Warsage

We hebben een aantal aanbieders voor Warsage voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Warsage voor je op een rij gezet:

Reviews over Warsage

Prachtige plek om Voerstreek te ontdekken

wjong,
    5-5-2013

Middenin de driehoek Maastricht-Luik-Aken op een mooie plek, prima uitzicht en ruim huis. Drie slaapkamers, prima stek om bijv. met twee gezinnen een week te vertoeven. Kinderen mochten op de pony rondrijden.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Gezellige gîte !

Johan Boonaert,
    4-1-2013

De streek rond Ferme de la Moldt is ideaal om te gaan wandelen.

Ook de mooie steden, Luik en Maastricht, liggen dichtbij en zijn de moeite om te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Ideaal voor een lang weekend, ook bij slecht weer.

Lucas,
    24-12-2012

Goed uitgerust vakantiehuis met vier ruime slaapkamers en 2 badkamers, maar ook met een speelzaal en een overdekt zwembad (4x8m.) gelegen net over de taalgrens (Voerstreek) in een zeer rustige omgeving.

We werden te woord gestaan in het Nederlands door de eigenares en verwelkomd met een geschenkmand met plaatselijke producten..

De woning was zeer proper en kindvriendelijk (speelgoed en gezelschapsspelen aanwezig).

Waarborg (300€) diende ter plaatse in contanten betaald te worden. We kregen geen ontvangstbewijs. Na enig aandringen via verhuurcentrale werd meer dan een maand na ons verblijf de waarborg integraal teruggestort.

Niettegenstaande dit schoonheidsfoutje vonden wij dit verblijf zeer aangenaam.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Super plekkie

Karlien,
    5-9-2011

Mooie rustige plek, hele aardige huiseigenaren. Keurig, netjes, alles is aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Heerlijk rustig, ruim, mooi uitzicht!

Nicole,
    24-9-2010

Mooie locatie voor een rustig midweekje/weekendje weg! Wij hebben enorm genoten van de locatie, het uitzicht, de gastvrijheid, de paarden en de rust in dit mooie betrekkelijk nieuwe vakantiehuis. De eigenaar staat altijd voor je klaar. Maakte voor onze kinderen een heus waveboardparcours op het erf. De kinderen maakten regelmatig een ritje in de achtertuin op pony Simba. Ook maakten we een ritje achter de tractor door het buitengebied, gezeten in de aanhanger op hooibalen, de kids vonden het fantastisch! We maakten uitstapjes naar Coo, Luik , Valkenburg en Maasmechelen. Normaal gaan we nooit terug naar dezelfde vakantieplek, voor dit vakantiehuis maken we een uitzondering!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010
Warsage scoort een 5,7 uit 10, op basis van 3 reviews