Camping Anderegg

9.1Fenomenaal

België, Luik, Waimes / Weismes (D)

9.1Fenomenaal

• 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

159 reviews over Camping Anderegg

• 10[email protected]23-07-2020

Pareltje

Super leuke camping, ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Super proper sanitair. Geweldig hoe ze omgaan met met covid maatregelen! Heel verzorgd.

Lesley en Peter, eigenaar, 19-08-2020

beste, heel erg bedankt voor uw fantastische beoordeling!

het doet ons plezier dat jullie zo een mooie vakantie hebben gehad en waardering tonen voor de schoonmaak en de coronamaatregelen.

we hopen jullie nog eens een keer te mogen verwelkomen!

met vriendelijke groeten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 6Toine12-07-2020

Prima camping; mooie ligging, maar die honden...

Fijne camping, mooie ligging. Netjes het sanitair ook. Vriendelijk personeel. Alleen de camping is toegankelijk voor honden en dat zal je weten ook. De hele dag een (grote) blaffende hond naast ons, tegenover ons; waar niet eigenlijk...

• 7Staat v/h sanitair

Lesley en Peter, eigenaar, 19-08-2020

Beste

Bedankt voor uw beoordeling. fijn te lezen dat u de faciliteiten en ligging fijn vond. Wat ik minder goed begrijp is dat u klachten heeft over de aanwezigheid van honden want als u naar een hondvriendelijke camping komt waar vier honden per plaats toegestaan zijn dan zou u moeten weten dat er ook honden op de camping aanwezig zijn en er af en toe wat geblaf is. Als u wat was komen zeggen van de overlast dan had ik de betreffende kampeerders kunnen vragen of ze er wat meer op wilden letten maar we hebben helaas geen klacht ontvangen over blaffende honden.
    Wij willen de hondenvrienden ook een leuke vakantie kunnen bieden op een camping want dat is een ideale accommodatie om met de hond naartoe te gaan. Zij kunnen op niet zoveel plaatsen terecht en er zijn heel veel campings waar honden minder of niet welkom zijn, daarom begrijp ik het niet zo goed dat u naar onze camping komt als u het niet zo met honden heeft. Had ik het meteen geweten dan had ik de kans gehad om er wat aan te doen maar nu kan ik er helaas niets meer aan veranderen en dat is jammer natuurlijk. met vriendelijke groeten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    9Fam. Wensink03-09-2019

TOP!!

De camping: prachtig en mooie ruime plekken! De beheerders: zeer vriendelijk en bijzonder behulpsaam. De manier waarop zij mensen met (auto)pech proberen te helpen is geweldig. Zij brachten ons in contact met Garage Eifel-Abschlepdienst waar de auto op vakkundige en begripvolle manier snel werden geholpen. TOP! Over de caming zelf is al zoveel goeds geschreven, daar hebben wij niets aan toe te voegen. Camping Anderegg: Dank u wel voor het het korte en fijne verblijf op uw camping tijdens het F1 weekend.

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 06-09-2019

beste familie Wensink, heel erg bedankt voor jullie mooie review en ook fijn om te lezen dat jullie goed geholpen zijn door de garage. We hopen jullie nog een keer terug te zien om echt te kunnen genieten van een zorgeloze vakantie zonder autopech. Tot de volgende keer! met vriendelijke groeten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Houben Nadia23-08-2019

Alles compleet.

Deze camping is compleet. Voor gezinnen met kinderen, mensen met honden. Mooie goed onderhouden plaatsen. Schaduw of zon. Schapennet zetten op heel je plaats ( 10x12 bij ons) is vrij toegestaan. Douches waarvan ook gezins douche. Klein beekje, loopt door de camping, super leuk voor jonge kinderen. Wandelpaden, 2, 5 of 8 km vertrekkende vanaf de camping, meer op de 2 km wandeling waar de hond kan zwemmen. Jeu de boules, darts. Speeltuin voor heel jonge kinderen. Speeltuin voor oudere kinderen. Ijsjes, broodjes, winkeltje. Lesley en Peter zijn vriendelijke eigenaars met een hart voor hun camping. Doen nergens moeilijk over, voelt vrij. Je mag zelf een plekje uitkiezen. Omgeving: ravel routes ( oude treinsporen geasfalteerd) is zalig en vlak om over te fietsen, wandelen is mooi, kajakken, kasteel Reinhardstein, gezellige dorpjes. Enige minpuntje: niet autovrij, verstoord beetje de rust. Voor de rest een aanrader!

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 06-09-2019

Bedankt voor jullie mooie review! De meeste mensen willen heel graag de auto bij de kampeerplaats en in het hoogseizoen kan het dan wel wat drukker zijn zeker als je een plekje bij de splitsing naar de doodlopende wegjes hebt. ik stel jullie voor om volgende keer te kiezen voor een plekje bij de beek of met uitzicht deze liggen doodlopend en zijn rustig. Fijn te lezen dat jullie de camping zo waarderen en een fijne tijd hebben gehad! Tot de volgende keer! mvg

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Mariëtte Koops22-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Prima camping. Fijn dat er een recreatieruimte is. Wij hadden vrij veel regen en 's avonds was het erg fris. Dus wij hebben veel gebruik gemaakt van deze ruimte. Schoon sanitair, verwarmde sanitaire ruimtes. Wij komen graag nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 06-09-2019

Bedankt voor uw mooie review en fijn te lezen dat jullie dankbaar gebruik hebben gemaakt van de recreatieruimte die bij regenweer wel erg gewaardeerd wordt en in het bijzonder door mensen die met de tent kamperen. we hopen jullie nog een keer terug te zien! mvg

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Martine Soille09-08-2019

hier komt ik zeker nog eens terug

mooie en rustige ligging, zeer vriendelijke uitbaters, handig bij slecht weer is de binnenruimte waar men vrij gebruik kan van maken

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 11-08-2019

Heel erg bedankt voor uw geweldige review, we hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen! met vriendelijke groeten

Alleen gereisd in juli 2019

• 9Sonja09-08-2019

Fijne rustige camping in een prachtige omgeving

Heerlijk rustige camping in een prachtige omgeving. prima voorzieningen, ook voor onze baby van 9 maanden.

mvg Lesley en Peter Camping Anderegg, eigenaar, 11-08-2019

Heel erg bedankt voor uw mooie review, tot een volgende keer! met vriendelijke groeten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Michael Bolsius08-08-2019

Heel tevreden

De camping ligt tegen een weg (70km/u) dat wel wat lawaai geeft op de camping. De omgeving is heel mooi en een wandelpad naast de camping dat naar alle wandelroutes lijd in de omgeving. Sanitair is heel proper en voor de kinderen is de nieuwe speeltuin zeer leuk. Honden zijn hier heel welkom. Alles goed onderhouden.

Lesley en Peter, eigenaar, 09-08-2019

beste meneer Bolsius, bedankt voor uw mooie review! we vinden het fijn dat u een leuke tijd beleeft op onze camping. ik wil wel graag even verduidelijken voor ander lezers dat de toeristische plaatsen aan de andere zijde van de camping liggen naast de weides en dat een deel van de jaarplaatsen, waarop u nu kampeert inderdaad dichter bij de weg liggen. Jammer genoeg kunnen we er niets aan doen dat de snelheidslimitiet vaak niet gerespecteerd wordt. we hopen dat u desondanks toch een goede nachtrust heeft. Nog veel plezier gewenst! mvg

Alleen gereisd in mei 2019

• 10Karin23-07-2019

Hier komen we heel graag nog eens terug!

Dit is met recht een 'charmecamping' ! Mooi en verzorgd, je kunt aan alles zien dat eigenaren constant bezig zijn om in te spelen op wensen van de gasten. Fijne uitnodigende sfeer.Hier is overal aangedacht, voorzieningen voor kinderen, voor doortrekkers die weinig bagage mee kunnen nemen. Mooi aangelegd!

Lesley en Peter, Camping Anderegg, eigenaar, 09-08-2019

Heel erg bedankt voor uw mooie review, het is fijn te lezen dat u een mooi tijd op onze camping hebt gehad. Tot een volgende keer! mvg

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ronald Gybels06-07-2019

Uitstekend,qua ligging en hygiëne.

De camping is rustig gelegen(klein 88 pl),soms wel wat lawaai van de weg die erlangs loopt,wandelen direct vanop de camping,vriendelijke uitbaters,gezellig ingericht met pleintjes ,terras en inforuimte.Koffie of thee via honesty box,kom je met de tent kan je iets opwarmen in de microgolf en bij slecht weer je eten verorberen in de ontspanningsruinte(bestek enzo is voorzien)wel even opruimen achteraf.Is het weer niet zo gunstig,natte spullen (er is een droogruimte voorzien)Het sanitair is super proper op elk moment van de dag.Douchemunt 1€ voor 5 min.Je kan de jetons die over zijn terug inleveren.Winkelen in Waimes op 4.5 km Okay,Delhaize.We hadden het er naar onze zin,hier kom ik nog terug.

Camping Anderegg, eigenaar, 06-07-2019

Bedankt voor de mooi review dat wordt erg gewaardeerd. Ook zeer fijn te lezen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad! Tot de volgende keer groetjes Lesley en Peter

Gereisd met partner in juli 2019

Camping Anderegg info