Géén boekingskosten

Vakantiehuis Fermette Le Joly

BelgiëLuikWaimes / Weismes (D)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Fermette Le Joly voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 5 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 5 reviews
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

5 Reviews over Fermette Le Joly

• 8Kim27-08-2011

Super vakantie!

Goede vakantie gehad met 9 volwassen personen. ! tweepersoonskamer was heel klein. Er staat een gloednieuwe 5 pits oven

• 9Greet van Os22-02-2009

voor herhaling vatbaat

Vakantiehuis Le Fermette Joly vonden wij een prima vakantiehuis. Het is een grote boerderij met veel hoekjes, kamers en en een grote tuin. Er is genoeg ruimte om met een grote groep iets te doen en voldoende mogelijkheid om je even terug te trekken. Wij hebben ontzettend veel plezier gehad met het spelen op het ronde poolbiljart. Nadelen: 1. hoge bijkomende kosten; 2. geen Nederlandstalige zenders, ook geen BRT. 3. vrij kleine zithoek in de woonkamer Voordelen: 1. prima grote eettafel; 2. veel ruimte; 3. voldoende privacyruimte; 4. prima slaapkamer; 5. op goede afstand van winkels, skigebieden e.d. Het is geen superluxe huis, maar de sfeer in het huis maakt veel goed. Wij zijn er al drie voorjaarsvakantie met de hele familie geweest en we willen er beslist nogmaals als het nog te betalen is.

• 7Fam. M., Breda19-05-2008

Sfeervolle, oude, smaakvol gerenoveerde boerderij, zeer geschikt voor familie- of gezinsverblijf. Echter geen 5 sterren waard wegens onvoldoende modern comfort: 1. te weinig warm water 2. geen goede oven in keuken 3. geen Nederlandse TV-zenders Hoge bijkomende kosten, circa één derde bovenop de huurprijs bij een bezetting van 10 personen.

• 7C.W. Meijll19-05-2008

Sfeervol huis, oude smaakvol gerenoveerde boerderij. Echter geen 5 sterren waard wegens: 1. te weinig warm water 2. geen goede oven in keuken 3. geen Nederlandse TV-zenders Hoge bijkomende kosten, circa één derde bovenop de huurprijs

• 8Ilse13-08-2007

Huis (lees=boederij) gehuurd via touroperator. Super mooi huis van 200 jaar oud maar wel met een aantal moderne gemakken voorzien, zoals o.a. een afwasmachine en een sauna. Het is echt een oud huis dus alles kraakt en loopt scheef dus als je echt super luxe en stilte gewend bent is.

Vakantiehuis Fermette Le Joly info

• Adresgegevens