Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

3 Reviews over Le Grand Cerf

• 7l_teuwen09-06-2011

Gezellig weekend,

We zijn met een groep van 26 personen naar het huisje in het Pinksterweekend in Le grand Cerf geweest. De eerste indruk was goed. Gezellig en sfeervol. We hebben prachtig weer gehad dus we hebben vooral buiten geleefd. De kamers waren vrij klein. Maar een vrij groot grasveld achter het huis was ideaal. Ook met een plek voor een kampvuur. Je had vanuit het balkon een prachtig uitzicht! Mooi gebied om te wandelen. sèrre was handig voor de kinderen. eetzaal was wel erg krap als je er met veel mensen in zit. Maar verder hebben we een super weekend gehad.

• 9Marij18-12-2010

Niet de beste voorzieningen voor een groep

We hebben al vaker een huis van de familie Lodomez gehuurd en dit huis is ons minder goed bevallen. Erg gehorig door de open trappen, één vaatwasser en één oven is te weinig voor 23 mensen. Er waren twee zithoeken, je kon niet allemaal in dezelfde zithoek zitten. De open haard staat op een vreemd plek, je kunt er niet gezellig om heen zitten.

• 8Mes16-08-2010

rustig, veel ruimte

mooie tuin, veel ruimte, mooie omgeving, rustig gelegen in doodlopende straat. Wasmachine aanwezig en goed, vaatwasser lekte. Slaapkamers zijn flink groot, wel veel kamers met stapelbedden. 25 volwassenen is teveel voor het huis, maar 15 past prima, serre was ook gezellig, ga er heen!

Vakantiehuis Le Grand Cerf info

• Adresgegevens