Camping Anderegg

9.1Fenomenaal

België, Luik, Waimes / Weismes (D)

9.1Fenomenaal

• 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

159 reviews over Camping Anderegg

• 2019
    10Gerben03-07-2019

Mooie charme camping, schoon en in mooie natuur!

Fantastische kleinschalige charme camping met superschone sanitaire voorzieningen in mooie natuur, geleid door zeer aardig team bestaan uit Lesley, Peter en familie. We hebben een geweldige maand ontspannen op de zeer rustige camping gestaan op een heerlijk plekje met uitzicht over de natuur. Zeker voor herhaling vatbaar!

Camping Anderegg, eigenaar, 06-07-2019

Heel erg bedankt voor de zeer mooie review Gerben en heel fijn om te lezen dat jullie een fijne tijd op onze camping hebben gehad en tot binnenkort! groetjes Lesley en Peter

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Carla en Ton28-06-2019

Fantastisch!!

1 week gestaan op deze super mooie camping. Vriendelijk ontvangst, alles heel erg schoon en goed onderhouden. Mooie omgeving met veel bezienswaardigheden en op de camping alle rust. Zeer ruime plaatsen met haagjes ertussen voor de privacy. Beheerder doet zijn uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Complimenten! Echt voor herhaling vatbaar.

Camping Anderegg, eigenaar, 06-07-2019

Heel erg bedankt voor deze prachtige review. we vinden het het fijn om te lezen dat jullie een aangename vakantie hebben gehad! Tot de volgende keer groetjes Lesley en Peter

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Joeri Artoos02-06-2019

Leuk wandelweekend nabij de Hoge Venen.

Leuke, nette, rustige camping. Plekken met mooi uitzicht over de omliggende velden. Wel soms wat krappe bochten en nauwe doorgangen voor onze caravan (7m). Sanitair was modern en werd goed ondehouden. Misschien wat weinig douches voor het hoogseizoen ? (2 man, 2 vr en 1 familie douche) Deze werken met munten en geven 6 minuten warm water, voor ons was dit voldoende. Voor kleinere kinderen is de "speelbeek" die door de camping loopt zeker een pluspunt. Bij de receptie zijn wat levensmiddelen en camping items te koop en voor de normale inkopen kan je terecht in de Okay of Delhaize te Waimes. Enig minpuntje vonden we het internet. Dit koste €12 voor 72u en was niet geweldig betrouwbaar. In de omgeving kan je heerlijk wandelen, je zit immers op de grens van de Hoge Venen. Ook is een bezoek aan kasteel Reinhardstein een echte aanrader. Wil je lekker (en veel) eten, dan ga je beste eens kijken bij restaurant Griesdeck.

Camping Anderegg, eigenaar, 05-06-2019

Beste familie Artoos, Heel erg bedankt voor jullie mooie review en fijn te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Als de camping volledig volzet is zoals afgelopen topweekend (drukste dagen van het jaar) kan het inderdaad druk zijn bij de douches zeker omdat hemelvaart altijd samenvalt met de mountainbikerit cimes de waimes waarna veel coureurs die bij ons gekampeerd hadden de voorgaande nacht komen douchen. Wat betreft het internet had u gerust naar ons mogen komen met het kaartje om compensatie, want zaterdagmorgen is de modem stuk gegaan, aangezien we helaas pas maandag geholpen werden door de provider zaten we afgelopen weekend jammer genoeg zonder internet. Onze excuses hiervoor. De kaartjes worden aan vast opgelegde prijzen verkocht door een externe maatschappij die satelliets op het terrein heeft geïnstalleerd omdat het gewone netwerk helaas te beperkt is in onze regio om de hele camping te voorzien van internet. er is namelijk geen glasvezel in de regio Waimes waardoor we genoodzaakt zijn om via satelliet te werken. Dit is afgelopen jaar wel versterkt van telefoonlijn naar coaxkabel waardoor het internet onder normale omstandigheden goed werkt. We hopen jullie nog eens terug te zien! Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Gino11-05-2019

Adembenemend

Als je rust en de natuur opzoekt dan is camping anderegg een aanrader. Sanitair is tip top in orde en heeeel proper. Wie van wandelen houdt kan zich hier thuis voelen. Verder zijn alle voorzieningen aanwezig, zelfs een speciale kamer waar je eventueel natte kledij of zo kunt hangen te drogen. Dit had ik nog nergens gezien. Doe zo verder. Nog veel su6 en tot later.

mvg Lesley en Peter Camping Anderegg, eigenaar, 09-08-2019

heel erg bedankt voor uw mooie review. het is heel fijn om te lezen dat u een mooie tijd heeft gehad op onze camping en voldoende comfort gevonden heeft bij ons. Tot een volgende keer!

Gereisd met partner in april 2019

• 10Steve De Schepper28-04-2019

Prachtige camping waarbij rust en netheid primeert

Waar kan ik 11 op 10 geven ? De camping wordt uitgebaat door een uiterst vriendelijk koppel. Alles is kraaknet én de camping straalt echt orde en netheid uit. We zochten rust en vonden dit op camping Anderegg. Het sanitair wordt meermaals per dag proper gemaakt en er is alles voorzien om het u zo aangenaam als mogelijk te maken. En alles wordt overgoten door een geweldig, prachtig uitzicht op de heuvels rond Walk en Robertville.

camping Anderegg, eigenaar, 11-05-2019

Beste meneer De Schepper, heel erg bedankt voor uw zeer mooie review, heel fijn om te horen dat u een fijne tijd heeft gehad. Jullie waren ook fijne gasten en we hopen jullie en de hond nog eens terug te zien met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Moniek Lol16-11-2018

Magisch plekje met allerlei mogelijkheden!

Je moet echt weten dat je langer wilt blijven dan gepland is. Is van alle gemakken voorzien! Ben je met een tent? no worries! er is een droogruimte voor je kleding en een fijne gezellige gemeenschappelijke ruimte. En... super hygiënisch sanitair! Koffie en thee aanwezig! De omgeving is aanbenenemend. Er is een klein winkeltje aanwezig met betaalbare producten. Vlakbij Robertville en longfaye en aan de voet van de hoge vennen! Beekje loopt door de camping heen. Vriendelijk personeel wat je nooit teleur zal stellen. En de hond krijgt ook een welkomspakketje! ;-)

• 8Staat v/h sanitair

Camping Anderegg, eigenaar, 16-01-2019

Bedankt voor uw zeer leuke en goede review, heel fijn om te horen dat u genoten heeft van uw vakantie! We hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Campanula09-10-2018

We komen terug

Mooie camping, wij hadden prachtig uitzicht en een mooie plaats.Sanitair is superschoon. We hebben met veel plezier 5 1/2 week op deze camping gestaan. Vriendelijke behulpzame eigenaren en ouders. Leuk wandelen vanaf de camping. Mooie omgeving. De Vennbahn (fietspad op oude spoorbaan)komt door Weismes, prachtig fietspad. Fietsendrager meenemen en steeds een stuk verder starten. Wij deden boodschappen in Malmedy, mooie route er naartoe. Minpuntje? Dat zou dan de weg langs de camping zijn en alleen als de wind vanaf die kant komt.

Camping Anderegg, eigenaar, 12-10-2018

Heel fijnom te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Bedankt voor de mooie review en tot de volgende keer! Groetjes Lesley en Peter

Gereisd met partner in juni 2018

• 9René spreeuw23-08-2018

Dikke vette aanrader.

Wat een fijne camping. Prima sanitair, goede ligging, aardige en behulpzame eigenaren. Minpunt? Ik ben ze niet tegen gekomen

• 9Staat v/h sanitair

Camping Anderegg, eigenaar, 24-09-2018

Heel fijn om te horen dat u een fijne tijd heeft gehad op onze camping. bedankt voor de mooie review en tot de volgende keer! mvg Lesley en Peter

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Jacqueline en Albert-Jan Blaauw12-08-2018

Super! Ook voor honden 👍🐾

Leuke gemoedelijk schone camping, met name de plaatsen met uitzicht zijn aan te raden. Let op welke plaats je boekt ivm de zon. Sommige plaatsen heb je heel vroeg de zon, maaar ook vroeg de schaduw! Een zeer hondvriendelijk camping. Wij hebben van 28-7 tot 4-8, genoten op deze camping, plaatsje nr 93. Je kan er fijn met je hond wandelen. Er is ook een meer met strand in Robertville, heerlijk voor kinderen en volwassenen. Lastig met een hond, die is er niet welkom. Het is ook verboden om ergens anders te zwemmen rond het meer, wat wij wel hebben gedaan met de hond.
    Xx Wel weinig douches voor 80 kampeerplekken, 2 vrouwendouches, 1 kinderdouche, 1 familiedouche en 2 mannendouches, 2 ruimtes waar je je wel kan wassen. Doordat het zo schoon is, vond ik het minder erg om te wachten. Het werkt met douchemuntjes 50,- voor 5 min. Op zich vind ik zelf een pasje makkelijker die je kan opwaarderen. Misschien iets voor de toekomst?

• 9Staat v/h sanitair

Camping Anderegg, eigenaar, 12-10-2018

Heel erg bedankt voor de zeer goede review en heel fijn jn om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Tot de volgende keer!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Nathalie21-07-2018

We komen zeker terug

Heel mooie camping en zeer rustig gelegen. Honden zijn er ook welkom en dat was voor ons zeker een pluspunt. Misschien 1 klein minpuntje, Je zou vroeger het ontbijt moeten kunnen afhalen maar voor de rest een ideale camping met perfect onderhouden sanitair.

Camping Anderegg, eigenaar, 21-07-2018

heel erg bedankt voor de mooie review, vroeger dan half 9 het ontbijt ophalen is voor ons helaas geen haalbare kaart omdat wij s'avonds laat na 23u nog moeten schoonmaken en smorgens de broodjes nog moeten inpakken en dan blijft er natuurlijk niet veel nachtrust meer over helaas anders graag. maar toch heel fijn om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad. met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Gereisd met partner in juli 2018

Camping Anderegg info