Géén boekingskosten

Hotel Hotleu

BelgiëLuikWaimes / Weismes (D)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hotleu voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 14 reviews

8.3FantastischScore uit 14 reviews

• Sportfaciliteiten

14 Reviews over Hotleu

• 9Alfred10-04-2017

Zeer aangenaam en probleemloos

Klantvriendelijk, keurige bediening en aangenaam restaurant. Vlotte verbindingen naar omgeving en grote verkeersaders

• 9tevreden gast12-09-2011

Geweldig

Hotel Hotleu is een aanrader voor een ieder die de hoge venen wil verkennen en daarnaast lekker wil eten. Vriendelijk personeel die klaar staan voor hun gasten en begrijpen wat het woord gast betekend. Spreken nederlands. Heerlijk ontbijt buffet, verwarmd buitenzwembad, tennisbaan en Jeu de boulebaan en een prachtige sfeervolle omgeving.

• 9niki08-11-2010

Service perfect

We kozen voor een gastronomisch weekend. Het eten was traditioneel wildmenu maar heel lekker. De schotels werden met een ideale tussentijd opgediend. Het eten was licht zodat je toch niet met een volle maag naar bed moest. Echt ideaal. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Water in badkamer was niet echt warm maar dat was het enige minpuntje. Het personeel was zeer vriendelijk, de gastheer zeer attent. Er zijn wandelkaarten zodat je makkelijk je weekendje kunt vullen. Ontbijt eenvoudig maar lekker maar na zo'n diner heb je niet veel meer nodig. Indien we weer voor een wildweekend opteren, gaan we zeker naar Hotleu terug.

• 10Angelico Riviere15-08-2010

super gastronomisch

Wie hier wilt klagen moet maar beter thuis blijven... Ik ben hier zeer hartelijk ontvangen geweest, propere kamer, een gastronomisch menu waar je alleen maar voor proficiat kan zeggen aan de "vlaamse patron aan het fornuis". Men werkt zich hier uit de naad om de gasten het naar hun zin te maken !

• 10Angelico Riviere15-08-2010

fantastisch gastronomisch

• 9David Deveen17-05-2010

Aangenaam verrast

Een lang weekend met het vrouwtje in Hotel Hotleu doorgebracht, aangenaam verrast. Ontbijt was meer dan voldoende in keuze en continu aangevuld, het viergangenmenu savonds, met menukaart in eigen taal, was super lekker.

Qua bediening zeker niet te klagen, in eigen taal, en altijd vriendelijk.

De kamers waren voldoende, enig minpuntje was de badkamer, geen douche, enkel zitbad. Maar voor de rest heel proper, elke dag schoongemaakt, en elke dag verse handdoeken.

Voor ons een aanrader.

• 5jolanda dijkema15-05-2010

een nare ervaring

Ondanks het feit dat honden zijn toegestaan werden we geweigerd in het restaurant; geen alternatieven aangeboden; hamam en sauna alleen tegen betaling; geen koffie of thee op de kamer (hier wordt wel mee geadverteerd. Onvriendelijke gastvrouw en gastheer. Na onenigheid ronduit beledigend en fysiek bedreigend.

• 7Beau12-12-2008

Een aanrader

Dit hotel heb ik in het weekend van 5/6 december geboekt voor mijn ouders. Ze kwamen zeer enthousiast terug. Het eten was perfect en de eigenaresse sprak Nederlands. Voor 100 euro, 2 personen, 1 nachtje is het echt perfect!

• 7anne16-11-2008

voor het eten kom ik terug!

Het eten is ontzettend lekker en daardoor zou ik zeker terug komen. Kamers mogen wel een opknap beurt hebben. Verder in een prachtige omgeving!

• 9Decock Victor31-03-2008

Prima gastronomisch weekend. U krijgt waar voor Uw geld. Reeds viermaal gelogeerd en we zullen nog komen.We vonden het zelfs nu het beste. Eten zéér fijn,het was een prettig weekend.

Hotel Hotleu info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)