Camping Anderegg

Weer vandaag18°
Camping Anderegg
9,2

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

132 reviews over Camping Anderegg in het Nederlands

Super camping

Kathy
15-7-2018

Hier kom je helemaal tot rust op deze propere en gezellige camping ,

Gereisd Met partner in januari 2018
Camping Anderegg, eigenaar, 21-7-2018

Bedankt Kathy voor de zeer goed review heel fijn om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Tot de volgende keer! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Wow! Een van onze favorieten!

Tamara
7-7-2018

Fantastische camping! De plekjes aan de beek een enorme aanrader als je kids hebt! Zelden zo’n lieve en meedenkende camping eigenaren getroffen, die hun uiterste best doen, tot op de laatste minuut! We zijn met Pinksteren een weekend geweest, waren zo onder de indruk dat we deze zomer weer 2 weken gaan! zelfs willen we de mogelijkheid van een jaarplaats bekijken!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018
Camping Anderegg, eigenaar, 9-7-2018

Heel erg bedankt voor jullie geweldige review, dat doet ons echt plezier. we kijken er naar uit om jullie binnenkort weer te mogen verwelkomen! groetjes Lesley en Peter

Voor herhaling vatbaar.

Ben en Gerda Briels
3-7-2018

Het is een super mooie rustige camping met heel veel groen dat goed wordt bijgehouden. De plaatsen zijn zeer ruim. Ook het sanitair is heel schoon , de campinghouders zijn aller vriendelijks en helpen je daar waar nodig is. Nederlands sprekend. Wij hebben in een maand tijd dat we er waren geen negatieve dingen kunnen vinden . Wij wensen Lesley en Peter en ouders dan ook verder een goed seizoen. Van ons verdienen jullie een hele dikke 9. Met de vriendelijke groeten Ben en Gerda Briels uit Roggel.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Camping Anderegg, eigenaar, 9-7-2018

Heel erg bedankt voor jullie mooie review, het is heel fijn om te lezen dat jullie een mooie tijd hebben gehad op onze camping, daar doen we het voor. jullie zijn ook heel fijne gasten en we hopen jullie nog eens terug te zien. met vriendelijke groeten Lesley, Peter, Edith en Willy

geweldig !

eef
17-6-2018

een hele mooi camping , de uitbaters doen heel erg hun best ! alles is aanwezig , sanitair heel netjes , ze staan er echt voor hun bezoekers ! deze camping is echt een aanrader voor mensen met kinderen en hondjes beide kunnen hier op en top genieten !

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018
Camping Anderegg, eigenaar, 9-7-2018

bedankt voor deze geweldige review, het is heel fijn om te horen dat jullie een fijne tijd hebben gehad op de camping en dat zowel de kinderen als de honden het naar de zin hadden; tot de volgende keer! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Heerlijk!

Smits
27-5-2018

Heel mooie en schone camping. Lieve mensen die je graag helpen. We hadden een super mooie plek voor onze tent en mooi uitzicht. Mooie omgeving, waterval, wandelroutes, Kasteel Reinhardstein. Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Camping Anderegg, eigenaar, 6-6-2018

we willen jullie heel erg bedankt voor de fantastische revieuw dat doet ons veel plezier. We zijn ook erg blij dat jullie een fijne vakantie hebben gehad bij ons en we hopen jullie nog een keer terug te zien! Met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Camping anderegg ! U was geweldig

Helge en Kristof
24-5-2018

Ervaren kampeerders maar de 1e maal op testweek end met onze nieuwe Malawi vouwwagen en ronduit een prachtig week end gehad . Dit is dus DE soort campings die we zoeken. Prachtige rustige charmecamping met ruime plaatsen (stonden op 55). Het ondiepe beekje, de speeltuintjes en speelhoekje werkten echt als een magneet op de kinderen die dus al vlug vele vriendjes hadden. De uitbaters zijn erg behulpzaam voor hun gasten en zo een proper sanitair kom je zelden tegen. Leuk zonneterasje waar we een "Choufke" dronken met enkele zwaar bepakte fietsers en elkaars reiservaringen uitwisselden. Van lawaaierige weg hadden wij geen last, en die ligt heus niet onmiddellijk naast je tent zoals velen hier aanhalen :-). Wij deden ook de wandeling van 8 km met de kids ( 6 en 8 j ) en die is echt de moeite waard hoor, via het stuwmeer, kasteel en waterval wandelen op het smalle paadjes met de geurende brembloesems heerlijk.
Wij komen zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018
Camping Anderegg, eigenaar, 6-6-2018

Heel erg bedankt voor uw zeer goede review, dat doet ons plezier. we vinden het ook heel fijn om te horen dat jullie en ook de kinderen een fijne vakantie bij ons hebben gehad. we hopen julie nog een keer terug te zien! tot de volgende keer! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Fijne camping, de kids willen weer terug.

dekleinedijk
14-5-2018

Zeer vriendelijke mensen. Beekje is echt fantastisch voor de kids, we hebben geen last gehad van lawaai oid. Er ligt een weg wat soms gehorig kan zijn bij voertuigen die veel lawaai maken, maar zeker 's-avonds weinig last van gehad. Sanitair is zeer netjes, er wordt wel vriendelijk verzocht aan iedereen dit ook zo te houden ;-). Er is genoeg te wandelen, je bent binnen een paar minuten in het bos. Er is ook e.e.a. dicht in de buurt te bezoeken. Ze hebben 2 speeltuintjes erbij, ook met een waterpomp en zand, en een kleine crossbaan. We zijn er 6 dagen geweest, maar dat was eigenlijk te kort!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018
Camping Anderegg, eigenaar, 18-5-2018

Heel erg bedankt voor uw fantastische review, we zijn blij te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat de kinderen zich ook erg goed vermaakt hebben. We hopen u nog eens terug te zien! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Eerste keer camping

Karolien cilissen
7-1-2018

Het was onze eerste keer op een camping, maar zeer geslaagd!!! Ze zijn er ook zeer diervriendelijk en onze 2 viervoeters hebben het er ook naar hun zin gehad. Kortom, voor herhaling vatbaar 👍

Gereisd Met partner in juli 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 18-5-2018

Heel erg bedankt voor de goed review, we vinden het fijn te horen dat jullie en de hondjes een leuke vakantie hebben gehad. Tot de volgende keer! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

Fantastisch, zeer gemoedelijk

Hilde
25-12-2017

Zeer leuke, nette camping. Zeer vriendelijke mensen, gemoedelijke en familiale sfeer. Fijne omgeving om te wandelen. Onze hond was ook van harte welkom op de camping. Wij gaan zeker terug !

Gereisd Met vrienden in mei 2017
Camping Anderegg, eigenaar, 3-1-2018

Bedankt Hilde voor de mooie review. Leuk om te horen dat jullie de camping zo waarderen om de omgeving maar ook om de gemoedelijke sfeer want dat is toch iets wat we zeker willen tewerkstellen dat iedereen zich thuis voelt en zichzelf kan zijn. We zijn grote dierenvrienden dus honden zijn heel erg welkom op onze camping. groetjes Lesley en Peter

Fantastische leuke camping

John
22-12-2017

Zeer mooie omgeving . Vriendelijke mensen.Hartelijkj onthaal. Zeer prettig verblijf gehad. Vooral de properheid van het sanitair. We komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Camping Anderegg, eigenaar, 3-1-2018

Bedankt voor de goede review John, we vinden het heel fijn te horen dat jullie de netheid van het sanitair en de omgeving zo waarderen. We hopen u nog eens terug te zien. met vriendelijke groeten Lesley en Peter

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Anderegg in Waimes / Weismes (D), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Anderegg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.