Camping Anderegg

Weer vandaag19°
Camping Anderegg
9,3

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

133 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

Super Camping

Ellen
16-8-2016

Ondanks het slechte weer hebben wij een top vakantie gehad. Goede camping niet te groot. Eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en niets is te veel gevraagd. Onze plaats was erg ruim (91). Helaas was deze wat moerasachtig door het vele regenen. Geen probleem Johan heeft daar vlonderplankjes voor zodat we geen vieze tent zouden krijgen. Top service! Sanitair altijd netjes schoon ook bij slecht weer besteden ze hier extra aandacht aan (vloer enz). Omgeving is fantastisch als je van wandelen houd. Kortom ook bij minder weer een prima camping

Gereisd Met partner in augustus 2016

Fantastische natuur en kindvriendelijk

Sanne_seugling
10-8-2016

Ondanks het vreselijke weer hebben we het fantastisch gehad. Dit komt ook door de faciliteiten zoals een babybadje, binnenspeelruimte en droogkamer. Met mooi weer,wat we ook hebben gehad, zijn de speeltuinen en het beekje fantastisch. We hadden een grandioos uitzicht vanaf plaats 87. Deze plek is wel kleiner maar onze grote koepeltent paste samen met onze auto prima. Stel met een kind van 1.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie en heerlijk rustige camping

Catootje
8-8-2016

We hadden zo ongeveer het laatste plekje van de camping. Mooi en rustig hoekje met een mooi uitzicht over de glooiende hellingen. De camping heeft nog meer erg leuke tentplekken. Voor kinderen een fantastische speeltuin. Wel naast de camping dus je moet er wel mee naar toe als ze nog klein zijn.

Eigenaren zijn vriendelijk en heel netjes.

De omgeving is schitterend en vanaf de camping is er veel te doen, boekjes en wandelingen te verkrijgen bij de receptie.

Ze zijn een beetje krenterig dus vragen ze 2,50 voor een gekopieerde wandeling op kaart en is de WiFi aan de prijzige kant en wordt er bijv. een bedrag gevraagd voor de geraspte kaas op je pasta, dat soort kleine dingen wat voor mij juist gastvrij en klantvriendelijk voelt als je dat gratis aanbied. (Gooi desnoods een euro of twee bovenop de prijs). Free WiFi bij de receptie verhoogd bovendien je klandizie bij de bar en wordt het daar wat gezelliger. nu was er nauwelijks iemand te vinden.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kindvriendelijk en gezellig

Katrien kellens
25-7-2016

Fijn onthaal, ruime kampeerplaats, proper sanitair, zalig beekje waar de kinderen uren zoet zijn met zelfgemaakte bootjes, fijne speeltuinen, veel rust en privacy ook al stond de camping vol, heel behulpzame eigenaars! Echt de naam charmante camping waardig!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Prachtige camping

Katinka
23-7-2016

Wel hadden een prachtige plek met uitzicht. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De camping is zeer verzorgd en netjes. Bij de receptie/terras ziet het er heel gezellig uit met alle bloemen.Het sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. De omgeving is prachtig' we hebben veel gefietst en gewandeld. Aanrader om te wandelen: waterval van de Bayehon!

Gereisd Met partner in juli 2016

fijne camping, heerlijk voor de kinderen,

W.Muller
13-7-2016

Super leuke camping, we stonden aan het beekje en bij het uitzicht. Vanuit onze tent konden we de kinderen in de gaten houden terwijl ze lekker in het beekje speelden. Alles is zeer netjes en verzorgd op de camping, we komen zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Nooit meer

Bert
8-7-2016

Camping ligt op 650 meter hoogte Ruim 50 jaarplaatsen zeer overheersend te weinig douchen en met muntjes. Camping te duur wat betreft het geleverde.
Omgeving wel mooi maar koud en nat.

Gereisd Met partner in juni 2016

Leuke camping, en zeker ook hondvriendlijk!

Seija
5-7-2016

We verbleven een weekendje op de camping met onze hond. Zeer leuke camping. Rustig gelegen en heel vriendelijke eigenaars. De hond mocht mee binnen in de receptie en voelde ook echt welkom. Bij het inchecken kregen we meteen ook wat uitleg mee over de omgeving en enkele leuke wandelingen in de buurt (de lange wandeling is alvast een aanrader!). Ook de informatie over de super markten (met openingsuren) en markten in de omgeving kwam zeker van pas. We konden ons eigen plekje uitzoeken en vonden een fijne rustig gelegen plek. De camping is zeker een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar rust en gastvrijheid in een camping.

Voor personen die hier verblijven met de hond, is ook het kasteel van Reinhardstein een aanrader. Het kasteel is te voet te bereiken via een mooie wandeling en de hond mag mee de rondleiding volgen. De omgeving is algemeen ook erg mooi om te wandelen!

Gereisd Met partner in juni 2016

super camping

Piessens Sylvana en Jozef
26-5-2016

Fantastische camping, heel vriendelijk en behulpzaam onthaal; sanitair heel verzorgd; omgeving heel mooie; wij hadden het weer niet mee maar komen zeker nog eens terug bij zonnig weer.

Gereisd Met partner in mei 2016

Fantastische camping. Zeer vriendelijk en schoon

John en Ankie
8-5-2016

Camping Anderegg doet zijn naam charme camping eer aan. Wij waren hier van 29 april t/m7 mei met 2 kinderen in de leeftijd van 2 en 4 jaar.

De eigenaren van de camping zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Vlonderdelen waren gratis te leen ivm de voor de periode natte ondergrond.

Het sanitair is zeer netjes en werd dagelijks meerdere keren schoongemaakt. Je hebt wel douchmuntjes nodig om 4 minuten te kunnen douche en dat was prima te doen. Ook het drooghok was voor ons een uitkomst.

Vanuit de camping vertrekken verschillende wandelroutes welk gratis te verkijgen waren bij de receptie. Tijdens ons verblijf konden we ook broodjes bestellen bij de receptie wat een fijne service is.

De ruime plaats 91 was een prima plek met mooi zicht op de zonsondergang.

Zowel het kleine speeltuintje op de camping als de grote speeltuin achter de camping bood voor onze kids voldoende uitdaging.

De kabelbaan was bij onze oudste het meest in trek. Het beekje is voor kids vanaf 4 ook heel leuk.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.