Camping Anderegg

Weer vandaag12°
Camping Anderegg
9,2

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

132 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

Super camping voor jong en oud!

Horst
20-12-2017

Proper sanitair, mooie omgeving om te wandelen, mooie standplaats. Super vriendelijke ontvangst aan de receptie en men staat altijd klaar!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 21-12-2017

Bedankt voor uw review Horst, het doet ons veel plezier om zo een mooie beoordeling te ontvangen van u. we hopen u een volgende keer nog eens te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten en prettige feesten! Lesley en Peter

Fantastisch mooie natuur!

Ceux Marleen
6-12-2017

Rustige omgeving! Heel mooie natuur! Niks af te keuren!

Gereisd met partner in mei 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 7-12-2017

Bedankt voor deze geweldige review Marleen, we vinden het fijn te horen dat jullie onze camping en de omgeving zo mooi vinden. we hopen jullie volgend jaar weer te zien op onze camping. groetjes Lesley en Peter

Fantastische camping en leuke eigenaars

Nadia Vanrijckel
5-12-2017

Mooie gezellige camping, zeker een aanrader voor mensen met kinderen en zelfs met hond ben je hier welkom. Er is een speelruimte voorzien voor kinderen en een loopweide voor honden. Als het sneeuwtapijt er ligt is het een plaatje !

Gereisd met partner in februari 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 7-12-2017

Heel erg bedankt voor deze geweldige review mevrouw Vanrijckel we vinden het fijn te horen dat onze camping zo in de smaak valt bij u. we hopen dat we u het volgende seizoen weer mogen begroeten op onze camping. groetjes Lesley en Peter

Eurocampings

Heerlijk om even het hektische leven te ontlopen.

Anita Kempeneerd
5-12-2017

De prachtige natuur, de mooie uitzichten, de stilte, het vriendelijk onthaal en zeer proper.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 7-12-2017

Bedankt Anita voor deze zeer goede review. We vinden het heel fijn te horen dat onze camping zo in de smaak valt bij u en zijn heel blij met deze fantastische score. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen op onze camping. groetjes Lesley en Peter

Marcel van Wersch
21-11-2017

Leuke kleinschalige camping fantastisch genoten geweldig uitzicht geen vraag te gek voor dit prachtige stel en hun lieve ouders

Gereisd met partner in juli 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 7-12-2017

Bedankt Marcel voor deze mooie review. we vinden het heel fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben van onze camping en van het uitzicht. Bedankt voor de lieve woordjes dat doet echt deugd. we hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen op onze camping. groetjes Lesley en Peter

Een fijne Camping voorzien van zeer schoon sanitair een droogruimte(gemakkelijk als het hard heeft geregend om natte kleding en schoenen te laten drogen) luxe nieuwe wasmachine en droger mooie afwas gelegenheden. Ze hebben een recreatie ruimte waar je je eigen eten en drinken kunt nuttigen. Maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan een kantine waar je eten of drinken kunt bestellen en gezellig met andere camping gasten een biertje kan drinken. Het is even wennen maar snap wel de reden.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Camping Anderegg, eigenaar, 7-12-2017

Bedankt Twan voor de mooie review. we hopen dat we jullie nog vele jaren mogen verwelkomen op onze camping. Misschien is het nog een leuk ideetje om samen met een bak ijs met daarin flesjes bier op ons terras te komen zitten en samen jeu de boules te spelen. gezellig! groetjes Lesley en Peter

Hele fijne verzorgde camping

Corina Bodde
10-11-2017

Hele fijne, schone en goed onderhouden camping. Peter en Lesley zijn leuke eigenaren die worden bijgestaan door de ouders van Lesley. Samen doen ze er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Ze zijn ook nog erg druk met verbeteringen aan te brengen, zoals bijvoorbeeld een slagboom en camera beveiliging. Wij genieten daar van de rust en de prachtige natuur. Vanuit de camping hebben wij heerlijke wandelingen gemaakt.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Camping Anderegg, eigenaar, 20-11-2017

Bedankt voor de mooie review Corina! we hopen dat we jullie nog vele jaren tot onze vaste gasten mogen rekenen en dat jullie nog veel plezier beleven op onze camping! groetjes Lesley en Peter

Kleinschalige, gezellige en gemoedelijke camping

Hennie Ozinga
5-11-2017

Ons eerste kampeeravontuur na 100 jaar begon afgelopen zomer op deze camping. De camping is gezellig, kleinschalig en gemoedelijk. De camping is van alle basic dingen voorzien en voor zover wij het hebben meegemaakt is het sanitair ook schoon en netjes. De broodjesservice die de camping aanbiedt - zonder er zelf een cent op te verdienen - is een dikke pré. Veel rust en ruimte in een prachtige omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Camping Anderegg, eigenaar, 20-11-2017

Bedankt mevrouw Ozinga voor de mooie review! Fijn om te horen dat jullie eerste kampeeravontuur in zoveel jaren een meevaller was. We hopen dan ook dat jullie de microbe te pakken hebben en dat we jullie nog eens terug zien. Groetjes Lesley en Peter

Geweldig

Kristel Merckx
2-11-2017

Erg leuke camping, zeker voor kinderen. Uitbaters die hun hart en ziel in de camping steken. Fijne peuter speeltuin (huisje in de speeltuin) en spelen met water. Toffe omgeving

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 5-11-2017

Wat een mooie review, heel erg bedankt! Fijn om te lezen dat jullie een fijne tijd hebben gehad op onze camping en we hopen jullie de volgende keer weer te mogen verwelkomen! groetjes Lesley en Peter

Geweldig!

Renske
1-11-2017

Leuke, gezellige camping!

Wij waren met de tent, en helaas veel regen gehad, de droogruimte waar je even je schoenen en kleding kon uithangen, ideaal!

Gereisd met partner in augustus 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 5-11-2017

Bedankt voor de mooie review! jammer dat jullie slecht weer hebben gehad, we hopen dat het zonnetje volgende keer wel meekomt! groetjes Lesley en Peter

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.