Weer vandaag3°-4°

2 reviews over Vakantiehuis Amon l'Charlie in het Nederlands

Wij (2 volwassenen en 1 baby van 1 jaar) zijn net terug van een heerlijke vakantie.

Wat een schitterend huis! Zeer sfeervol en inderdaad compleet ingericht (afwasmachine, wasmachine, droger, sauna, 5 toiletten, 3 douches, badkamer, open haard etc. etc.)

Een mooie omgeving waar genoeg te doen is voor jong en oud!

Wij komen zeker gauw terug naar dit bijzondere plekje!

In maart 2007 hier een week gelogeerd met z'n drietjes 1

Gert en Linda van Wakeren, 29-7-2007

In maart 2007 hier een week gelogeerd met z'n drietjes (waarvan 1 baby) Na aankomst in de sneeuw, heerlijk genoten van het reeds verwarmde (!) superdeluxe huis. Veel te groot voor ons, maar absoluut genoten van alle luxe (de sauna!), comfort en de zeer smaakvolle inrichting met oog voor de omgeving. Keuken was zeer volledig uitgerust en van alle gemakken voorzien. Gastheer Aloys kwam regelmatig informeren of alles naar wens was maar niet opvallend aanwezig. Omgeving is zonder meer prachtig, wandeling rond Walk (zie de kast met tips) is een aanrader. Meer van Robertville, Kasteel Reinhardtstein, Monchau(D), Luxemburg, Park de Hoge Venen zijn allemaal zeer goed berijdbaar. Hier komen we zeker nog terug, Aloys heeft hier een unieke plek gecrëerd!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Amon l'Charlie in Walk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Amon l'Charlie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Amon l'Charlie scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.