Vakantiehuis L'Entre Amis

8.2Fantastisch

België, Luik, Waimes / Weismes (D)

Op vakantie geweest naar L'Entre Amis?

8.2Fantastisch

• 8.2Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

• Sauna
Meer vakantiehuis info

13 reviews over Vakantiehuis L'Entre Amis

• 3AC07-06-2016

Oud, gevaarlijk, slecht onderhouden. Niet doen!

In mei 2016 met een vriendengroep gebruik gemaakt van deze woning. Aan dit huis mankeert werkelijk van alles. Laten we positief beginnen, de bedden waren nog wel in orde en als je op tijd onder de douche stond had je nog warm water.

Verder is alles oud, kapot, versleten en voldoet het niet meer aan de eisen van deze tijd. De complete inventaris bevat bij elkaar geraapte meuk. De toiletten zijn (te) klein en vies. Een normaal persoon kan beneden niet eens de deur sluiten als je op de pot zit. Vervolgens is alles wat met veiligheid te maken heeft op geen enkele wijze serieus te nemen. De kindertoestellen buiten zijn gewoon op, staan los en dienen vervangen te worden. Levensgevaarlijk voor de kinderen! De trap aan de achterzijde is van hout en stort zowat in elkaar. Het huis is met golfplaten bedekt. De noodtrap aan de zijkant van de woning is onbegaanbaar en nooduitgangen zijn onbereikbaar of op slot. Duidelijk is dat onderhoud en veiligheid niet de prioriteit hebben van de eigenaar.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 3Anita van Brakel05-10-2010

Vreselijk

Nooit meer!!!! Het is vies en heeft achterstallig onderhoud. In de sauna steken de spijkers eruit, in de kelder liggen alle lege flessen en blikjes waar ooit eten in heeft gezeten, de koelkast werkt niet goed de vriezer had na een paar dagen al een dikke laag ijs, als de oven aanstaat slaan de stoppen steeds door, vieze smoezelige banken, beschimmelde dekbedden. Wij hebben onze klachten bij belvilla gemeld en kregen te horen dat we niet te veel voor dit geld moesten verwachten!!! Het ligt overigens ook niet landelijk zoals staat aangeven. Het huis ligt langs een weg waar best veel verkeer door heen gaat. Laat me u een tip geven, geef wat meer uit voor een beter huis!!!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8a rineveld19-05-2009

heerlijk huis

met 30 personen een heerlijke vakantie gehad, genoeg ruimte en plaats om je ook nog terug te trekken. voetbaltafel en biljarttafel aanwezig. alleen in de keuken ontbrak eea, er was bijv. maar 1 waterkoker, 1 kleine wasbak. en ook in de wc waren geen wasbakken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 8Ingrid30-03-2009

Geweldig groot huis!

Groot huis met veel ruimte! Wij zaten er met 24 man en konden er prima vertoeven! 8 slaapkamers en genoeg badkamers. Een leuke pooltafel, een tafelvoetbaltafel en een sjoelbak. Voor ieder wat wils! Met mooi weer kun je ook heerlijk buiten zitten. Er is een grote BBQ aanwezig. Persoonlijk vond ik de omgeving niet heel erg mooi, er zijn weinig bossen etc in de buurt. Verder is het huis de moeite waard en prima voor een weekendje!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2008

• 9Joeri en co26-10-2007

schitterende locatie.we hebben opnieuw leren tafelvoetballen en biljarten. de goeie ouwe tijd.

Gereisd met vrienden in september 2007

Vakantiehuis L'Entre Amis info