel dan ben je aan het verkeerde adres het zwembad is piekfijn in orde animatie is goed het eten wisselt wel eens( het is soms simpel) alhoewel de kwaliteit in orde is

• 8Nicole04-11-2015

Voor herhaling vatbaar

Vriendelijk personeel, eenvoudige maar propere kamers, lekker eten, mooie omgeving om te wandelen of onthaasten. Onze groep was zeer tevreden. Wij komen terug.

• 7Kathleen05-10-2015

Leuke ervaring

We waren al eerder naar deze plaats gekomen, maar dit jaar is er duidelijk moeite gedaan om het complex te opwaarderen.

• 9Erik Verhoeven04-05-2015

Toffe locatie voor een groepsweekend!

We hebben genoten van een verlengd weekend! Mooie buurt om te wandelen, volpension was een meevaller (lekker en voldoende eten), zwembad is leuk voor de kinderen. Kortom: een aanrader!

• 3wouter12-09-2014

Vergane glorie

Met ons gezin midweek relaxhoris. 1 grote teleurstelling. Niets voor kleine kinderen meer. Geen speeltuin, kinderzwembad. Eten dat duidelijk uit pakjes kwam. Niet lekker. Behalve enkelingen zeer slechte bediening. Hier zien ze ons niet meer terug. Absoluut geen aanrader voor gezinnen met peuters. Prijs kwaliteit een flop!

• 8Linda Laporte06-01-2014

Fijne Kerst gehad!

Dit was voor ons de eerste maal dat we boekten voor Kerstmis. Behalve de storm buiten, viel alles goed mee!

Vooral de brunch op 25 december was heerlijk en overdadig! Alle personeel (zowel aan de receptie, de obers als de koks) was ontzettend vriendelijk. De kamer was lekker warm, proper en het nodige comfort.

Het enige minpunt tijdens het kerstdiner was de drankvoorziening. Als je geen wijn dronk, kreeg je amper iets te drinken... of na drie kwartier herhaaldelijk vragen...

• 7Catharina Caeyers05-12-2013

Prijs kwaliteit prima

Lekker eten en vriendelijk personeel. De kamers zijn misschien wat verouderd maar wel proper. Het zwembad is in orde. Spijtig dat de muziek in de bar 's avonds wat luid stond om gezellig te praten. Mooie rustige omgeving.

• 5wendieke26-11-2013

Nooit meer

Wij zijn gedurende meerdere jaren naar dit vakantiecentrum geweest. We hadden de afgelopen twee jaar al gemerkt dat het erop achteruit ging (vooral de maaltijden en het onderhoud van de kamers en het vakantiecentrum), maar onze laatste ervaring heeft ervoor gezorgd dat we nu resoluut voor een andere bestemming kiezen om de kerstperiode door te brengen

• 8Kwb Klein Vorst30-06-2013

Prijs/ kwaliteit zeker in vehouding.

Ik denk dat Donald wat meer centjes moet spenderen aan zijn vakantie.Wij waren met 7 mensen daar om te fietsen en alle 7 overtuigd van de service en de prijs die we daarvoor betaalden. Wil je meer wel betaal dan wat meer. Bedankt aan het personeel voor de persoonlijke en vriendelijke ontvangst en het lekkere eten.

• 3carine loyen18-05-2013

dit nooit meer

de kamers sterk verouderd bed veel te hard zeteltjes op het appartement oncomfortabel hadden volpension: eten kwam uit blik. personeel was wel heel vriendelijk en de ligging was zeer mooi. zwembad was ok ,kamers waren wel proper.

Hotel RelaxHoris info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rue de l'église 2, 4190