Géén boekingskosten

BelgiëLuikWeywertz

8.4FantastischScore uit 14 reviews

14 Reviews over Lindenhof Weywertz

• 9Familie De Coninck29-06-2016

nette kamers en lekker eten.

We verbleven er twee nachten met nog drie bevriende koppels, vriendelijk onthaal van eigenaars en personeel, en heel lekker ge-eten, een adresje om te onthouden en terug te keren!

• 9Lambert22-05-2014

Goede prijs/kwaliteit zeer proper lekker eten

Ik kreeg een comfort kamer voor de prijs van een normale! Wegens tekort?? Kookkunst van mijnheer en bediening door mevrouw perfect.

• 7Verhaeghe Lieven28-12-2013

Spijtig van mevrouw...

Dit hotel is zeker heel aangenaam: gezellig en heel proper! Spijtig dat je je badkamer via de overloop moet bereiken. Het restaurant: gezellig warm, prachtig aangekleed, aangenaam om vertoeven, zicht op het keukenwerk, ... Spijtig dat onze lekkere visschotel in een vettige dressing werd geserveerd. Een mousselinesaus ging wonderen doen. Zeer spijtig van de onvriendelijke houding van mevrouw: bij momenten gooide zij het eten zowat op tafel. Wij kregen ook niet te horen wat het menu was. Het ontbijtbuffet was dan weer reuze en patron Aloïs is een fijne kerel. Voor die mens en zijn inspanningen kom ik hier nog eens terug! Het hotel kan een acht waard zijn maar overtuigde ons niet. Volgende keer wel? En ja, de streek is prachtig om te wandelen en te fietsen, winter of zomer.

• 9Lea18-11-2013

Lekker eten!

Wij waren hier voor een w-e. Mooie kamer met enorme grote badkamer. Wel redelijk gehorig, elke stap of gesprek van bovenbuur te horen. Erg lekker gegeten in restaurant . Menu met aangepaste wijnen , rijkelijk bijgevuld.

• 8glenn16-05-2013

Prima te vertoeven

Wij zijn hier met zn twee 3 nachten verbleven met ontbijt voor 160. Dit was een aanbieding. Zonder deze aanbieding was het voor ons te duur. Alles zag er erg schoon uit, de douche was heerlijk en het ontbijt was top. Leuke is dat de gastheer en vrouw zelf koken en alles zelf doen. Locatie is prima. In omsteken lekker te wandelen en fietsen. Enige negatieve was het bed. Deze was erg hard en de kussen waren niet fijn. Hierdoor hebben we slecht geslapen.

• 10Mieke ,Jef ,George, Milou, Mon en Rita03-12-2012

gezellig hotel, leuke nette kamers, lekker eten

Het hotel is netjes, mooie kamers, heel lekker eten in een aangenaam kader! De forfait voor de aangepaste wijnen en dranken aan de tafel is zeker een aanrader! je hebt nooit geen leeg glas! Wij gaan zeker terug!!! Een dikke merci aan de chef-kok en al het personeel.

• 9viviana cuypers22-07-2012

heel lekker gegeten!

we hadden half pension genomen. dan krijg je een heel lekker 4-gangen menu. de vorige keer hadden we een gastronomisch arrangement genomen. ook superlekker! en geregeld komen ze dan je wijnglas bijvullen.

• 8vidijo06-10-2011

goed maar aanraden?

Met zeer veel goede voornemens vertrokken we op WE, de commentaren en foto’s van dit hotel waren zeer goed. Achteraf bekeken zijn we toch wel op onze honger blijven steken. Kamer was goed alleen om naar de badkamer te gaan moest ge opnieuw door de traphal (met vreemde mensen onder elkaar kan dit wel tot verassingen komen). Huisbazin ook hier niet vriendelijk.

• 9Rien Meeder19-06-2011

Sfeervolle toplocatie

Met een groep van 15 golfvrienden hebben wij twee nachten bij de Lindenhof gelogeerd, o.b.v. eenpersoons kamers. Beide avonden hebben wij genoten van een gastronomisch ZES-gangen diner van voortreffelijke kwaliteit met wijn arrangement. Porties aan de ruime kant. Heel goed verzorgd uitgebreid ontbijt. Vriendelijke bediening. Mooie ruime goed voorziene kamers. Absolute aanrader!

• 7Josef -Els Sterck-Diependaal09-05-2010

onvriendelijke gastvrouw

De gastheer maakte alles goed. Ligging aan een drukke weg . Kamers en het eten waren in orde.

Hotel Lindenhof Weywertz info

Het complex