Camping Anderegg

9.4Fenomenaal

België, Luik, Waimes / Weismes (D)

9.4Fenomenaal

• 9.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

147 reviews over Camping Anderegg

• 9Ellen16-08-2016

Super Camping

Ondanks het slechte weer hebben wij een top vakantie gehad. Goede camping niet te groot. Eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en niets is te veel gevraagd. Onze plaats was erg ruim (91). Helaas was deze wat moerasachtig door het vele regenen. Geen probleem Johan heeft daar vlonderplankjes voor zodat we geen vieze tent zouden krijgen. Top service! Sanitair altijd netjes schoon ook bij slecht weer besteden ze hier extra aandacht aan (vloer enz). Omgeving is fantastisch als je van wandelen houd. Kortom ook bij minder weer een prima camping

• 9Sanne_seugling10-08-2016

Fantastische natuur en kindvriendelijk

Ondanks het vreselijke weer hebben we het fantastisch gehad. Dit komt ook door de faciliteiten zoals een babybadje, binnenspeelruimte en droogkamer. Met mooi weer,wat we ook hebben gehad, zijn de speeltuinen en het beekje fantastisch. We hadden een grandioos uitzicht vanaf plaats 87. Deze plek is wel kleiner maar onze grote koepeltent paste samen met onze auto prima. Stel met een kind van 1.

• 8Catootje08-08-2016

Mooie en heerlijk rustige camping

We hadden zo ongeveer het laatste plekje van de camping. Mooi en rustig hoekje met een mooi uitzicht over de glooiende hellingen. De camping heeft nog meer erg leuke tentplekken. Voor kinderen een fantastische speeltuin. Wel naast de camping dus je moet er wel mee naar toe als ze nog klein zijn.

Eigenaren zijn vriendelijk en heel netjes.

De omgeving is schitterend en vanaf de camping is er veel te doen, boekjes en wandelingen te verkrijgen bij de receptie.

Ze zijn een beetje krenterig dus vragen ze 2,50 voor een gekopieerde wandeling op kaart en is de WiFi aan de prijzige kant en wordt er bijv. een bedrag gevraagd voor de geraspte kaas op je pasta, dat soort kleine dingen wat voor mij juist gastvrij en klantvriendelijk voelt als je dat gratis aanbied. (Gooi desnoods een euro of twee bovenop de prijs). Free WiFi bij de receptie verhoogd bovendien je klandizie bij de bar en wordt het daar wat gezelliger. nu was er nauwelijks iemand te vinden.

Met vrienden

• 10Katrien kellens25-07-2016

Kindvriendelijk en gezellig

Fijn onthaal, ruime kampeerplaats, proper sanitair, zalig beekje waar de kinderen uren zoet zijn met zelfgemaakte bootjes, fijne speeltuinen, veel rust en privacy ook al stond de camping vol, heel behulpzame eigenaars! Echt de naam charmante camping waardig!

• 10Katinka23-07-2016

Prachtige camping

Wel hadden een prachtige plek met uitzicht. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De camping is zeer verzorgd en netjes. Bij de receptie/terras ziet het er heel gezellig uit met alle bloemen.Het sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. De omgeving is prachtig' we hebben veel gefietst en gewandeld. Aanrader om te wandelen: waterval van de Bayehon!

• 9W.Muller13-07-2016

fijne camping, heerlijk voor de kinderen,

Super leuke camping, we stonden aan het beekje en bij het uitzicht. Vanuit onze tent konden we de kinderen in de gaten houden terwijl ze lekker in het beekje speelden. Alles is zeer netjes en verzorgd op de camping, we komen zeker terug.

• 6Bert08-07-2016

Nooit meer

Camping ligt op 650 meter hoogte Ruim 50 jaarplaatsen zeer overheersend te weinig douchen en met muntjes. Camping te duur wat betreft het geleverde.
    Omgeving wel mooi maar koud en nat.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Seija05-07-2016

Leuke camping, en zeker ook hondvriendlijk!

We verbleven een weekendje op de camping met onze hond. Zeer leuke camping. Rustig gelegen en heel vriendelijke eigenaars. De hond mocht mee binnen in de receptie en voelde ook echt welkom. Bij het inchecken kregen we meteen ook wat uitleg mee over de omgeving en enkele leuke wandelingen in de buurt (de lange wandeling is alvast een aanrader!). Ook de informatie over de super markten (met openingsuren) en markten in de omgeving kwam zeker van pas. We konden ons eigen plekje uitzoeken en vonden een fijne rustig gelegen plek. De camping is zeker een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar rust en gastvrijheid in een camping.

Voor personen die hier verblijven met de hond, is ook het kasteel van Reinhardstein een aanrader. Het kasteel is te voet te bereiken via een mooie wandeling en de hond mag mee de rondleiding volgen. De omgeving is algemeen ook erg mooi om te wandelen!

• 9Piessens Sylvana en Jozef26-05-2016

super camping

Fantastische camping, heel vriendelijk en behulpzaam onthaal; sanitair heel verzorgd; omgeving heel mooie; wij hadden het weer niet mee maar komen zeker nog eens terug bij zonnig weer.

• 10John en Ankie08-05-2016

Fantastische camping. Zeer vriendelijk en schoon

Camping Anderegg doet zijn naam charme camping eer aan. Wij waren hier van 29 april t/m7 mei met 2 kinderen in de leeftijd van 2 en 4 jaar.

De eigenaren van de camping zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Vlonderdelen waren gratis te leen ivm de voor de periode natte ondergrond.

Het sanitair is zeer netjes en werd dagelijks meerdere keren schoongemaakt. Je hebt wel douchmuntjes nodig om 4 minuten te kunnen douche en dat was prima te doen. Ook het drooghok was voor ons een uitkomst.

Vanuit de camping vertrekken verschillende wandelroutes welk gratis te verkijgen waren bij de receptie. Tijdens ons verblijf konden we ook broodjes bestellen bij de receptie wat een fijne service is.

De ruime plaats 91 was een prima plek met mooi zicht op de zonsondergang.

Zowel het kleine speeltuintje op de camping als de grote speeltuin achter de camping bood voor onze kids voldoende uitdaging.

De kabelbaan was bij onze oudste het meest in trek. Het beekje is voor kids vanaf 4 ook heel leuk.

12 tips over Camping Anderegg

• Ilona, 24-05-2014

De langste wandeltocht vanaf de camping. Een dagje Monschau (Dtsl), 30 minuten rijden. Grottes de Remouchamps (in de grot varen en een stuk te voet) Rondleiding door Burcht Reinhardstein (filmopnamen Anubisfilm pad der zeven zonden) Wandelingen natuurgebied de Hoge Venen Lekker pizza restaurant in Malmedy

• Michael, 08-05-2014

Pizza halen in Waimes, let op het is een zeer klein afhaalpunt maar erg lekker! Voor de fiets liefhebber, rij naar Waimes en pak daar de Ravel fietspaden. Dan heb je geen last van verkeer! Eventueel naar Stavelot (23km) en beklim nog even de Col du Stockue (21% stijging).

• B.van Tol, 11-09-2013

De camping is populair, dus reserveren is raadzaam.

1 vraag over Camping Anderegg

• Daniël Pieters, 10-03-2013

douchemuntjes ???

In deze beordeling staat iets over douche muntjes , maar ik dacht dat deze camping gratis douche heeft, kan iemand mij daar wat meer info over geven?

Vriendelijke groet Daniël.

------------------------------------------------------------------------------------------------------- Staat van het sanitair 8,0

29-8-2012 mooie plek, wel veel vaste plaatsen. Leuk beekje en speelplaats. Beekje wel wat gevaarlijk door scherpe ijzeren stangen en stenen aan zijden. Staplaatsen wat ongelijk. Persoonlijk vind ik douchemuntjes een drama. 4 minuten is wat kort. Kinderen vonden het geweldig. Mooie omgeving. Heel aardige eigenaren. Erg behulpzaam

Lesley Bekker, eigenaar, 16-01-2019

de kampeerplaatsen aan het beekje zijn ondertussen opgeknapt en veiliger gemaakt.

Johan Markhorst, 30-07-2013

Voor het douchen heb je inderdaad douchemuntjes nodig. Deze zijn € 0,75 voor 4 minuten. Voor ons was dit de eerste camping met douchemuntjes. Is niet tegengevallen. Wel is 4 minuten erg kort, zeker als je samen met je kind gaat douchen.

Lesley, 27-02-2017

Nu kan je 6 minuten douchen voor 1€. de douchemunten zijn nu ook dag en nacht verkrijgbaar aan de automaten in de doucheruimte. We moeten met douchemunten werken om te voorkomen dat mensen een half uur onder de douche blijven. Zo moet niemand lang wachten om te kunnen douchen en heeft iedereen warm water in het hoogseizoen. :) groetjes Lesley en Peter

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan