Camping Anderegg

9.4Fenomenaal

België, Luik, Waimes / Weismes (D)

9.4Fenomenaal

• 9.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Op Camping Anderegg ben je op je plaats als natuurliefhebber, sportieveling of hondenvriend. De kleinschalige camping heeft schoon sanitair en een prachtig uitzicht. De omgeving is perfect voor wandelingen of fietstochten. Daarnaast wandel je zo naar het meer van Robertville waar je je zeker een middagje kunt vermaken.

147 reviews over Camping Anderegg

• 9Sonja09-08-2019

Fijne rustige camping in een prachtige omgeving

Heerlijk rustige camping in een prachtige omgeving. prima voorzieningen, ook voor onze baby van 9 maanden.

mvg Lesley en Peter Camping Anderegg, eigenaar, 11-08-2019

Heel erg bedankt voor uw mooie review, tot een volgende keer! met vriendelijke groeten

• 2018
    9René spreeuw23-08-2018

Dikke vette aanrader.

Wat een fijne camping. Prima sanitair, goede ligging, aardige en behulpzame eigenaren. Minpunt? Ik ben ze niet tegen gekomen

Camping Anderegg, eigenaar, 24-09-2018

Heel fijn om te horen dat u een fijne tijd heeft gehad op onze camping. bedankt voor de mooie review en tot de volgende keer! mvg Lesley en Peter

• 9Elke18-07-2018

heerlijk

We zijn voor de eerste keer een aantal dagen met de kinderen met de tent op vakantie geweest. De camping is super goed meegevallen. Echt goed voor mensen die rust zoeken! Vanaf half 11 's avonds lijkt het of iedereen naar bed is: bijna geen licht of geluid meer. We hadden een zogenaamde kleinere campeerplek, maar deze was nog zeer ruim. Het uitzicht was geweldig! Het sanitair altijd zeer proper. Er waren vele wandelwegen vlakbij. De uitbaters waren altijd behulpzaam en goed bereikbaar.

Camping Anderegg, eigenaar, 21-07-2018

heel erg bedank voor de mooie review en uiteraard ook heel fijn om te horen dat jullie onze service zo gewaardeerd hebben daar doen we het natuurlijk voor. met vriendelijke groeten Lesley en Peter

• 9Filip D.16-07-2018

Zalige tijd

Eerste keer op deze camping, na lange tijd terug gaan kamperen met een tent. Over de camping en uitbaters alleen maar positieve woorden. Mooie plaats aangeboden in de schaduw, sanitair perfect , uitbaters zeer bereikbaar en in hun winkeltje al het nodige. Een plaats om terug te keren. Voor wie rust zoekt in de natuur, niet voor wie avondanimatie, lawaaierige kampeerders ed zoekt. Voor wie rust zoekt en en even wil genieten in de natuur. Toplocatie.

Camping Anderegg, eigenaar, 21-07-2018

Heel erg bedankt voor jullie mooie review en heel fijn om te horen dat jullie van de rust en de natuur genoten hebben. Tot de volgende keer! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

• 9Tamara07-07-2018

Wow! Een van onze favorieten!

Fantastische camping! De plekjes aan de beek een enorme aanrader als je kids hebt! Zelden zo’n lieve en meedenkende camping eigenaren getroffen, die hun uiterste best doen, tot op de laatste minuut! We zijn met Pinksteren een weekend geweest, waren zo onder de indruk dat we deze zomer weer 2 weken gaan! zelfs willen we de mogelijkheid van een jaarplaats bekijken!

Camping Anderegg, eigenaar, 09-07-2018

Heel erg bedankt voor jullie geweldige review, dat doet ons echt plezier. we kijken er naar uit om jullie binnenkort weer te mogen verwelkomen! groetjes Lesley en Peter

• 10eef17-06-2018

geweldig !

een hele mooi camping , de uitbaters doen heel erg hun best ! alles is aanwezig , sanitair heel netjes , ze staan er echt voor hun bezoekers ! deze camping is echt een aanrader voor mensen met kinderen en hondjes beide kunnen hier op en top genieten !

Camping Anderegg, eigenaar, 09-07-2018

bedankt voor deze geweldige review, het is heel fijn om te horen dat jullie een fijne tijd hebben gehad op de camping en dat zowel de kinderen als de honden het naar de zin hadden; tot de volgende keer! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

• 9Helge en Kristof24-05-2018

Camping anderegg ! U was geweldig

Ervaren kampeerders maar de 1e maal op testweek end met onze nieuwe Malawi vouwwagen en ronduit een prachtig week end gehad . Dit is dus DE soort campings die we zoeken. Prachtige rustige charmecamping met ruime plaatsen (stonden op 55). Het ondiepe beekje, de speeltuintjes en speelhoekje werkten echt als een magneet op de kinderen die dus al vlug vele vriendjes hadden. De uitbaters zijn erg behulpzaam voor hun gasten en zo een proper sanitair kom je zelden tegen. Leuk zonneterasje waar we een "Choufke" dronken met enkele zwaar bepakte fietsers en elkaars reiservaringen uitwisselden. Van lawaaierige weg hadden wij geen last, en die ligt heus niet onmiddellijk naast je tent zoals velen hier aanhalen :-). Wij deden ook de wandeling van 8 km met de kids ( 6 en 8 j ) en die is echt de moeite waard hoor, via het stuwmeer, kasteel en waterval wandelen op het smalle paadjes met de geurende brembloesems heerlijk.
    Wij komen zeker terug.

Camping Anderegg, eigenaar, 06-06-2018

Heel erg bedankt voor uw zeer goede review, dat doet ons plezier. we vinden het ook heel fijn om te horen dat jullie en ook de kinderen een fijne vakantie bij ons hebben gehad. we hopen julie nog een keer terug te zien! tot de volgende keer! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

• 9dekleinedijk14-05-2018

Fijne camping, de kids willen weer terug.

Zeer vriendelijke mensen. Beekje is echt fantastisch voor de kids, we hebben geen last gehad van lawaai oid. Er ligt een weg wat soms gehorig kan zijn bij voertuigen die veel lawaai maken, maar zeker 's-avonds weinig last van gehad. Sanitair is zeer netjes, er wordt wel vriendelijk verzocht aan iedereen dit ook zo te houden ;-). Er is genoeg te wandelen, je bent binnen een paar minuten in het bos. Er is ook e.e.a. dicht in de buurt te bezoeken. Ze hebben 2 speeltuintjes erbij, ook met een waterpomp en zand, en een kleine crossbaan. We zijn er 6 dagen geweest, maar dat was eigenlijk te kort!

Camping Anderegg, eigenaar, 18-05-2018

Heel erg bedankt voor uw fantastische review, we zijn blij te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat de kinderen zich ook erg goed vermaakt hebben. We hopen u nog eens terug te zien! met vriendelijke groeten Lesley en Peter

• 2017
    10Kristel Merckx02-11-2017

Geweldig

Erg leuke camping, zeker voor kinderen. Uitbaters die hun hart en ziel in de camping steken. Fijne peuter speeltuin (huisje in de speeltuin) en spelen met water. Toffe omgeving

Camping Anderegg, eigenaar, 05-11-2017

Wat een mooie review, heel erg bedankt! Fijn om te lezen dat jullie een fijne tijd hebben gehad op onze camping en we hopen jullie de volgende keer weer te mogen verwelkomen! groetjes Lesley en Peter

• 8Martig25-08-2017

Nette, kleine camping

Keurig toiletgebouw, leuke ruimte voor de kinderen om te spelen. We hadden verwacht dat de kinderen meer in het beekje zouden spelen, maar dat doet elk kind alleen de eerste dag. Aan het beekje dus een vrij rustig plekje, heerlijk onder een boom. In de omgeving is genoeg te doen, maar op de camping zelf heel weinig. De droogkamer was een uitvinding bij deze natte zomer!

Camping Andereg, eigenaar, 28-08-2017

Beste Marijke, Fijn om te horen dat u een fijne en rustige vakantie heeft gehad. bedankt voor de mooie beoordeling. groetjes Lesley en Peter

12 tips over Camping Anderegg

• Ilona, 24-05-2014

De langste wandeltocht vanaf de camping. Een dagje Monschau (Dtsl), 30 minuten rijden. Grottes de Remouchamps (in de grot varen en een stuk te voet) Rondleiding door Burcht Reinhardstein (filmopnamen Anubisfilm pad der zeven zonden) Wandelingen natuurgebied de Hoge Venen Lekker pizza restaurant in Malmedy

• Michael, 08-05-2014

Pizza halen in Waimes, let op het is een zeer klein afhaalpunt maar erg lekker! Voor de fiets liefhebber, rij naar Waimes en pak daar de Ravel fietspaden. Dan heb je geen last van verkeer! Eventueel naar Stavelot (23km) en beklim nog even de Col du Stockue (21% stijging).

• B.van Tol, 11-09-2013

De camping is populair, dus reserveren is raadzaam.

1 vraag over Camping Anderegg

• Daniël Pieters, 10-03-2013

douchemuntjes ???

In deze beordeling staat iets over douche muntjes , maar ik dacht dat deze camping gratis douche heeft, kan iemand mij daar wat meer info over geven?

Vriendelijke groet Daniël.

------------------------------------------------------------------------------------------------------- Staat van het sanitair 8,0

29-8-2012 mooie plek, wel veel vaste plaatsen. Leuk beekje en speelplaats. Beekje wel wat gevaarlijk door scherpe ijzeren stangen en stenen aan zijden. Staplaatsen wat ongelijk. Persoonlijk vind ik douchemuntjes een drama. 4 minuten is wat kort. Kinderen vonden het geweldig. Mooie omgeving. Heel aardige eigenaren. Erg behulpzaam

Lesley Bekker, eigenaar, 16-01-2019

de kampeerplaatsen aan het beekje zijn ondertussen opgeknapt en veiliger gemaakt.

Johan Markhorst, 30-07-2013

Voor het douchen heb je inderdaad douchemuntjes nodig. Deze zijn € 0,75 voor 4 minuten. Voor ons was dit de eerste camping met douchemuntjes. Is niet tegengevallen. Wel is 4 minuten erg kort, zeker als je samen met je kind gaat douchen.

Lesley, 27-02-2017

Nu kan je 6 minuten douchen voor 1€. de douchemunten zijn nu ook dag en nacht verkrijgbaar aan de automaten in de doucheruimte. We moeten met douchemunten werken om te voorkomen dat mensen een half uur onder de douche blijven. Zo moet niemand lang wachten om te kunnen douchen en heeft iedereen warm water in het hoogseizoen. :) groetjes Lesley en Peter

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan