Géén boekingskosten

Vakantiehuis Terra

BelgiëLuikWaimes / Weismes (D)

8.5FantastischScore uit 4 reviews
  • 8.5Inrichting
  • 9.5Ruimte

Vakantiehuis info

4 Reviews over Terra

• 9Airborne Malletband Oosterbeek29-01-2012

In één woord fantastisch

Het is al weer even geleden maar vorig jaar januari zijn wij met onze muziekvereniging naar de Ardennen geweest. Hier hebben wij via touroperator huis "Terra" in Waimes geboekt. Met 28 volwassen hebben wij hier een topweekend beleefd. Naast de buitenactiviteiten hebben wij een heuse bonte avond gehouden in het huis. De muziek stond lekker hard en iedereen had het vreselijk naar zijn of haar zin. Niemand heeft last van elkaar omdat er ruimte genoeg is. Er is gretig gebruik gemaakt van de tummietub en de sauna. In juni gaan wij wederom weer met de hele club naar hetzelfde huis. Alleen het weer en de activiteiten zullen anders zijn. Wij kunnen niet wachten tot het weer zover is!! Kortom een aanrader voor iedereen!

• 7DV8714-01-2011

Goed te doen met de familie

In oktober met de hele familie hier verbleven. Genoeg ruimte voor iedereen, alles wat je nodig hebt. Je kon de drukte opzoeken of je terug trekken. Bakker en frituur om de hoek. Supermarkt op de weg naar Malmedy. Wel de eerste keer het huis voorbij gereden. In de bocht naar links tussen 2 huizen door.

• 8Petra15-05-2010

Ontzettend mooi huis

Een geschikte lokatie om een weekend te vertoeven met een grote hoeveelheid mensen. Het huisje is zeer geschikt, zowel met slecht als met goed weer hoef je je hier niet te vervelen.

• 10hendrik vrijdag uit nieuwegein05-05-2009

geweldig

het was een geweldige locatie en een modern huis we waren er met de hele familie we hebben een heel leuk weekend gehad

Vakantiehuis Terra info

• Adresgegevens