Camping Anderegg

9.1Fenomenaal

België, Luik, Waimes / Weismes (D)

9.1Fenomenaal

• 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

159 reviews over Camping Anderegg

• 2018
    9Elke18-07-2018

heerlijk

We zijn voor de eerste keer een aantal dagen met de kinderen met de tent op vakantie geweest. De camping is super goed meegevallen. Echt goed voor mensen die rust zoeken! Vanaf half 11 's avonds lijkt het of iedereen naar bed is: bijna geen licht of geluid meer. We hadden een zogenaamde kleinere campeerplek, maar deze was nog zeer ruim. Het uitzicht was geweldig! Het sanitair altijd zeer proper. Er waren vele wandelwegen vlakbij. De uitbaters waren altijd behulpzaam en goed bereikbaar.

Camping Anderegg, eigenaar, 21-07-2018

heel erg bedank voor de mooie review en uiteraard ook heel fijn om te horen dat jullie onze service zo gewaardeerd hebben daar doen we het natuurlijk voor. met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Filip D.16-07-2018

Zalige tijd

Eerste keer op deze camping, na lange tijd terug gaan kamperen met een tent. Over de camping en uitbaters alleen maar positieve woorden. Mooie plaats aangeboden in de schaduw, sanitair perfect , uitbaters zeer bereikbaar en in hun winkeltje al het nodige. Een plaats om terug te keren. Voor wie rust zoekt in de natuur, niet voor wie avondanimatie, lawaaierige kampeerders ed zoekt. Voor wie rust zoekt en en even wil genieten in de natuur. Toplocatie.

Camping Anderegg, eigenaar, 21-07-2018

Heel erg bedankt voor jullie mooie review en heel fijn om te horen dat jullie van de rust en de natuur genoten hebben. Tot de volgende keer! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Ann16-07-2018

Gezellige en propere camping

Héél gezellige camping waar je zeker rust kan vinden. Kort bij wandel- en fietsroutes. Vriendelijke ontvangst. Sanitair is netjes. Echt een aanrader, wij komen zeker terug!

Camping Anderegg, eigenaar, 21-07-2018

Bedankt voor jullie mooie review, het is fijn om te horen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad en tot de volgende keer! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Kathy15-07-2018

Super camping

Hier kom je helemaal tot rust op deze propere en gezellige camping ,

Camping Anderegg, eigenaar, 21-07-2018

Bedankt Kathy voor de zeer goed review heel fijn om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Tot de volgende keer! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Gereisd met partner in januari 2018

• 9Tamara07-07-2018

Wow! Een van onze favorieten!

Fantastische camping! De plekjes aan de beek een enorme aanrader als je kids hebt! Zelden zo’n lieve en meedenkende camping eigenaren getroffen, die hun uiterste best doen, tot op de laatste minuut! We zijn met Pinksteren een weekend geweest, waren zo onder de indruk dat we deze zomer weer 2 weken gaan! zelfs willen we de mogelijkheid van een jaarplaats bekijken!

Camping Anderegg, eigenaar, 09-07-2018

Heel erg bedankt voor jullie geweldige review, dat doet ons echt plezier. we kijken er naar uit om jullie binnenkort weer te mogen verwelkomen! groetjes Lesley en Peter

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Ben en Gerda Briels03-07-2018

Voor herhaling vatbaar.

Het is een super mooie rustige camping met heel veel groen dat goed wordt bijgehouden. De plaatsen zijn zeer ruim. Ook het sanitair is heel schoon , de campinghouders zijn aller vriendelijks en helpen je daar waar nodig is. Nederlands sprekend. Wij hebben in een maand tijd dat we er waren geen negatieve dingen kunnen vinden . Wij wensen Lesley en Peter en ouders dan ook verder een goed seizoen. Van ons verdienen jullie een hele dikke 9. Met de vriendelijke groeten Ben en Gerda Briels uit Roggel.

Camping Anderegg, eigenaar, 09-07-2018

Heel erg bedankt voor jullie mooie review, het is heel fijn om te lezen dat jullie een mooie tijd hebben gehad op onze camping, daar doen we het voor. jullie zijn ook heel fijne gasten en we hopen jullie nog eens terug te zien. met vriendelijke groeten Lesley, Peter, Edith en Willy

Gereisd met partner in juni 2018

• 10eef17-06-2018

geweldig !

een hele mooi camping , de uitbaters doen heel erg hun best ! alles is aanwezig , sanitair heel netjes , ze staan er echt voor hun bezoekers ! deze camping is echt een aanrader voor mensen met kinderen en hondjes beide kunnen hier op en top genieten !

Camping Anderegg, eigenaar, 09-07-2018

bedankt voor deze geweldige review, het is heel fijn om te horen dat jullie een fijne tijd hebben gehad op de camping en dat zowel de kinderen als de honden het naar de zin hadden; tot de volgende keer! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10Smits27-05-2018

Heerlijk!

Heel mooie en schone camping. Lieve mensen die je graag helpen. We hadden een super mooie plek voor onze tent en mooi uitzicht. Mooie omgeving, waterval, wandelroutes, Kasteel Reinhardstein. Heerlijke vakantie gehad.

Camping Anderegg, eigenaar, 06-06-2018

we willen jullie heel erg bedankt voor de fantastische revieuw dat doet ons veel plezier. We zijn ook erg blij dat jullie een fijne vakantie hebben gehad bij ons en we hopen jullie nog een keer terug te zien! Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Helge en Kristof24-05-2018

Camping anderegg ! U was geweldig

Ervaren kampeerders maar de 1e maal op testweek end met onze nieuwe Malawi vouwwagen en ronduit een prachtig week end gehad . Dit is dus DE soort campings die we zoeken. Prachtige rustige charmecamping met ruime plaatsen (stonden op 55). Het ondiepe beekje, de speeltuintjes en speelhoekje werkten echt als een magneet op de kinderen die dus al vlug vele vriendjes hadden. De uitbaters zijn erg behulpzaam voor hun gasten en zo een proper sanitair kom je zelden tegen. Leuk zonneterasje waar we een "Choufke" dronken met enkele zwaar bepakte fietsers en elkaars reiservaringen uitwisselden. Van lawaaierige weg hadden wij geen last, en die ligt heus niet onmiddellijk naast je tent zoals velen hier aanhalen :-). Wij deden ook de wandeling van 8 km met de kids ( 6 en 8 j ) en die is echt de moeite waard hoor, via het stuwmeer, kasteel en waterval wandelen op het smalle paadjes met de geurende brembloesems heerlijk.
    Wij komen zeker terug.

Camping Anderegg, eigenaar, 06-06-2018

Heel erg bedankt voor uw zeer goede review, dat doet ons plezier. we vinden het ook heel fijn om te horen dat jullie en ook de kinderen een fijne vakantie bij ons hebben gehad. we hopen julie nog een keer terug te zien! tot de volgende keer! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9dekleinedijk14-05-2018

Fijne camping, de kids willen weer terug.

Zeer vriendelijke mensen. Beekje is echt fantastisch voor de kids, we hebben geen last gehad van lawaai oid. Er ligt een weg wat soms gehorig kan zijn bij voertuigen die veel lawaai maken, maar zeker 's-avonds weinig last van gehad. Sanitair is zeer netjes, er wordt wel vriendelijk verzocht aan iedereen dit ook zo te houden ;-). Er is genoeg te wandelen, je bent binnen een paar minuten in het bos. Er is ook e.e.a. dicht in de buurt te bezoeken. Ze hebben 2 speeltuintjes erbij, ook met een waterpomp en zand, en een kleine crossbaan. We zijn er 6 dagen geweest, maar dat was eigenlijk te kort!

Camping Anderegg, eigenaar, 18-05-2018

Heel erg bedankt voor uw fantastische review, we zijn blij te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat de kinderen zich ook erg goed vermaakt hebben. We hopen u nog eens terug te zien! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Camping Anderegg info