Camping Anderegg

Camping Anderegg
9,3

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

133 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

Niet meer wat het ooit geweest is...

Bart
26-7-2017

Camping Anderegg is meermaals in de bloemetjes gezet in het verleden, vaak meer dan terecht. Nieuwe eigenaars, nieuwe werkwijzen... Vaak gaat dit ook gepaard met (lichte) prijsstijgingen, op zich geen probleem zolang de kwaliteit mee beter wordt en daar knelt net het schoentje. Met plezier een oplijsting: -De receptie is niet altijd open, hierdoor staan mensen vaak te wachten vooraleer ze aan hun vakantie kunnen beginnen (staat nergens op de website). -Brood kan je in tegenstelling tot vroeger niet om 8u ophalen, vaak 9u of later. Aanbod winkel is ook minder geworden. -Kantine bestaat eigenlijk niet meer, gezellig iets eten of drinken zit er niet meer in (ja koffie aan selfservice). Snap niet hoe je veel punten kan geven voor eetgelegenheden. -Vroeger werd er heel veel gekuist (zelfs door jobstudenten), camping ligt niet vuil, maar sanitair is zeker niet meer zo proper als bij de vorige eigenaars. -Honden (zelfs van de eigenaars) plassen op de camping zelf, terwijl er een mooi 'baantje' is voor de honden. -Feit dat veel vaste kampeerders aan vertrekken denken zegt genoeg. Het loopt ook allemaal door elkaar, toeristenkampeerders zitten tussen de vaste. -De ouders van de nieuwe eigenares springen vaak bij, maar je merkt duidelijk dat het soms wat teveel is voor die mensen.

-Wat wel beter geworden is; de douches! Warmer en langer kunnen douchen!

Je kan deze review zien als een slechte review, ik zie het als een wake-upcall, laat iets moois niet kapot gaan en om tijd eens bezinnen of je goed bezig bent. Voor alle duidelijkheid de neerwaartse spiraal was al ingezet bij de vorige eigenaars, denk dat er velen gehoopt hadden dat de nieuwe eigenaars die een halt zouden toegeroepen hebben, helaas...

Gereisd Met vrienden in juni 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 28-7-2017

Beste Bart, bedankt voor uw review De kantine is er inderdaad niet meer omdat maar heel weinig mensen gebruik van maakten. In tegenstelling daarvan bieden we nu wel een recreatieruimte waar iedereen plezier van heeft.extra's zoals koelkast, de microgolfoven voor de gasten, bij regenweer gezellig samen binnen ontbijten, tv kijken, kindjes kunnen spelen in de speelhoek, geen consumptieverplichtingen. de recreatieruimte is ook de hele dag open van 9u s'ochtends tot 22u30 s'avonds. we merken aan alles dat onze gasten hier veel meer plezier aan hebben. dranken zijn nog steeds verkrijgbaar in het campingwinkeltje wat nu wel het hele het seizoen elke dag een aantal uren open is van half maart tot half oktober. broodjes zijn nu ook verkrijgbaar van 1/7 tot 31/8 en ook in de verlengde weekends en kunnen altijd ten laatste vanaf 9u opgehaald worden. Aangezien we alles zelf doen moet u ook begrijpen dat er tussen de middag even de tijd genomen moet worden om te kunnen eten en schoon te maken en daarom de receptie/winkel tijdens de middag gesloten is. gasten kunnen de hele dag arriveren u kan dan ook niet verwachten dat de receptie 24u/24 geopend is. Een simpele druk op de bel aan onze voordeur en we helpen u meteen verder. Voor mijn ouders is het zeker niet teveel, zo oud zijn niet. wij zijn samen het avontuur aangegaan en het is een droom van hen die dan toch onverwacht nog verwezenlijkt wordt door hun dochter en die ze dan langs die weg toch nog kunnen waarmaken. we laten de honden eerst uit buiten de camping voor we op ronde gaan, een hondenkenner weet dat er maar weinig honden op bevel plassen of ophouden (ook vossen en katten niet en die hebben we ook op de camping). Wij krijgen net vaak complimenten over het sanitair dat het properder is dan vroeger. Wij kiezen voor een camping in een losse familiale sfeer waar mensen zich thuis mogen voelen zonder verplichtingen en waar honden ook van harte welkom zijn. Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Genoten!

Lydia
25-7-2017

Prachtige camping. Leuk voor jongere kinderen. Wij hadden een staplek naast het beekje en dat vonden onze kinderen geweldig. (en de meeste vaders ook). Ontzettend schoon sanitair en vriendelijke beheerders. Wij hebben genoten en zijn tot rust gekomen volgend jaar proberen we zeker weer te komen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Camping Anderegg, eigenaar, Fri Jul 28 2017 11:15:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Lydia Bedankt voor uw mooie review en heel fijn om te horen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Tot de volgende keer! groetjes Lesley en Peter

Zeer aangename camping

Fam. Hoorn
10-7-2017

Prima camping, wij hebben er 3 maanden met tussenpozen met de caravan gekampeerd. Vele wandelingen,ook vanaf de camping kunnen maken. Komen hier al 10 jaar en hebben de nieuwe eigenaren leren kennen als hardwerkende, fijne mensen die altijd voor je klaarstaan.

Gereisd Met partner in april 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 10-7-2017

Beste familie Hoorn Hartelijk bedankt voor uw mooi review, heel fijn om te horen dat het jullie weer goed bevallen is. Tot de volgende keer groetjes Lesley en Peter

Bijzonder gastvrij

heer Martens
20-6-2017

Ik kwam op 15 juni 2017 als fietser aan op de camping na een flinke onweersbui. Omdat de plaatsen voor de tentkampeerders behoorlijk drassig waren bood de eigenaar mij aan om in de voortent van een verhuurcaravan te overnachten. Er werd een binnentent in gehangen waarin ik met mijn kampeerspullen kon overnachten. Fantastisch gegeten en geslapen op de camping. Een aanrader.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Lesley Bekker, eigenaar, Tue Jun 20 2017 20:40:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt meneer Martens voor de mooie review! Tot de volgende keer! groetjes Lesley en Peter

Zeer mooi en kindvriendelijk

Michael & veerle
19-6-2017

Positief: Mooi speeltuinen voor jonge en oudere kinderen, campinguitbaters die extra hun best doen; Droogplaats voor natte kleren

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 23-6-2017

Bedankt Michael en Veerle voor de mooie review, we vinden het fijn om te lezen dat jullie en de kinderen het zo leuk hebben gehad. We hopen jullie een volgende keer te mogen verwelkomen! groetjes Lesley en Peter

Schitterende camping

Tim & Mieke
29-5-2017

Lange weekendje geboekt en meer dan goed bevallen. Onthaal was vriendelijk en hebben zeer goede info meegekregen om in de buurt met de hond te gaan wandelen. Je merkt dat ze op deze camping hun best doen. We komen zeker nog terug!

Gereisd Met partner in mei 2017
Lesley Bekker, eigenaar, 20-6-2017

Bedankt voor de mooie review Tim en Mieke! Tot de volgende keer groetjes Lesley en Peter

Leuke camping toppie

Reenaers Frank
1-5-2017

Juist terug van een heerlijk weekend al dadelijk een weekendje bijgeboekt. Tof onthaal voldoende uitleg. Prima uitvalbasis voor heerlijke wandelingen.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Lesley Bekker, eigenaar, Tue Jun 20 2017 20:41:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor de mooie review meneer Renaers! Tot de volgende keer groetjes Lesley en Peter

Schone camping op centrale locatie

Pauline
25-9-2016

Wij hebben een prettig verblijf gehad op camping Anderegg. Bij het informeren naar fietshuur greepmevrouw Anderegg meteen de telefoon om voor ons te bellen. De directe omgeving is mooi om te fietsen en te wandelen en de omringende dorpjes/ stadje pitoresk en goed vertoeven. Voor ons type vakantie dus ideaal. De camping was heel schoon en ruim opgezet daarin vinden wij deze camping zich onderscheiden van 15 jaar kampeerervaring.

Mooie, rustige camping

Edwin
18-9-2016

Bij aankomst gelijk al een goed gevoel. Van Johan kreeg ik een gedetailleerde fietskaart in bruikleen toen hij hoorde dat ik de racefiets had meegenomen en tevens een verlengstuk voor de electra. De camping is goed onderhouden, niet al te druk, grote kampeerplekken afgescheiden met een heg. Sanitair is zeer schoon, voldoende douches, wastafels en zelfs een kleine ruimte met 2 wastafels die je kan afsluiten. De plek bij het beekje vond ik ideaal, alleen had je 'savonds en 'smorgensvroeg een beetje last van het verkeer en bij de plek bij het grindpad kreeg je het gewandel naar de wc's 'snachts te horen. Ik had voor 3 dagen geboekt maar ben uiteindelijk 11 dagen gebleven. De aanvankelijke standplaats was intussen al gereserveerd en moest ik m'n tentje verplaatsen 1 veldje verder. Voor de moeite bood Nancy me een lokaal gebrouwen trappist aan :) Al met al een fijne ongecompliceerde camping met gastvrije eigenaren.

Misschien verder handig om te weten dat er een Action in Malmedy zit, voor moestuinbezitters is er een leuk biologisch tuincentrum in Waimes met oa veel bijzondere zaden.

Gereisd Alleenreizend in september 2016

heerlijk mooie, verzorgde camping

Inge Drenth
16-9-2016

-Het is een mooi, niet te grote camping, en iedere keer als we er komen is er weer iets vernieuwd of verbeterd, nu weer nieuwe beukenhaagjes op de plek waar te grote bomen stonden, en sommige plekken teveel schaduw hadden. Deze plekken bij de beek zijn nu nog aantrekkelijker geworden. -De camping eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. -Broodjes service in het hoogseizoen, een campingwinkeltje met voldoende spulletjes... -Er zijn genoeg faciliteiten voor kinderen in de leeftijd van 0 T/m 11 jaar. -Het beekje, de leuke speeltuintjes.... -Het sanitair is top! Het word meerdere malen per dag gepoetst. -De douche is met muntjes, maar voor mij is 4 minuten prima te doen. -Waar veel gebruik van wordt gemaakt is de droogruimte!, een super! uitkomst om je natte schoenen in te drogen.

-De omgeving is geweldig mooi om te wandelen of om te fietsen.

Voor mensen die animatie programma's willen is deze camping niet geschikt, je moet jezelf vermaken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.