Tijdelijk €25 aanbetaling

• 4.5Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis La poule aux Champs voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over La poule aux Champs

• 5G aurelie07-08-2019

Toujours en attente du rmboursement de la caution

La maison était très bien. Ce qui ne me plaît pas c est la caution de 500€ € en liquide car refuse les chèques versée à la propriétaire qui est censée la restituer 14 jours maxi après le séjour. Ce délai étant passé je n'ai toujours rien reçu.

• 1pieter12-02-2017

house party in schuur die tegen vakantie huis zit

Nooit meer!!! Zeer veel overlast gehad. 2 nachten Nauwelijks kunnen slapen( iedereen 7 pers & 1 hond) grote house party in schuur/huis tegen ons huisje aan. Muren erg dun. Vloeren trilden. Eigenaar niet te bereiken op tel. Div. Klachten in gediend. Niemand geeft antwoord of reactie. Ook nog 500,- borg moeten betalen!!

• 1wijnanna12-02-2017

nooit naar toe gaan!!

vrijdag Begin vd av harde house muziek.Na poosje muziek weer zachter. Dit meerdere keren deze avond. Zat overdag meerdere keren hele harde house muziek. 21.45u eigenaar melde onverwachts feestje. Bij overlast konden we hem bellen. De muziek ging erg hard. De vloeren trilden, teksten van de muziek/dj en het gepraat van de gasten woordelijk te verstaan. Wij konden niet slapen oid. Gebeurd vaker!! Nooit heen gaan.

• 8Lucas24-12-2012

Ideaal voor een lang weekend, ook bij slecht weer.

Goed uitgerust vakantiehuis met vier ruime slaapkamers en 2 badkamers, maar ook met een speelzaal en een overdekt zwembad (4x8m.) gelegen net over de taalgrens (Voerstreek) in een zeer rustige omgeving. We werden te woord gestaan in het Nederlands door de eigenares en verwelkomd met een geschenkmand met plaatselijke producten.. De woning was zeer proper en kindvriendelijk (speelgoed en gezelschapsspelen aanwezig). Waarborg (300€) diende ter plaatse in contanten betaald te worden. We kregen geen ontvangstbewijs. Na enig aandringen via verhuurcentrale werd meer dan een maand na ons verblijf de waarborg integraal teruggestort. Niettegenstaande dit schoonheidsfoutje vonden wij dit verblijf zeer aangenaam.

Vakantiehuis La poule aux Champs info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Heydt 35, 4608